آموزشگاه های زبان, آموزشی, تهران

تجربه یادگیری لذتبخش با آموزشگاه زبان قاصدک سپید

تجربه یادگیری لذتبخش با آموزشگاه زبان قاصدک سپید

آموزشگاه زبان قاصدک سپید به خوبی دریافته است که چگونه میتوان با بهترین متدهای آموزشی کودکان را به زبان انگلیسی علاقمند کرد و به آن ها یاد داد که به دو زبان صحبت کنند. کم کم یادگیری زبان دوم به یکی از مهمترین نیازهای افراد جوامع امروز تبدیل شده است و لازم است که والدین به فکر برآوردن این نیاز برای فرزندانشان باشند.

آموزش زبان دوم در سنین کمتر از هفت سال بسیار ساده تر خواهد بود و این امکان را برای کودک فراهم میکند که همه جزئیات و لهجه را به صورت کامل یاد بگیرد. با افزایش سن کودک، مدت بیشتری طول میکشد که زبان را بیاموزد و به تمرین بیشتری نیاز دارد. نکته دیگری که در آموزش اهمیت دارد، معلم ها هستند.

باید شخصی که با روحیات کودکان آشناست و به زبان انگلیسی کاملا مسلط است برای آموزش انتخاب شود. این نکات و سایر نکات روانشناسی کودک در آموزشگاه زبان قاصدک سپید مورد توجه بسیاری قرار میگیرند

آموزش جذاب زبان برای کودکان

با وجود اینکه سطح یادگیری کودک کمتر از هفت سال در بالاترین میزان خود قرار دارد؛ اگر از روش های آموزشی اشتباه استفاده شود، ممکن است پایه یادگیری او ضعیف باشد. از طرفی کودکان اهمیت چندانی به یادگیری و درس نمیدهند و اگر بخواهیم زبان دوم را به صورت یک درس به آن ها یاد بدهیم، چندان موفق نخواهیم بود.

آموزشگاه زبان قاصدک سپید با بهره گیری از جذابترین روش ها برای کودکان اقدام به آموزش آن ها میکند. برای مثال در آموزشگاه بچه ها بازی میکنند، برایشان جشن گرفته میشود، هدیه دریافت میکنند و در آموزشگاه زبان قاصدک سپید به آن ها خوش میگذرد!

این موضوع باعث میشود که کودکان سه تا یازده سال خودشان بخواهند به آموزشگاه بروند و زبان یاد بگیرند. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت آموزشگاه یا تماس با آموزشگاه از روند آموزشی به صورت کامل اطلاع پیدا کنید.

راه های ارتباطی با آموزشگاه زبان قاصدک سپید

نشانی اینترنتی: http://www.ghasedakesepid.com/

آدرس: شهرک غرب- بلوار دادمان- بعد از پمپ بنزین روبروی بلوار درختی- پلاک ۹۰

شماره های تماس: ۸۸۳۶۷۱۳۷- ۸۸۳۶۷۱۳۸- ۸۸۰۹۰۲۴۲

از دیگر موسسات آموزش زبان می توان موسسات آموزش زبان سفیر گفتمان را نام برد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *