تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

رستوران ایرانی در تهران؛ آنچه برای گذران ساعاتی خوش به دنبالش هستید!

لیست بهترین رستوران های سنتی و سفره خانه های معروف تهران

به دنبال رستوران‌ایرانی در تهران می گردید؟

اگر اهل تهران هستید یا این شهر بزرگ را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اید، به احتمال زیاد پاسختان به این سوال مثبت است. تهران هم که فدایش بشوم؛ پر شده است از رستوران های ایرانی ای که مانند آن ها را در هیچ کجای ایران نمی توانید پیدا کنید! پس به شکمتان وعده یک غذای ناب بدهید. غذایی که تا عمر دارید مزه اش زیر زبانتان خواهد ماند. از پیش غذا و غذای اصلی و دسر و نوشیدنی هم کم نگذارید که از دار دنیا همین یک شکم را بیشتر ندارید!

برویم سراغ کدام رستوران‌ایرانی در تهران؟!

این سوالِ همه شکم پرستانی است که در به در به دنبال یک رستوران ایرانی خوب در تهران می گردند. ما اینجاییم تا شما را با بهترین رستوران‌ ایرانی در تهران آشنا کنیم. رستورانی که طعم غذاهایش به یاد ماندنی باشد و قیمت غذاهایش مثال زدنی! جوری نباشد که بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید. بلکه دلتان غنج برود که یک بار دیگر فرصتی پیش آمده، آن را غنیمت شمرده و برای به نیش کشیدن کباب ناب این رستوران های ایرانی و دیزی های مشتی شان راهی تهران شوید!

برترین رستوران ایرانی در تهران؛ فقط عاشقان غذاهای ایرانی بخوانند!

رستوران شهربانو؛ تجربه نهایت اصالت و شکوه

رستوران شهربانو از آن دسته رستوران های اصیل و باشکوه ایرانی است که یک بار شام خوردن در فضای لوکس آن می ارزد به تمام شام و ناهارهایی که در این رستوران و آن رستوران خورده اید! از طعم غذاهایش نگویم برایتان که شیفته اش می شوید. هرچه دیزی سنگی و کباب تا به امروز خورده اید، فراموش کنید که دستپخت شهربانو چیز دیگری است. تلفیق سنت و مدرنیته را به همراه موسیقی زنده در لوکس ترین رستوران ایرانی در سعادت آباد تهران به تماشا بنشینید. راستی سرویس چای و قلیان هم به راه است!

باغ کباب الملک؛ مزه واقعی کباب را در درکه تهران بچشید!

بی شک کباب در درکه که خوش آب و هواترین منطقه تهران است، طعم دیگری دارد. علی الخصوص اگر کبابِ کباب الملک باشد! اگر می خواهید خستگی یک هفته پر مشغله را از تن به در کنید، خودتان را به صرف چند سیخ کباب لذیذ در باغ رستوران کباب الملک دعوت کرده و به جان ما دعا کنید! نگران قیمت هم نباشید که حقیقتا از این رستوران ایرانی بهتر و اقتصادی تر سراغ نداشتیم که به کباب خورها معرفی کنیم! آنلاین رزرو کنید، یک تخفیف عالی هم نصیبتان می شود!

برای بهره مندی از تخفیف رستوران های ایرانی از لینک زیر اقدام کنید:

خرید تخفیف رستوران ایرانی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه