آموزشی

مکتب خونه چیست؟

مکتب-خونه-چیست؟

مکتب خونه کجاست و به چه کار ما می آید؟

این روز ها دنیای علم و آموزش گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است و در هر فضا و بستری می توانید محتواهای آموزشی مختلفی را پیدا کنید. فضای مجازی را می توانیم بهترین بستر برای آموزش بدانیم. چرا که امکان تماشای محتوای آموزشی در هر زمان و هر مکان وجود دارد. از سویی عدالت آموزشی تا حد زیادی برقرار می شود و می توانید با یک گوشی یا کامپیوتر ساده به دوره آموزشی مد نظر خود دست پیدا کنید.

یکی از بهترین فضا ها برای دستیابی به این اهداف مکتب خونه است.

شما در این پلتفرم می توانید کلاس آنلاین را به طور ضبط شده بارگزاری کنید تا دیگران نیز از محتوای شما استفاده کنند و از سوی دیگر می توانید دوره های مختلف آموزشی را تماشا کنید و به دانسته های خود بیفزایید یا این که مهارت های جدید و مختلفی را بیاموزید.

استفاده از محتوا

تصور کنید می خواهید زبان جدیدی بیاموزید یا مهارت خاصی را یاد بگیرید. اما امکان ثبت نام در کلاس های حضوری را ندارید. می توانید به سراغ مکتب خونه بیایید. محتوای مورد نظر خود را جست و جو کنید. می توانید دوره های متخلف موجود را ببینید. با پرداخت هزینه هر دوره می توانید از محتوای آن استفاده کنید.

ما در مکتب خونه دوره های رایگان نیز داریم و علاوه بر آن می توانید بخشی از هر دوره را به طور رایگان در دست داشته باشید تا از کیفیت محتوای آموزشی مطمئن شوید.

توجه داشته باشید که اگر دوره را بگذرانید و در زمان مشخص آزمون دوره را به خوبی پشت سر بگذارید، می توانید مدرک نیز بگیرید.

همکاری در تولید محتوا

علاوه بر آن چه گفته شد شما می توانید محتوای آموزشی خود را در مکتب خونه بارگزاری کنید. ممکن است شما استاد و مدرس باشید. می توانید از مطالب آموزشی خود ویدیوی ضبط شده تهیه کنید و برای مکتب خونه ارسال کنید. یا این که دروس و همایش های دانشگاهی را به طور ضبط شده بارگزاری کنید.

بعد از این است که هزینه خرید دوره توسط افراد مختلف برای شما ارسال می شود و به درآمد نیز دست پیدا می کنید.

خرید از مکتب خونه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *