بازی, تفریح, تفریحات کودک و خانواده, تهران

بهترین شهربازی کودک در تهران

بهترین-شهربازی-کودک-در-تهران

بهترین شهربازی های تهران را بشناسید

رفتن به شهربازی را تقریبا همه ما دوست داریم، فرقی ندارد چند سال داشته باشیم! شهربازی ها در زمان های نه چندان دور به دلیل ساختاری که داشتند صرفا برای کودکان مناسب بودند. اما در حال حاضر شهربازی های بزرگ و پیشرفته‌ای در شهر تهران وجود دارند که برای هر سن و سالی مناسبند. این شهربازی ها متشکل از شهربازی کودک، شهربازی بزرگسال و تفریحات بسیار جذاب هستند. پس شاید بتوان رفتن به شهربازی را بهترین گزینه برای تفریحات خانوادگی دانست.

سفر به اعماق بدن در هیومن پارک تهران

هیومن پارک یک شهربازی کودک در تهران است. البته این پارک برای هر سنی مناسب است اما با توجه به جنبه آموزشی که دارد برای کودکان جذابیت داشته و مطالب مفیدی در قالب تفریح به آن ها، آموزش می‌دهد.
در هیومن پارک شما وارد بدن انسان می‌شوید. تمام اجزای داخلی بدن انسان را از نزدیک مشاهده کرده، آن ها را لمس می‌کنید و کارکرد آن ها را می‌شناسید. شاید تا چند سال پیش، سفر به اعماق بدن انسان فقط در فیلم ها و انیمیشن ها اتفاق می‌افتاد، اما با وجود هیومن پارک این امر به حقیقت پیوسته است.

آرزوی پزشک شدن کودکانتان در شهربازی کودک دکتر لند دست یافتنی می‌شود!

اگر فرزند دلبندتان آرزوی پزشک شدن دارد، او را به شهربازی کودک دکتر لند نیاوران ببرید تا به آرزویش برسد. دکتر لند نیاوران یک شهربازی یا بهتر است بگوییم یک بیمارستان با کاملترین تجهیزات است. پزشکان این بیمارستان مجهز کودکان علاقمند هستند. با وجود دکتر لند، کودکان فارغ از جنسیت و سنی که دارند می‌توانند در محیط واقعی بیمارستان و در کنار سرگرم شدن، کسب تجربه کنند.

سفر به دل آسمان تهران در رصدخانه و موزه شهاب سنگ نیاوران

رصدخانه و موزه شهاب سنگ نیاوران یکی از مجموعه های جذاب و دیدنی مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. در این رصدخانه با وجود دو تلسکوپ فوق قوی، شما قادر به مشاهده اجرام آسمانی در روز و شب خواهید بود. در کنار رصد آسمان زیبای تهران می‌توانید شهاب سنگ های واقعی را نیز از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید.

ساعتی در کنار دایناسورها با پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک تهران

پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک را می‌توان متفاوت‌ترین پارک در کل خاورمیانه دانست. این پارک با وجود دایناسورهای متحرک، پرندگان و خزندگان غول پیکر و انواع مختلف جانوران به متفاوت‌ترین پارک تبدیل شده است. در این پارک، همه افراد اجازه دارند از نزدیک با حیوانات منقرض شده آشنا شوند و آن ها را بیشتر بشناسند. این پارک برای کودکان جستجوگر بهترین مکان خواهد بود.

نحوه خرید بلیط شهربازی کودک در تهران

برای تهیه بلیط شهربازی کودک و مجموعه های تفریحی کودک و بزرگسال در تهران، همراه با تخفیفات ویژه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین شهربازی های تهران، لینک زیر را لمس کنید.

خرید بلیط شهربازی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه