آژانس های هواپیمایی و مسافرتی, تهران, گردشگری

تهیه بلیط سفرهای هوایی با سفرمی هواپیما

تهیه-بلیط-سفرهای-هوایی-با-سفرمی-هواپیما

سفر های هوایی با سفرمی

مطمئنا تاکنون برای تان پیش آمده که در خرید بلیط هواپیما دچار مشکل شوید. سفرمی هواپیما راهی مطمئن برای خرید بلیط است. سفرهای خارجی الزامات و قوانین مخصوصی دارند. به همین دلیل باید قبل از سفر تمامی مراحل، تکمیل شوند. هماهنگی ساعت پرواز با اتمام کارهای شما، رزرو هتل، آماده کردن وسایل لازم و بستن چمدان؛ همگی جزو مهمترین کارها قبل از سفر های خارجی هستند.

هر چند برای سفر های داخلی نیز این کار ها انجام می‌شود. اما حساسیت انجام این امور و آماده سازی همه موارد در زمان مشخص، برای سفر های خارجی مهم تر می باشد. در این بین تهیه بلیط دغدغه ای است که بیشتر مسافران را نگران می کند. سفرمی یک سایت معتبر با سابقه درخشان در زمینه: رزرو هتل، تهیه بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار است. این سایت با مهیا کردن شرایط خرید بلیط آنلاین، در وقت مسافرین صرفه جویی ایجاد می کند.

سفرمی هواپیما گزینه ای است که مسافرین سفر های داخلی و خارجی می توانند از آن بهره بگیرند و بدون هیچ مشکلی در ساعت مقرر به مقصد خود برسند. انواع بلیط هواپیما توسط این سایت عرضه می شود. کافیست قبل از سفر به سفرمی مراجعه کنید و از لیست بلیط های این سایت با خبر شوید. رزرو و خریداری بلیط هواپیما در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می شود.

یک خدمت ویژه برای پیدا کردن بلیط

سایت سفرمی را باید با عباراتی مثل: سفرمی هواپیما، سفرمی هتل و سفرمی اتوبوس بشناسید. زیرا این سایت عرضه کننده انواع بلیط است. با ورود به سایت سفرمی علاوه بر گزینه های ذکر شده با خدمات دیگری نیز رو به رو خواهید شد. خدماتی مثل: خرید بلیط قطار، رزرو تور و بیمه مسافرتی. همچنین درخواست های شما در بخش پیگیری این سایت؛ قابل بررسی است.

علاوه بر این، سایت سفرمی یک منبع معتبر در جهت خرید آنلاین محسوب می شود. زیرا این سایت یک مجموعه نوپا نیست. بلکه به مدت ۷ سال سابقه درخشان در زمینه فروش بلیط دارد. این مجموعه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش بلیط و تور محسوب می شود. مزیت دیگری که می توان برای سفرمی ذکر کرد، قیمت های آن است.

قیمت تمام شده بلیط برای مسافران در این سایت بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید از این بابت کاملا مطمئن باشید. با ثبت نام در سفرمی این امکان برای شما مهیا می شود تا تخفیف های خرید هر بلیط برای شما ارسال گردد. ضمن اینکه برای خریداری بلیط، حتما نیازی به ثبت نام در سایت نیست و شما بدون این گزینه نیز، می توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

چگونه از آپشن سفرمی هواپیما بهره مند شویم؟

برای بهره‌مندی از مزیت های سفرمی هواپیما و تهیه بلیط، کافیست وارد سایت شوید. در همان صفحه نخست شرایط لازم برای رزرو و خریداری بلیط هواپیما آماده است. اولین گزینه‌ای که جهت خرید بلیط باید انتخاب کنید، نوع مسیر می باشد. یعنی باید مشخص کنید پرواز تان: یک طرفه، دو طرفه یا چند مسیره است. بعد از مشخص شدن این گزینه، سفرمی از شما مبدا و مقصد سفر را می خواهد. با مشخص کردن این دو گزینه، بخش تاریخ پرواز نیز برای تان فعال می شود.

تاریخ رفت و برگشت خود را در صورتی که از گزینه مسیر دو طرفه استفاده کرده اید، تعیین نمایید. سپس گزینه دیگری برای تان فعال می شود. در این بخش باید تعداد مسافرین و بلیط هایی که قصد خرید آن را دارید مشخص شوند. در سفرمی هواپیما بلیط ها در سه دسته: بزرگسال، کودک و نوزاد عرضه می گردد. سپس گزینه جستجو را بزنید.

تمام پروازهایی که با اطلاعات ورودی

با انتخاب گزینه جستجو در سفرمی هواپیما، صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این صفحه تمام پروازهایی که با اطلاعات ورودی شما مطابقت دارند، نمایش داده می شوند. بعد از مشاهده لیست پرواز ها، می توانید ترتیب گزینه های پیشنهادی را تغییر دهید. با انتخاب یکی از دو گزینه: ساعت پرواز یا قیمت، تمام پرواز های ارائه شده اولویت بندی می شوند.

از دیگر مزیت‌هایی که می‌توان در سفرمی هواپیما به آن اشاره کرد؛ تغییرات اطلاعات پرواز است. یعنی شما می‌توانید بعد از مشاهده لیست پروازها، مجددا از طریق گزینه‌هایی که در قسمت راست صفحه برای شما قرار داده شده است، اطلاعات تان را تغییر دهید. همچنین گزینه پرواز های سیستمی و چارتری نیز در این بخش فعال هستند. می توانید یکی از این دو را انتخاب نمایید. سایر فیلتر های این صفحه شامل: زمان پرواز، شرکت های هواپیمایی، نوع هواپیما و نوع کلاس می باشند.

ویژگی برتر سفرمی هواپیما

باشگاه مشتریان، ویژگی متمایز و برتری است که این سایت برای مشتریان خود فراهم آورده است. برای اینکه عضو این باشگاه شوید، باید در سایت سفرمی ثبت نام کنید. وقتی در سفرمی ثبت نام نمایید، یک درصد از کل خرید شما در حسابتان ذخیره می شود. این ویژگی شامل تمام خرید ها از طریق سایت سفرمی است. یعنی در صورت ثبت نام و خرید بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس، تور و بیمه مسافرتی؛ می توانید عضوی از باشگاه مشتریان سفرمی قرار بگیرید. این موضوع فقط مختص به خرید بلیط هواپیما نمی شود. بلکه تمام خرید های آنلاین را دربرمی گیرد.

از سایر قابلیت های سایت سفرمی علی الخصوص در بخش سفرمی هواپیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی کردید ولی به دلایلی قصد کنسلی داشتید، این امکان برای شما فراهم است. استرداد بلیط هواپیما هم به صورت سیستمی و هم به صورت چارتر در سایت سفرمی وجود دارد. البته مبلغ جریمه کنسل کردن بلیط هواپیما با توجه به: زمان اعلام کنسلی، قوانین ایرلاین و چارتر کننده و همچنین زمان باقی مانده به پرواز متفاوت می باشد.

جالب است بدانید در سفرمی هواپیما امکان کنسلی بدون پرداخت جریمه نیز وجود دارد. باید دقت داشته باشید که داشتن بلیط مهر شده در چنین شرایطی الزامی می باشد. این در حالی است که پرواز خریداری شده از سوی شما دچار بیش از 2 ساعت تاخیر و یا تعجیل شده باشد. در این صورت شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه جریمه ای، پرواز خریداری شده را کنسل نمایید.

جهت خرید از سفرمی هواپیما روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید بلیط هواپیما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه