تهران, رستوران و کافه ها, کافه

فقط جویندگان کافی شاپ در تهران بخوانند!

فقط-جویندگان-کافی-شاپ-در-تهران

دوست عزیزتر از جانم؛ آیا تو هم جزء جویندگان کافی شاپ در تهران هستی؟!

نمی دانم قصد داری با خودت خلوت کنی یا به فکر جایی مناسب برای یک دیدار دوستانه هستی. شاید هم دلبر دل از بَرَت برده است و در به در به دنبال یک گوشه دنج برای یک قرار عاشقانه می گردی! هرچه هست، یافتن یک کافی شاپ خوب آن هم در دنج ترین نقاط تهران می تواند به ثبت خاطره ای خوش در دفتر خاطراتت کمک کند.

دیگر نیازی نیست هم دلهره قرار را داشته باشی و هم استرس فضا و پذیرایی را. من کمکت خواهم کرد تا بهترین کافی شاپ های تهران را بشناسی. معرفی از ما، شال و کلاه کردن و راه افتادن از شما!

بهترین کافی شاپ در تهران کدام است؟!

تجربه یک دیدار به یاد ماندنی در کافه دیدار

کافه دیدار یکی از برترین کافی شاپ های تهران واقع در محدوده پونک است که دل هر رهگذری را می برد. محال است از درب این کافه سر بسته رد شوی و دلت تمنای نشستن در فضای عاشقانه آن را نکند! مهمان کافه دیدار که شدی، هر چه بخواهی مهیا است. از تنوع منو و تناسب قیمت در کافه دیدار هر چه بگویم، کم گفته ام. اصلا شنیدن کی بُوَد مانند دیدن؟!

خاطراتی که به لطف ژوان به یاد ماندنی خواهند شد!

کافه ژوان یکی دیگر از کافی شاپ های نابِ تهران است که ساعاتی نشستن در آن دو صد دنیا بها دارد! همین قدر دوست داشتنی، همین قدر دنج و بی نظیر! این کافه را به آن دسته از عزیزانی که به دنبال یک کافه خوب در محدوده آفریقا می گردند، پیشنهاد می دهم. البته اگر از آن سر تهران هم راه بیفتی و به کافه ژوان بروی، ضرر که نمی¬کنی هیچ، حتی قول می¬دهم که هر روز دلت هوای آن جا را بکند. حالا بیا و درستش کن!

ماندی؛ کافه ای با کانسپت عشق!

کافه ماندی را به آن دسته از عزیزانی پیشنهاد می¬دهم که به دنبال محیطی دلنشین، خاطره انگیز و آرام برای دیدن یک دوست قدیمی و یا یک عشق صمیمی هستند. ماندی که نمونه ای بارز از بهترین کافی شاپ در تهران است، خاطرات تکرار نشدنی شما را در عکس هایی ماندگار ثبت می نماید. از نوشیدنی¬های سرد و گرم و غذاهای لذیذ کافه ماندی نگویم برایتان که همین الان شال و کلاه کرده و راهی ولیعصر تهران می¬شوید!

برای اطلاع از آخرین تخفیف های کافی شاپ از طریق لینک زیر اقدام کنید:

خرید تخفیف کافی شاپ

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه