تفریح, تهران, سرگرمی

تفریحی عالی در بیلیارد اریکه

تفریحی عالی در بیلیارد اریکه

بیلیارد اریکه مکانی عالی برای گذراندن یک روز لذت بخش، با ما در این مطلب همراه باشید. حتما شما هم آخر هفته ها دنبال تفریح و سرگرمی متفاوت می گردید. انجام بازی بیلیارد برای علاقه مندان در بیلیارد اریکه آماده می باشد.

بیلیارد اریکه و امکانات آن

بیلیارد اریکه مکانی دنج و آرام برای انجام بازی بیلیارد می باشد. این مکان تمام وسایل و تجهیزات مناسب و با کیفیت بیلیارد را دارا می باشد. می توانید رقابت و مسابقه ی سالمی را در این سالن با دوستان خود داشته باشید و محیطی شاد و هیجان انگیز را برای خود ایجاد نمایید.

 

این مکان کافی شاپ و رستوران بسیار عالی را داراست که می توانید وعده ی غذایی خود را در آن میل فرمایید. نگران جای پارک خودرو خود نباشید، محوطه بزرگ و مناسبی برای پارک کردن خودرو در نظر گرفته شده تا با خیال راحت به تفریح بپردازید.

لازم نیست حتما پول نقد به همراه داشته باشید بیلیارد اریکه دارای کارتخوان می باشد که شما می توانید پرداخت های خود را به راحتی انجام دهید.

بیلیارد بازی است که بر روی یک میز مستطیلی سبز رنگ انجام می گیرد. یک یا دو نفر با هم رقابت می کنند. افراد توپ های کوچکی را در وسط میز چیده و تلاش می کنند با چوبی بلند توپ ها را داخل دایره هایی که در گوشه های میز قرار دارد بیندازند.

هر چه با تعداد حرکت کمتر این توپ ها داخل گوشه های میز بیفتد امتیاز بیشتری دارد. این بازی نیاز به تمرکز و دقت زیادی دارد و کسانی موفق می شوند که از لحاظ ذهنی و روانی آرام باشند.

برای تجربه یک تفریح لذت بخش و عالی بیلیارد اریکه را انتخاب نمایید و با دوستان و خانواده از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. قطعا بعد از روزهای کاری پر استرس به چنین تفریح آرام بخشی نیاز دارید.

آدرس و تلفن:

تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی شهید فرحزادی، نبش خیابان شهید حافظی، مجموعه فرهنگی ورزشی تجاری اریکه ایرانیان.
تلفن: (۵۵ خط) ۵-۲۲۳۷۰۰۰۱

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *