تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

سفره خانه عالی قاپو تهران از بهترین ها برای داشتن تفریحات خاص

سفره خانه عالی قاپو تهران از بهترین ها برای داشتن تفریحات خاص

سفره خانه عالی قاپو از بهترین ها برای داشتن تفریحات خاص

سفره خانه عالی قاپو : خسته از یک روز سنگین کاری، و یا کم حوصله از یک روز عادی و تکراری، در هنگامه ی غروب بر مبلمان خانه خواهید نشست به آنچه از روز گذشت، فکر خواهید کرد. در این هنگام احتمالا جرقه ای در ذهن شما نقش خواهد بست که شب را مانند روز طی نخواهم کرد… این یعنی آنکه می خواهید آن شب را به تنهایی و یا همراه با خانواده و یا شاید دوستانتان به خوشگذرانی همراه با تفریحات خاص بپردازید. گزینه ‌های محتمل بسیاری در ذهن شما نقش خواهند بست.

گزینه هایی از یک گردش ساده تا داشتن تفریحات vip در تهران. ممکن است انگیزه های متعددی در کلیات تفریحات خاصی که انتخاب خواهید کرد تاثیرگذار باشد. اما شما که خسته از یک روز کاری هستید و برای تفریحات خاص خود یک جایی آرام و خارج از خانه می خواهید. یک جای دنج و خودمانی، جایی که به راحتی پاهایتان را دراز کنید و با خیالی آسوده در محیطی لطیف و بی استرس چای بنوشید.

احتمالاً قلیانی بکشید و سر آخر غذایی میل کنید و این همه در کنار خانواده و یا دوستان عزیزتان باشد. شما برای این تیپ از تفریحات خاص خود فقط یک گزینه خواهید داشت. آن شب را در سفره خانه ها به نیمه برسانید.

کدام سفره خانه؟

اما کدام سفره خانه؟ خب، سفره خانه در تهران زیاد داریم که علی رغم ساختار کلی، هر کدام ویژگی های محیطی و بصری و کیفی خودشان را دارند. اما اگر قصد آن را دارید که در محله های ثروتمند نشین تهران در یک سفره خانه ی مجلل و با اصل و نسب شبی را گذرانده باشید و به قول خودمانی تفریحات vip در تهران داشته باشید، سفره خانه عالی قاپو می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی باشد.

به هر حال سفره خانه ها هم به مانند هر فضای تفریحی می‌ توانند ساختار های متنوعی داشته باشد و برای مردمان مختلف با سطوح درآمدی متفاوت طراحی بشوند.

سفره خانه عالی قاپو یکی از بهترین و مجلل ترین در نوع خود است که با توجه به کیفیت غذا ها و عرضه ی مطلوب در خدماتی که دارد، در کنار موقعیت مکانی خاص خود در زمره ی گران ترین سفره خانه ها همراه با ویژگی های تفریحات vip در تهران برای شما قرار می گیرد.

چرا که این سفره خانه به خوبی می تواند شما را در فضایی دنج و آسوده رها کند. به گونه ای که احتمالا بعد از ساعت ها استراحت و خوشگذرانی های سفره خانه ای که همواره در ردیف تفریحات خاص قرار دارد، مایل به ترک این مکان نباشید.

سفره خانه ها مکان هایی کلاسیک برای تفریحات خاص

قبل از آنکه در جزئیات سفره خانه عالی قاپو دقیق بشویم، بهتر است اندکی با مفهوم کلی سفره ‌خانه آشنا بشویم. اینکه اصولاً به چه مکانی سفره خانه گفته می ‌شود؟ اگر چه رستوران رقیب فرنگی سفره خانه ی ایرانی است اما این طور ها هم فکر نشود که غربی ها مبتکر غذا خوری های عمومی بوده ‌اند.

 

سفره ‌خانه در واقع معادل همان رستوران های غربی معاب است که از دیرباز همراه با فرهنگ و سنت ایران میزبان توده ی عام مردم برای تفریحات خاص آنها بوده است.

