تهران, مال, مراکز خرید

مراکز خرید رویال سعادت آباد، دنیای برندهای مشهور

مراکز خرید رویال سعادت آباد، دنیای برندهای مشهور

مراکز خرید رویال با داشتن سیستم هوشمند BMS، در نظارت و مدیریت تجهیزات الکتریکی و مکانیکی ساختمان گامی پیشرفته است.
فود کورت مراکز خرید رویال سعادت آباد، به همراه تراس وسیع آن یکی از جاذبه های گردشگری این مرکز خرید است

آیا یک روز تعطیل را در پیش رو دارید و نمی دانید چگونه باید اوقات فراغت خود را بگذرانید؟
آیا لوازمی را نیاز دارید که باید به خرید آنها اقدام کنید؟

باید بدانید که سایت تعطیلات مارکت پیشنهاد خوبی در زمینه اوقات فراغت برای شما دارد. یک روز تعطیل در کنار خانواده، آنهم با خرید از یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مراکزخرید تهران. مراکز خرید رویال در سعادت آباد.

اما بهتر است قبل از اینکه جهت خرید به این مراکز خرید سری بزنید، در بررسی و شناخت بیشتر این مرکز مدرن و سازگار با تکنولوژی روز دنیا لحظاتی را با ما همراه باشید.

حس مدرنیته و زیبایی در مراکزخرید رویال ( Royal Shopping Centers)

مراکزخرید رویال دارای موقعیت مکانی بسیار مساعدی، در شمال غرب تهران است. شما می توانید این مرکز را در بهترین و مناسبترین منطقه سعادت آباد، جستجو کنید. بنای مجلل و شیک مراکز خرید رویال، بر زمینی بالغ بر ۳۷۰۰ مترمربع واقع است. در دو طبقه از هیجده طبقه این ساختمان مدرن، ۵۴ واحد تجاری قرار دارد. بنابراین در گشت و گذار در این فروشگاهها دوری بزنید، به تماشا مشغول شوید و خرید های لازم را انجام دهید.

در مراکزخرید رویال، شما قادر خواهید بود که لذت خرید اقسام متنوعی از پوشاک، اکسسوری های زیبا، لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم خانگی و دکوراسیون منزل را تجربه کنید. همچنین در فروشگاه های طلا و جواهرات مراکز خرید رویال، موفق به خرید طلا بشوید. مجتمع مراکز خرید رویال همچون شاپینگ سنتر های مدرن دیگر نظیر ایران مال یا مرکز خرید گالریا، دارای پارکینگ های پر ظرفیت می باشد.

راستی بدانید که پارکینگ هوشمند مراکزخرید رویال در هفت طبقه واقع است. بنابراین دیگر لازم نیست در هنگام خرید، نگران جای پارک اتومبیل خود باشید. شایان ذکر است که بنای شیک و امروزی ساختمان مراکز خرید رویال، در ارتفاع ۵۵ متری از سطح زمین قرار دارد. همچنین برای راحتی شما در رفت و آمد، مرکز دارای شش دستگاه آسانسور و چهار پله برقی می باشد.

معماری و تکنولوژی به روز مراکز خرید رویال

شما شاهد نمونه کاملی از فناوری و پیشرفت صنایع، در سیستم ساختمان سازی مجموعه مراکزخرید رویال خواهید بود. بخش اداری در هشت طبقه از این سازه زیبا واقع شده و مشتمل بر۵۶ واحد مدرن و لوکس که از بهترین و باکیفیت ترین مصالح ساخته شده، می باشد.

تمامی واحد های تجاری و اداری ساختمان، با سیستم BMS تجهیز شده اند. این سیستم بوسیله رایانه، بر کلیه اعمال نظارتی ساختمان از قبیل تهویه، روشنایی، سیستم سامانه آتش نشانی، سیستم امنیت و ایمنی بنا و … کنترل و مدیریت دارد.

اما آدرسی که می توان خود را به مراکز خرید رویال تهران رساند.
آدرس: تهران – سعادت آباد – تقاطع بلوار دریا و خوردین- روبروی مسجد قدس – مجتمع اداری و تجاری رویال تلفن مراکز خرید رویال: ۸۸۵۶۴۹۴۵ ۰۲۱
همچنین ساعات کاری مجموعه اداری از ساعت ۷ الی ۱۹
ساعات کار واحد های تجاری از ۱۰ تا ساعت ۲۲
فود کورت مجموعه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
و البته ساعت کاری پارکینگ نیز از ساعت ۷ لغایت ۲۴ می باشد.

دنیایی از رقابت در برند های مراکز خرید رویال

طیف گسترده ای از برند های معروف ایرانی و حتی جهانی به رقابتی تنگاتنگ در مراکز خرید رویال مشغول فعالیت می باشند. از آن جمله برند شناخته شده پروچیستا (PROCHISTA)، صنعت موفقی که در گستره پوشاک خانمها کار می کند. بانوان عزیز شما می توانید که بهترین و باکیفیت ترین، مدلهای مانتو را با هزینه ای مناسب از فروشگاه پروچیستا تهیه کنید. برند پروچیستا فقط به خانم های خوش سلیقه و زیباپسند تعلق دارد. بنابراین با خرید پوشاک مناسب زنانه، از پروچیستا استعداد خود را در خرید به رخ دیگران بکشانید.

اگر قصد خرید طلا و سرویس جواهرات عروسی را دارید؛ یا می خواهید که همسرتان را با خرید قطعه ای طلا خوشحال نمایید؛ مراکز خرید رویال با گالری طلای گلستانی (Golestani Jewerly) و یا گالری طلای مانیا (Mania) در برآورد خواسته شما می کوشد.

 

شما می توانید انواع سرویس های زیبا و چشم نواز طلا و جواهرات را، از این مراکز تهیه و از خرید خود کسب رضایت نمایید. همچنین فروشگاه هایی مانند عینک امروز و برند های معروف دیگر مانند زارا، میس اسمارت، ویکتوریا، نوین چرم، برند استور و … در مراکز خرید رویال به فروش اجناس با کیفیت و برتر خود می پردازند.

فود کورت و تراس هیجان انگیز مراکزخرید رویال

سرانجام نوبت به جاذبه غذایی مراکز خرید رویال رسیده است. حالا زمان آن است که با حضور در فود کورت زیبای مجموعه، بر خرید لذت بخش خود مهر تأییدی بزنید. فود کورتی که در قوسی ۳۶۰ درجه، نمای زیبای پیرامون این مراکز خرید را نشان می دهد. اگر در فصل گرما به این مجموعه می روید، لذت بهره بردن از فضای باز تراس بزرگ این فود کورت را که سقف آن جمع شده است، از دست ندهید.

فرصت چشیدن انواع خوراکیهای ایرانی، ایتالیایی و آسیایی را از برند های مشهور صنایع غذایی فود کورت مراکز خرید رویال را به خود اختصاص بدهید. مانند برند غذایی بونو که در دو شعبه این مراکز خرید، فعالیت دارد. سالاد بار که حضورش مژده ای برای آسایش فکر و روان گیاهخوارانی است که به دنبال غذای سالم می گردند و همینطور پیتزا ی ایتالیایی و پاستاهای بونو که با مزه فوق العاده خود، در مراکز خرید در انتظار شماست.

 

حال اگر پس از صرف غذا هوس یک فنجان چای خوش طعم یا قهوه خوشمزه نمودید، از جایتان زیاد دور نشوید. کافه ویونا برای پذیرایی از شما آماده است. در فود کورت رویال انواع مختلفی از رستورانهای شاخص مانند دونر گاردن، کرم کافه، ته چین بار و … را می بینید. پس لذت خرید خود را با خوردن غذاهای خوش رایحه به اوج برسانید.

تجربه سرگرمی در مراکز خرید رویال

وجود نخستین کیدز کلاب ساخته شده در فود کورت مراکز خرید، در شاپینگ سنتر رویال محبوب فرزندان شما می باشد. زیرا کیدز کلاب، مکانی ویژه جهت بازی و نگهداری کودکان است. تازه هر چند وقت یکبار به مناسبت های خاص و ویژه، شاهد جشنواره های مخصوص به همراه موسیقی زنده در مراکز خرید رویال خواهید بود.

کلام آخر:

با بررسی همه جانبه مجموعه اداری و تجاری رویال، به این موضوع بیاندیشید که فرصت را از دست ندهید. در اولین فرصت ممکن پیشنهاد سایت تعطیلات مارکت را جدی بگیرید. آنگاه با خریدی شیک و دلخواه از مراکز خرید رویال بتوانید یک روز پر خاطره را در کنار عزیزان خود رقم بزنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *