تفریح, تفریحات هیجانی, تهران

از عجایب تفریحات متفاوت، جت اسکی در تهران

از عجایب تفریحات متفاوت، جت اسکی در تهران

تفریحات متفاوت : تفریحات آبی همواره از جذاب ترین و پرطرفدارترین خانواده ها در بین دیگر انواع تفریحات محسوب می شوند. از یک شنای ساده گرفته تا سوار بر یک کشتی بزرگ تفریحی در قلب اقیانوس ها. وقتی قرار است برای تفریح آب را بازیچه خود قرار دهیم، لذت همنشینی با آب آن چنان دلنشین است که می ‌تواند ساعت‌ ها و شاید روزها ما را محصور وجود خود نماید.

از این رو است که در میان خیل بسیار تفریحات متفاوت، تفریحات آبی جایگاه ویژه ای دارند. البته این جایگاه ویژه با صرف هزینه هایی جذاب تر هم می شود. اینگونه است که تفریحات آبی همواره از علایق تفریحات ثروتمندان قرار دارد.

انسان هیجان دوست است و هیجان را طلب می کند و تفریحات آبی جایگاه خلق هیجانات بسیاری است. طیف گسترده ای از تفریحات متفاوت در همراهی با آب خلق شده است. از تفریحات ثروتمندان گرفته تا یک شنای مختصر کم هزینه و ساده. تفریحاتی که در عین هیجان و زیبایی رنگ و بوی ورزش را نیز بر خود گرفته اند.

جت اسکی یکی از همین تفریحات آبی است. یکی از جذاب ترین در تفریحات ثروتمندان. یک فعالیت سنگین همراه با مهارت های بالا در آب که مستلزم استفاده از یک تجهیز موتوری انفرادی است. قدرت مانور بالا در آب، سرعت های هیجان انگیز و تلاطم‌ های دلهره آور در بازی موجها، در کنار احساس دلنشین همنشینی با آب که می تواند همراه با شنا نیز باشد تمام چیز هایی است که در جت اسکی می توانید تجربه نمایید.

جت اسکی حس خوب استفاده از تکنولوژی در تفریحات متفاوت آبی است. یک سیستم موتوری منحصر به فرد که سوار بر آب، خواستگاه جولان هیجانات شما خواهد بود.

 

جت اسکی چطور یکی از تفریحات متفاوت شده است؟

نه خیلی ساده و نه چندان پیچیده. وقتی تفکر موتورسیکلت را همراه با یک قایق کوچک می کنید جت اسکی را خلق کرده‌ اید. ایده ای که برای اولین بار توسط صنایع سنگین کاوازاکی در ژاپن در میانه ‌های دهه ۷۰ میلادی مطرح شد. این شرکت در همان سال‌ ها بود که اولین جت اسکی جهان را ساخت و از آن زمان این تجهیز موتوری کارآمد در آب هر روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و هر ساله همراه با تفکر بهتر و مهندسی تری ساخته می‌ شود.

جت اسکی از همان ابتدا راهش را در فضای سرگرمی های آب باز کرد تا جایی که امروزه از جمله محبوب ترین وسایل آبی به جهت انجام تفریحات متفاوت در آب می باشد. جت اسکی یک تجهیز مدرن موتوری است و درست مانند هر وسیله موتوری دیگر از روی مشخصه هایی مانند قدرت موتور، میزان گشتاور تولیدی، ظرفیت باک و حداکثر سرعت و یا شتاب مقایسه می ‌شود. البته برای جت اسکی تعاریف نام ‌آشنای ذکر شده همراه با رنگ و بوی دریایی تعریف شده است.

مباحثی مانند قدرت مانور، میزان توانایی مانور سریع و یا آرام، سطح شناوری در آب و تحمل ضربات ناشی از امواج و… نیز از جمله فاکتورهای اساسی در تعریف مشخصه های یک جت اسکی می باشند. به هر صورت جت اسکی یک تفریح امروزی است و با توجه به هزینه های بالای پرداختن به آن در جمع تفریحات ثروتمندان قرار گرفته است.

جت اسکی در تهران، از محال تا واقعیت

جت اسکی از جمله تفریحات متفاوت و مهیج در آب است و برای استفاده از آن نیاز به حجم قابل توجهی از آب می باشد. به گونه ای که بتواند به راحتی در فضای وسیعی که در اختیار می گیرد قدرت مانور بالا، سرعت بسیار و هیجان خاص خود را در عرصه نمایش بگذارد. پس جت اسکی برای غریدن آب زیاد می‌خواهد.

شما به راحتی در هر شهر ساحلی می توانید شاهد حضور جت اسکی باشید. این یعنی اگر در شهری مانند تهران که از نعمت ساحل‌ دریا بی نصیب است، ساکن هستید و قصد جت اسکی سواری دارید، احتمالا پیش خودتان برنامه شمال بچینید و یا اینکه راهی سواحل نیلگون خلیج فارس بشوید. چرا که جت اسکی از تفریحات ثروتمندان است و برای رسیدن به آن باید هزینه کرد.

اما آنقدر ها هم بر خود سخت نگیرید، چرا که جت اسکی برای شما سخت نگرفته است! جت اسکی را می ‌توان در تهران هم تجربه کرد. تعجب نکنید، این جمله آنقدرها هم عجیب نیست. جت اسکی برای خلق هیجان آب می خواهد و این آب اگر به هر صورت فراهم باشد جت اسکی نیز هیجانش را خلق می کند.

شهر تهران اگر چه شهری در جوار کویر است و خشک محسوب می شود اما چندین مجموعه دریاچه طبیعی و مصنوعی و سد بزرگ دارد که هر کدام می توانند پهنه قابل توجهی از آب را برای جت اسکی سواری فراهم نمایند.

جدا از مکان های متفرقه و عموما ناامن برای جت اسکی سواری در تهران، این تفریح در تهران خانه ی مطمئن و امنی دارد. جت اسکی در تهران را می توان در دریاچه مصنوعی فشافویه جستجو کرد.

 

کسب تفریحات مهیج در ایران

یک دریاچه کوچک مصنوعی همراه با امکانات یک ساحل اقیانوسی. فشافویه را در کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران قم، نرسیده به فرودگاه امام خمینی خواهید یافت. دریاچه‌ ای که در آن کوشش بسیار شده است تا فضای یک ساحل دلنشین را تداعی کند و البته در این تلاش بسیار هم موفق بوده است.

تفریحاتی مانند شنا با فضای دریایی، موج سواری، سوار بر قایق های تندرو و البته جت اسکی همه و همه به همراه بسیاری دیگر از امکانات موجود در ساحل های دریایی را می توان در این دریاچه کوچک مشاهده کرد. جت اسکی یکی از اصلی ‌ترین فاکتور های تفریحی در این دریاچه است که تفکر آن به حدود سال ‌های میانی دهه ۸۰ شمسی بر می ‌گردد.

زمانیکه مردم برای رسیدن به تفریحات متفاوت همراه با جت اسکی های شخصی خود در آن جولان می دادند. از همان ایام است که ایده خلق فضای تفریحی با محوریت جت اسکی در تهران در این دریاچه ایجاد شد. ایده ‌ای که امروزه می ‌تواند هر تهرانی را با صرف کمترین زمان جت اسکی سوار نماید.

در انتهای صحبت از جت اسکی در تهران اگر می خواهید این گونه از تفریحات متفاوت را با نگرشی حرفه ای تر تجربه نمایید به گونه ای که در کسب تفریحات مهیج در ایران دچار سردرگمی نباشید همراه سایت تعطیلات مارکت بشوید و اگر بخواهید می توانید به شکل مستقیم در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعات ۱۱ الی ۱۹ و پنجشنبه‌ ها در ساعات ۳۰: ۹ الی ۱۹ و جمعه ها و روزهای تعطیل با تلفن های ۸۸۴۰۰۳۹۲ – ۵۶۲۵۹۲۲۶-۰۹۱۲۸۴۸۲۶۹۵ جهت هماهنگی در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *