تفریح, تفریحات هیجانی, سینما, کیش

درمان کمبود آدرنالین در سینما ۶ بعدی کیش

درمان کمبود آدرنالین در سینما ۶ بعدی کیش

درمان_کمبود_آدرنالین_در_سینما __بعدی_کیش

تا حالا تصور کرده اید اگر اجسام را ۶ بعدی ببینید چه اتفاقی می افتد؟ یا اگر این اجسام نزدیک ترین حالت ممکن به شما باشند چه حسی را تجربه خواهید کرد؟ خوب سینما ۶ بعدی کیش ، شرایطی را برای شما مهیا کرده که هیجان انگیزترین روز زندگی خود را تجربه کنید.

شرایط_سینما_۶_بعدی_کیش

قطعا همه ما به دلیل اینکه صبح تا شب درگیر کارهای روزمره هستیم، هیجان زیادی را در زندگی تجربه نمی کنیم. درنتیجه لازم است گاهی دل به دریا بزنیم و تفریحات هیجانی را تجربه کنیم. وقتی به درجه هیجان برسید آدرنالین ترشح شده و نیمی از نگرانی و تشویش های بدنتان تخلیه می شود.

اگر قصد دارید به جزیره کیش بروید و تفریحات مهیج کیش را تجربه کنید به سینما ۶ بعدی بروید. این سینما یکی از مدرن ترین سینماهای امروز است و امکانات کامل در آن گنجانده شده است. در سینما ۶ بعدی کیش، فیلم های متنوعی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده که تمام شرایط آن را به صورت جزئی ارائه می کنیم:

۱٫جدیدترین فیلم های اروپا در سینما ۶ بعدی پخش می شود.
۲٫فیلم های عادی با ۲۰ دقیقه زمان قابل پخش خواهد بود.
۳٫اگر فیلم های VIP را انتخاب کنید به مدت ۳۰ دقیقه فیلم پخش می شود.
۴٫هر بلیط مختص یک نفر است.
۵٫برای خرید بلیط هیچ محدودیتی وجود ندارد.

لازم به تذکر است که سینما ۶بعدی کیش در شهربازی هایلند کیش قرار دارد که می توانید از تفریحات چند منظوره نهایت لذت را تجربه کنید.

سخن_آخر

این سینما یکی از مهیج ترین سینماهایی است که در طول عمر خود تجربه خواهید کرد. در نتیجه اگر به دنبال مکانی هستید که به همراه فرزندان خود لذت ببرید به سینما ۶ بعدی در کیش بروید.

آدرس سینما: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، شهربازی هایلند
شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۱۳۶۲
ساعت کاری: ۱۹ تا ۱ بامداد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *