تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

آسایش و آرامش در پلاژها

آسایش و آرامش در پلاژها

آسایش_و_آرامش_در_پلاژها

بعد از هر هیجان و تفریحی، استراحت حس بسیار خوبی به انسان می دهد. اگر به جزیره کیش سفر کردید و قصد دارید آرامش را تجربه کنید پلاژها بهترین انتخاب هستند. در کیش برای بانوان و آقایان پلاژهای جدا و منحصر به فردی در نظر گرفته اند که در ادامه مختصر در مورد آنها توضیح می دهیم.

جزیره توریستی کیش محیطی را برای گردشگران و توریست های تور کیش فراهم کرده است تا مسافران با رفتن به سواحل خلیج فارس نهایت لذت و آرامش را ببرند. در این سواحل زیبا پلاژهای مخصوصی برای بانوان، آقایان و حتی خانواده ها مشخص شده است تا مسافران وساکنین جزیره اوقات خوبی را در کیش بگذرانند.

مشخصات_پلاژها

پلاژهای کیش به نوبه خود امکانات و تجهیزات بسیار جالب دارند. در کنار هر اسکله کیش این پلاژها کاملا مشخص هستند و می توانید برای رفتن به آنها بلیط تهیه کنید. درون برخی از این پلاژها بهترین امکانات نظیر رستوران، کافه، استخر، سالن های مد و فشن، سالن ماساژ و … قرار دارد. اما لازم است برای شنا کردن درون آب های خلیج فارس برخی نکات را رعایت کنید تا دچار خطر نشوید.

اگر ورزش شنا را نمی دانید هرگز از محدوده ای بیشتر نروید. با اینکه ناجی های بسیار مجربی در پلاژها فعالیت می کنند اما به هرحال قوانین را زیر پا نگذارید. در حین آفتاب گرفتن حتما تخت تهیه کنید و از ضد آفتاب و روغن غافل نشوید.

نتیجه_گیری

پلاژهای کیش فضایی آزاد برای قدم زدن و آرامش هستند. بنابراین این تفریح دلنشین و آرامبخش را در تور کیش از دست ندهید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *