جاذبه های گردشگری, کیش, گردشگری

گردش شبانه در اسکله بزرگ تفریحی کیش

گردش شبانه در اسکله بزرگ تفریحی کیش

گردش_شبانه_در_اسکله_بزرگ_تفریحی_کیش

گردشگرانی که به کیش سفر می کنند در وهله اول قصد دارند، اسکله های جزیره کیش را از نزدیک ببینند و تجربه کنند. در نتیجه اگر می خواهید اولین و بهترین جاذبه شهر کیش را ببینید ما به شما، اسکله بزرگ تفریحی کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

اسکله بزرگ تفریحی کیش به روش شمع زنی احداث شده است که عرشه آن چوبی می باشد. این اسکله دارای چهار فضای اقماری است. طول اسکله ۴۳۷ متر و عرض آن ۱۸ متر می باشد. گردشگران می توانند بر روی این اسکله آمده و از دیدن مناظر طبیعی و ماهی های رنگارنگ و متنوع سواحل مرجانی کیش لذت ببرند. فاز یک اسکله تفریحی بزرگ کیش در مدت  بیست ماه ساخته شده است و در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد.

مجموعه اسکله تفریحی که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است بسیار مورد استقبال گردشگران و خانواده ها قرار می گیرد.

اسکله_بزرگ_تفریحی_کیش

اسکله تفریحی کیش بزرگترین اسکله ای است که تا به حال دیده اید. این اسکله داری بهترین تجهیزات و امکانات است. برای مثال در نزدیکی آن رستوران و کافه هایی قرار دارد که هر نوع غذا و نوشیدنی بخواهید سرو می شود. بهتان توصیه می کنیم غذاهای دریایی اسکله بزرگ تفریحی کیش را از دست ندهید.

خبر خوب این است که در مجاورت اسکله، تفریحات زیادی به چشم می خورد که امتحان کردن آنها خالی از لطف نخواهد بود. تفریحات جذاب زیرا را در اسکله تفریحی کیش از دست ندهید:

بولینگ مریم
سینما ۴ بعدی
کلوپ تفریحات دریایی
پاراسل
فلای بورد
جت اسکی
قایق های پدالی
قایق های ماهیگیری
قایق های پارویی
سه چرخه های آبی
امکانات غواصی
قایق های کف شیشه ای و …

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *