تفریحات کودک و خانواده

کلوپ کودکان تهران؛ مکانی ایمن و مجهز برای ورزش و تفریح

کلوپ کودکان تهران؛ مکانی ایمن و مجهز برای ورزش و تفریح

مقدمه

ورزش کردن را می توان یکی از مهم ترین فعالیت ها در دوران کودکی نامید. ورزش کردن روند اکسیژن رسانی و گردش خون در بدن را بهبود می بخشد. علاوه بر این استخوان ها را محکم تر کرده، جلوی ایجاد بافت چربی و اضافه وزن را گرفته و باعث رشد بهتر عضله ها و بافت های کودک می شود. اضافه وزن به عنوان یکی از رایج ترین معضل ها در بین کودکان شناخته می شود. البته می توان با انجام فعالیت های ورزشی اصولی از اضافه وزن در کودکان جلوگیری کرد.

ورزش کردن به خصوص اگر به عنوان یک فعالیت گروهی مورد توجه قرار گیرد، تاثیرات مثبت بسیاری از جمله اجتماعی شدن کودک و بهبود کیفیت خواب او را در پی خواهد داشت. با این تفاصیل بهتر است در ورزش کردن هم میانه روی و اعتدال وجود داشته باشد. کارشناسان تربیت بدنی یک ساعت ورزش در طول روز را برای کودکان بین 6 تا 17 سال ضروری می دانند. البته بهتر است این ورزش ها نه آنقدر سنگین باشند که باعث دلسردی و خسته شدن کودک شوند و نه آنقدر سبک که نتواند کودک را به چالش بکشد.

اما چطور می توان یک برنامه ورزشی متعادل را برای کودکان در نظر گرفت که کامل، جامع و سرگرم کننده باشد؟ بهترین کلوپ کودکان تهران کدام است؟ باشگاه های ورزشی زیادی برای کودکان در شهر تهران تاسیس شده اند که امکانات رفاهی بی نظیری را ارائه می دهند.

اما همانطور که میدانید انتخاب یک کلوپ کودکان تهران که از امنیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده و وسایل و ابزار مناسبی داشته باشد، کار چندان راحتی نیست. اگر از آن دسته والدین هستید که برای گذراندن اوقات فراغت فرزند دلبند خود اهمیت زیادی قائل هستید، با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دو مورد از بهترین کلوپ های ورزشی کودکان در تهران بپردازیم.

بهترین کلوپ ورزشی کودکان در تهران

کلوپ کودکان تهران؛ مکانی برای ورزش و سرگرمی

یکی از بهترین کلوپ های ورزشی کودکان که در غرب تهران واقع شده است، کلوپ تخصصی ورزشی کودکان است. این کلوپ که محیطی فوق العاده امن، آرام و مجهز دارد، پذیرای تمامی کودکان بین سنین 3 تا 10 سال می باشد. کلیه کودکانی که وارد این محیط می شوند، توسط کارشناسان متخصص و تحصیل کرده رشته تربیت بدنی و مربیان متخصص کودک آموزش های لازم را می بینند. کودکان دلبند شما می توانند با توجه به سلایق، توانایی ها و پتانسیل های خود، یک رشته ورزشی را انتخاب کرده و آموزش های تخصصی خود را شروع کنند.

کلوپ ورزشی کودکان تهران

رشته های ورزشی و تفریحاتی در کلوپ تخصصی ورزشی کودکان تهران

از جمله رشته های ورزشی و تفریحاتی که در کلوپ تخصصی ورزشی کودکان تهران وجود دارد و توسط مربیان متخصص به کودکان آموزش داده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– صخره نوردی

– ژیمناستیک

– بسکتبال، فوتبال و والیبال.

– اتاق بازی

– پل معلق

– پل تعادلی

– انواع ورزش های تعادلی، پرتابی و تمرکزی.

– دار حلقه

– تجهیزات آمادگی جسمانی.

– هماهنگی عصب عضلات.

– چاله ابر

پس از اینکه کودکان وارد محیط این کلوپ ورزشی می شوند، بر اساس سن خود در گروه های مختلفی قرار می گیرند. مدت زمان هر دوره ورزشی حدود نود دقیقه است و شما والدین گرامی می توانید از اقسا نقاط تهران بزرگ برای شرکت دادن فرزندان خود در دوره های این کلوپ تشریف بیاورید. از دیگر ویژگی های مهم کلوپ تخصصی ورزشی کودکان می توان به امکان حضور مادران در کنار فرزندان خود اشاره کرد. به طوری که شما می توانید از نزدیک شاهد رشد و پرورش پیدا کردن فرزند عزیز خود در ابعاد جسمی و روحی باشید.
آدرس: تهران. ستاری شمالی، تقاطع میرزابابایی، مجموعه ورزشی خیریه عمل.

کلوپ تخصصی ورزشی کودکان

باشگاه ورزشی کودکان پونک در تهران

کلوپ کودکان تهران واقع در پونک از دیگر کلوپ های ورزشی ویژه کودکان است که در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 8 و نیم شب آماده ارائه خدمات می باشد. هر بلیط کلوپ کودکان تهران در پونک به مدت 90 دقیقه اعتبار دارد. از جمله امکانات این کلوپ کودکان تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پکیج ورزشی کودکان

– پل معلق

– نردبان معلق

– ژیمناستیک

– استخر توپ

– سطح شیبدار

– ترامپولین

– فوتبال در زمین چمن مصنوعی.

– آموزش بسکتبال

– آموزش والیبال

– راپل

تمامی کودکان با نیازهای ویژه و بیماران خاص با ارائه گواهی پزشک امکان بهره مندی از امکانات این کلوپ کودکان تهران را دارند. مبلغی که دریافت می شود هزینه آموزش، لباس تمرینی و بیمه ورزشی را پوشش می دهد. طول دوره های آموزشی والیبال و بسکتبال در این کلوپ کودکان تهران 3 ماه می باشد. کودکان در این مدت 24 جلسه یک ساعت و نیمه آموزشی را می گذرانند.

آدرس: تهران. تقاطع بلوار میرزابابایی و بزرگراه ستاری. مجموعه ورزشی خیریه عمل

کلوپ تخصصی ورزشی

خرید بلیط ورود به کلوپ کودکان تهران

توصیه می شود والدین کودکان خود را به ورزش های گروهی و تعامل با همسالان تشویق کنند. کودکان در سنین پایین با فعالیت های ورزشی گروهی چیزهای مفید زیادی را آموزش می بینند و یاد می گیرند چگونه با همسالان خود ارتباط برقرار کنند. اگر شما هم از آن دسته والدین هستید که به سرگرمی، ورزش، آموزش و اوقات فراغت فرزندان خود اهمیت می دهید، حتما پس از مطالعه این مقاله این سوال را از خود می پرسید که چطور می توانم بلیط ورود به کلوپ کودکان تهران را برای فرزندان خود تهیه کنم؟ ما در این قسمت راهی امن، مطمئن و سریع برای خرید آنلاین بلیط کلوپ کودکان تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

تعطیلات مارکت به عنوان یک مارکت تخصصی اوقات فراغت، برنامه های مفرح، سرگرم کننده و ورزشی بسیاری را برای فرزندان دلبند شما در نظر گرفته است. کافی است سری به سایت تعطیلات مارکت زده و وارد قسمت کودک شوید. در این بخش میتوانید انواع برنامه های ورزشی، آموزشی و سرگرم کننده را ببینید. این برنامه ها تنها با هدف پرورش استعدادها و توانایی های فرزندان شما و مهیا کردن آنها برای آینده ای روشن و هدفمند تدارک دیده شده اند. یکی از مهمترین مزایای خرید بلیط از تعطیلات مارکت در مقایسه با سایت های مشابه، خدمات پس از فروش این سامانه می باشد.

بازگشت به لیست