جاذبه های طبیعی, کیش, گردشگری

تفریحی به یادماندنی در باغ پرندگان کیش

تفریحی به یادماندنی در باغ پرندگان کیش

تفریحی_به_یادماندنی_در_باغ_پرندگان_کیش

پرندگان یکی از زیباترین خلقت خداوند هستند و با دیدن انواع آنها به وجه خواهید آمد. اگر قصد دارید گونه های مختلف پرندگان را ببینید ما به شما بازدید از باغ پرندگان کیش را پیشنهاد می کنیم. این باغ پر از گونه های کمیاب پرندگان بوده که از دیدن آنها شگفت زده خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مختصری در خصوص باغ پرندگان ارائه کنیم.

باغ پرندگان به وسعت ۳ هکتار از سال۱۳۸۰ آغاز شد و روزانه حدود ۵۰۰ گردشگر از این باغ دیدن می کنند. بازدیدکنندگان در اولین بخش با عبور از مسیرهای سبز و زیبا پرندگان مختلف را می بینند و با مطالعه مطالب درج شده بر روی هر قفس، اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده به دست می آورند. دومین بخش محوطه ای است زیبا به مساحت حدود ۲ هکتار که فضای مناسبی را برای پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.

در برکه وسط باغ فلامینگوها، پلیکان های پاخاکستری، ایبیس، قوها و انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد در محیطی کاملا طبیعی، مناظر کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران فراهم کرده است.

شرایط_خرید_بلیط_باغ_پرندگان_کیش

باغ پرندگان کیش دارای ۵۷ گونه پرنده مختلف نظیر شترمرغ، لک لک، توکان، قو، پنگوئن و گونه های بسیار نادری نظیر تورکو و تمساح پوزه کوتاه است. جذاب ترین قسمت باغ پرندگان این است که از کشورهای استرالیا و شرق آسیا، انواع حیوانات و پرندگان جمع آوری شده که همین موضوع تفریحات کیش را منحصر به فرد خواهد کرد. باغ پرندگان یکی از بهترین تفریحات هیجانی است.

خبر جالب این است که در نزدیکی باغ پرندگان کیش پارک دلفین ها قرار دارد که می توانید؛ یک روز کامل را برای این دو تفریح اختصاص دهید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *