تهران, تهران گردی

میدان تجریش

از میدان تجریش تهران چه می دانید؟

میدان تجریش یکی از محل هایی است که جذابیت های فراوانی برای بیشتر افراد و تهرانگردها دارد. تجریش منطقه ای شلوغ و مهم در شهر تهران می باشد. میدان تجریش یکی از گذرگاه های اصلی در شهر می باشد که امروزه یکی از مراکز تجاری است. در واقع این منطقه جایی بسیار قدیمی و تاریخی می باشد.

خیابان تجریش به عنوان یکی از قدیمی ترین خیابان ها و محله های تهران که چند سالی هم هست که مترو دار شده است به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تهران به حساب می آید.

در این محل شما می توانید با گشت و گذار در پیاده رو ها خریدهای خودتان را انجام دهید. رستوران های گوناگون و مختلفی وجود دارد که می توانید وعده غذایی خود را میل نمایید. کنسرت ها و موسیقی های خیابانی نیز در میدان تجریش وجود دارد.

مردم از دیگر مناطق تهران و یا حتی دیگر شهرستان ها برای زیارت امامزاده و همچنین گشت و گذار و خرید در بازار قدیمی تجریش و مراکز خرید این خیابان به تجریش می آیند.

یکی از دانستنی های جالب درباره ی این خیابان این است که محله ی تجریش، یکی از معدود نقاطی در تهران است که جاذبه‌ های گردشگری گوناگونی مثل گردشگری مذهبی، گردشگری تاریخی و گردشگری تفریحی را در کنار هم دارا است.

قطعا تمام کسانی تهران گردی می کنند باید از این میدان بازدید نمایند. تجریش سرشار از نشاط و شادی جاری شده در زندگی است.

 

آدرس میدان تجریش

خیابان ولی عصر- خیابان تجریش
شما می توانید به راحتی با خطوط مترو و یا بی آرتی به این مکان دست پیدا کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *