تفریحات کودک و خانواده

معرفی بهترین خانه های بازی تهران

معرفی بهترین خانه های بازی تهران

مقدمه

تفریح و سرگرمی کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیرات زیادی بر روحیه و دیگر ابعاد زندگی آنها دارد. علاوه بر این مطالعات نشان می دهد که کودکان با بازی کردن چیزهای زیادی یاد می گیرند. نکته دیگری که در مورد کودکان وجود دارد این است که معمولا انرژی زیادی دارند و باید به نحوی این انرژی را تخلیه کنند. بازی کردن علاوه بر تخلیه انرژی، می تواند کیفیت خواب فرزندان شما را بهتر کرده و از بهانه گیری، گریه و شیطنت آنها جلوگیری کند. اما آیا مکانی وجود دارد که امکانات بازی کودکان را فراهم کرده و از امنیت و ایمنی مناسبی هم برخوردار باشد؟ خانه های بازی تهران را می توان بهترین و مناسب ترین گزینه برای اوقات فراغت، تفریح، بازی و سرگرمی کودکان نامید.

خانه های بازی تهران معمولا از تجهیزات و امکانات زیادی برخوردار هستند و دارای کادر مجرب و دلسوز می باشند. در این مکان ها تدابیر امنیتی و قوانین زیادی وجود دارد که از آسیب دیدن کودکان عزیز شما جلوگیری می کند. یکی از قوانین خانه های بازی تهران، حضور داشتن یک همراه در کنار تمامی کودکان زیر دو سال است. والدین محترم می توانند در قسمت مخصوص والدین به انتظار نشسته و از تماشای بازی کردن و سرگرمی کودکان خود لذت ببرند.

در بسیاری از خانه های بازی کودکان کافه هایی وجود دارد که والدین می توانند در آنها منتظر بمانند. کودکان در خانه های بازی تهران مهارت های اجتماعی زیادی از جمله مهارت پیدا کردن دوست و تعامل اجتماعی با همسالان را یاد می گیرند. در ادامه این مقاله از تعطیلات مارکت، قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین خانه های بازی تهران آشنا کرده و مرجع خرید بلیط آنها را معرفی کنیم.

شهر بریز و بپاش در تهران

یکی از بهترین خانه های بازی تهران که در غرب این کلانشهر (شهرک گلستان) واقع شده است، شهر بریز و بپاش می باشد. با خرید بلیط شهر بریز و بپاش، می توانید فرشته های کوچک خود را طی یک سانس دو ساعته برای بازی کردن و سرگرمی به این مکان بیاورید. در این خانه بازی تفریحات متعدد و متنوعی برای کودکان دلبند شما تدارک دیده شده است که می تواند ساعاتی خوش را برای آنها رقم بزند. کودکان بین سه تا هفت سال می توانند در ساحل شنی به بازی مشغول شوند، کف بازی و آب بازی کرده یا با بالش های کوچک به جنگ یکدیگر بروند.

خانه کودک شادینا

یکی دیگر از بهترین خانه های بازی تهران، خانه کودک شادینا است که در غرب این کلان شهر (ونک) قرار دارد. کودکان از سن یک تا 9 سالگی می توانند به این خانه بازی آمده و از تفریحات و امکانات آن لذت ببرند. پیست اتومبیل سواری، استخر توپ، ایرهاکی و شن بازی از تفریحات و امکانات این خانه بازی است.

آدرس: ونک. ملاصدرا. شیخ بهایی شمالی.

بهترین خانه های بازی تهران

خانه بازی سانی بانی

خانه بازی سانی بانی از دیگر خانه های بازی تهران است که امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد. دیوار لگو، پیست پلازما کار، سوپر مارکت، سرسره بادی، زمین بازی، استخر توپ، میز نجاری، استخر شن، نقاشی ماسه ای، انواع اسباب بازی های تعادلی، تاب، الاکلنگ و سرسره از امکانات خانه بازی سانی بانی است که در اختیار کودکان عزیز شما قرار می گیرد. این خانه بازی از شنبه تا جمعه پذیرای کلیه کودکان بین 2 تا 8 سال است.

آدرس: اکباتان. فاز 2

خانه بازی گرین لند

یکی دیگر از بهترین خانه های بازی تهران که در تهران پارس واقع شده است، خانه بازی گرین لند می باشد. از جمله امکانات و تفریحات بی نظیر این خانه بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استخر توپ

– سوپر مارکت

– آشپزخانه

– سطح شیب دار ماشین.

– استخر ماهیگیری

– بازی های فکری متنوع و هوش آزما.

– دیوار لگو

– ترامپولین

– تخته مونته سوری.

– تعمیرگاه

– میز پزشکی

خانه بازی گرین لند در تمامی روزهای هفته پذیرای کودکان بین یک تا هشت سال است. همانطور که می بینید تفریحات و سرگرمی های گرین لند به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر ایجاد اوقات سرگرم کننده و جذاب، اطلاعات مفید زیادی راجع به مشاغل مختلف در اختیار فرزندان شما قرار می دهند.

آدرس: تهرانپارس. خیابان 196 شرقی.

خانه بازی تهران

خانه بازی زنبورک

امکانات متنوع و بدیع خانه بازی زنبورک، باعث شده است بتوان به عنوان یکی از بهترین خانه های بازی تهران از آن نام برد. از جمله سرگرمی هایی که کودکان در خانه بازی زنبورک واقع در خیابان قزوین تجربه می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– میز و صندلی و ابزار و وسایل نقاشی.

– لی لی

– الاکلنگ

– راکر

– میز ابزار مکانیکی.

– کامیون کاپ کیک

– شوت دارت

– آشپزخانه

– دستگاه های بدنسازی.

– ایرهاکی

– ترامپولین

– پیست ماشین

– استخر شن با تجهیزات.

– استخر توپ به همراه سرسره.

بهترین خانه بازی تهران

خانه بازی دلفینو

خانه بازی دلفینو واقع در میدان ولیعصر را می توان یکی دیگر از بهترین خانه های بازی تهران نامید. این خانه بازی به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر، دسترسی راحتی دارد و پذیرای تمامی کودکان بین یک تا 7 سال است. از جمله امکانات خانه بازی دلفینو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سرسره

– استخر توپ

– ترامپولین

– پیست رانندگی

– استخر شن

– سازه های حرکتی

– انواع اسباب بازی ها

این خانه بازی در تمامی روزهای هفته پذیرای فرزندان دلبند شما می باشد.

آدرس: میدان ولیعصر. بالاتر از کوچه غزالی.

استخر توپ

تهیه بلیط بهترین خانه های بازی تهران

خانه‌های بازی زیادی در کلان شهر تهران تاسیس شده اند که امکانات بی نظیری را ارائه می دهند. در این مقاله سعی کردیم برخی از بهترین خانه های بازی تهران را معرفی کنیم. برای تهیه بلیط این خانه های بازی، کافی است سری به وبسایت تعطیلات مارکت بزنید. با خرید آنلاین بلیط بهترین خانه های بازی تهران می توانید از خدمات پس از فروش تعطیلات مارکت بهره مند شوید. تعطیلات مارکت مفتخر است خدمات متنوع و سرگرم کننده زیادی را به فرزندان شما ارائه داده و اوقاتی مفرح و به یاد ماندنی را برای آنها رقم می زند.

بازگشت به لیست