تعریف سفره خانه

امروزه تعریف ساده ای از سفره خانه می شود. یک گونه از غذا خوری ایرانی که در آن غذا های اصیل و سنتی ایرانی طبخ می شود. استفاده از تخته های پهن برای نشستن به جای میز و صندلی، سرو چای و محوریت دوغ به جای دیگر نوشیدنی ها، آواز های زنده و تماما اصیل و سنتی، دیوار ها با تزیین معماری ایرانی و در پاره ‌ای از سفره خانه های خوش ذوق، نقالی و شاهنامه خوانی که همه و همه می توانند به خوبی در خلق تفریحات خاص شما تاثیر گذار باشند.

در یک بیان ساده تر سفره خانه همان جای دنجی است که روح هر ایرانی به دنبال آن خواهد بود. چرا که روح هر ایرانی علاقه به اصالت در تفریحات خود می باشد تا از آن تفریحات خاصی ساخته باشد.

البته در نگاه این روز های جامعه ی ما نام سفره خانه ها با قلیان کشیدن های طولانی گره خورده است. موضوعی که اندکی همراه با اغراق بیان می شود. شاید نتوان عنصر پررنگ قلیان را در محیط های سفره خانه ای در نظر نگرفت و بالعکس، ظاهراً شاهد پررنگ شدن هر چه بیشتر آن در این فضا ها هستیم. اما هستند سفره خانه هایی که ساختار و چیدمان خود را به گونه ای تنظیم می کنند تا دود قلیان تمام مشتریان را آزار ندهد.

 

به هر حال قلیان یک گونه ی تفریح ایرانی کاملا قانونی در جامعه ی اکنون ایران است و این عنصر کاملا ایرانی را باید در یک فضای کاملاً ایرانی جست و جو کنید. شاید بد نباشد که به آن سوی ماجرا هم نظری داشته باشیم. کم نیستند کسانی که سفره خانه را برای داشتن یک چای و قلیان در کنار غذای خوشمزه ی ایرانی می‌ خواهند و کلیات این ماجرا را به چشم یکی از تفریحات خاص خود می بینند.

سفره خانه عالی قاپو ، قدیمی، اصیل و زیبا

سفره خانه عالی قاپو در خیابان گاندی را به جرات می توان از جمله بهترین نمونه ها در طراحی سفره خانه های سنتی دانست. متفاوت از خیل بسیاری از سفره خانه های کم سن و سال این روز های تهران، سفره خانه عالی قاپو قدمتی چهل ساله دارد. تاریخ تاسیس این سفره ‌خانه به سال ۱۳۵۸ باز می گردد. پس می تواند در زمره ی یکی از اصیل ترین ها در گونه ی خود باشد.

 

این سفره خانه از آنچنان ساختار هنری و معماری سنتی ایرانی برخوردار است که می تواند به مکانی مناسب به جهت برگزاری برنامه ‌های هنری، نمایشی و موسیقی انتخاب بشود. سفره خانه عالی قاپو اولین سفره خانه ای است که اقدام به پخش موسیقی سنتی در فضای داخلی خود کرده است.

سفره خانه عالی قاپو یکی از بهترین گزینه ها به جهت حضور در یک سفره خانه مجلل همراه با تفریحات vip در تهران برای شما می باشد. برای شما که سفره خانه ها را برای تفریحات خاص خود می خواهید، تهران سفره خانه زیاد دارد. از این رو اگر می خواهید در شهر تهران تجربه ی این گونه از تفریحات خاص را داشته باشید به گونه ای که در کسب این تجربه ی خود دچار سردرگمی نباشید، می توانید همراه سایت تعطیلات مارکت بشوید.

 

سفره خانه عالی قاپو در میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی منتظر میزبانی از شما می باشد. شما می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳ با مجموعه در ارتباط باشید. در ضمن ساعات کاری رستوران مابین ساعات ۱۲ الی ۱۵٫۳۰ بعد از ظهر و ۲۰ الی ۲۴ بعد از ظهر می باشد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *