جاذبه های گردشگری, گردشگری

معرفی بهترین جاذبه گردشگری استان کیش و خاطرات زیبای سفر به این شهر

معرفی بهترین جاذبه گردشگری استان کیش و خاطرات زیبای سفر به این شهر

کیش یکی از شهرهای دیدنی کشور می باشد که به دلیل جاذبه های فراوان گردشگری به نگین خلیج فارس تبدیل شده است. امروزه این شهر زیبا به یکی از مقاصد گردشگری مطرح در کشور ما تبدیل شده است که دارای جاذبه های فراوانی در بخش های گردشگری، تاریخی و طبیعی می باشد. شاید در هیچ کجای ایران نتوان از لذت ورزش های آبی و به طور همزمان گذراندن اوقات فرح انگیز در رستوران های ساحلی بهره برد.

کیش با دارا بودن مراکز خرید لوکس و پیشرفته و امکان عرضه انواع برندهای لوکس دنیا با قیمت های باور نکردنی در این مراکز می تواند برای شما لذت خرید در شهرهای رویایی و خرید محصولات برندینگ را تداعی نماید. همچنین شما می توانید با بهره مندی از جاذبه گردشگری استان کیش خاطرات فراموش نشدنی از این شهر را برای خود در گذر زمان ایجاد نمایید.

معرفی برخی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این استان

شناخت جاذبه گردشگری استان کیش قلب تاریخ و تمدن باستانی استان های جنوبی کشور یکی از موقعیت های بکر سفر به این استان می باشد. دره پرتغالی ها، دنیای زیرزمینی 2000 ساله، قلعه جنی کیش، موزه خلیج فارس و کشتی یونانی کیش تنها بخشی از تاریخ و جاذبه گردشگری استان کیش می باشد.

جاذبه گردشگری استان کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش از مهمترین جاذبه گردشگری استان کیش

کیش دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی می باشد. همین امر نیز سبب شده تا این شهر به یکی از مهمترین شهرهای توریستی ایران در خاورمیانه تبدیل شود. یکی از مهمترین مراکز تاریخی این شهر که هر گردشگری باید تجربه بازدید از آن را داشته باشد شهر زیرزمینی کاریز می باشد. این شهر در واقع قناتی به مساحت 10 هزار متر مربع است. همین امر نیز سبب شده است تا این منطقه زیرزمینی تحت عنوان شهر شناخته شود. پوشش خاص دیوار های این شهر با سنگ و صدف ها شهر کاریز را به یک شهر جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل نموده است.

شهر حریره کیش یکی از بهترین تجربه های تاریخی در سفر به این استان

جاذبه گردشگری استان کیش بسیار متنوع می باشد. شهر حریره کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای باستانی این شهر است. در واقع این شهر سند قدمت تاریخی شهر کیش و شناسنامه باستانی این استان در نظر گرفته می شود. سابقه تاریخی کیش به واسطه بناهای باستانی باقی مانده در این شهر به چشم دیده می شود. خانه های اعیانی و موزه مردم شناسی کیش نیز از بهترین مراکز باستانی این استان در نظر گرفته می شود.

جاذبه گردشگری استان کیش

معرفی بهترین جاذبه گردشگری استان کیش

شاید بهترین جاذبه گردشگری کیش را بتوان اسکله تفریحی موجود در سواحل زیبای خلیج فارس در نظر گرفت. استفاده از انواع ورزش های آبی در اوقات فراغت شما در این شهر می تواند تداعی کننده یک تعطیلات به یادماندنی در گذر زمان در این شهر تاریخی و توریستی باشد. وجود انواع کافی شاپ ها و رستوران های ساحلی از دیگر جاذبه های تفریحی در سواحل زیبای این شهر می باشد. به خاطر داشته باشید شما می توانید از تفریحات این شهر در زمان های مختلف بهره ببرید. امکان رزرو آنلاین رستوران ها و هتل های مطرح در این شهر برخی از خدمات رفاهی جاری در این استان می باشد. همچنین شما با خرید آنلاین بلیط کشتی های دریایی می توانید تجربه به یادماندنی سفر دریایی در خلیج فارس را تجربه کنید.

سخن آخر

سایت تعطیلات مارکت در تلاش است تا با معرفی بهترین جاذبه گردشگری استان کیش به مخاطبان خود امکان سفری رویایی را برای آنها پدید آورد. خرید آنلاین بلیط گردشگری بخش های مختلف این شهر تنها برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط تورهای گردشگری کیش می باشد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه