تهران, مال, مراکز خرید

مرکز تجاری ایران زمین ، قدیمی اما هنوز مدرن و به روز

مرکز تجاری ایران زمین ، قدیمی اما هنوز مدرن و به روز

مرکز تجاری ایران زمین در دهه سوم کاری خود، هنوز پاساژی مدرنیته، شیک و دارای جذابیت به شمار می آید.

فروشگاه سایز بزرگ پوشاک مردانه پارکو، در مرکز خرید ایران زمین عامل جذبی مؤثر در این Shopping Center مدرن است.

اسم جذاب و با ابهتی دارد و به دل می نشیند. تقدس از نوع ایرانی در معنای آن متبلور است. سخن از مجتمع تجاری ایران زمین است. یک مجتمع خرید که در قلب منطقه ۲ تهران، در منطقه معروف شهرک غرب و در خیابانی به نام خودش مأوا گرفته است. از ظاهر ساده ولی خوشایند و گیرایش برمی آید که در این مرکز خرید، همانند بقیه مراکز خرید، سر و کارت با برندها است.

امروز در گردشگری مراکز خرید کلان شهر تهران، راهی مرکز تجاری ایران زمین خواهیم شد. در تماشای ایران زمین، از دریچه یک مرکز خرید با ما همراه باشید.

از مراکز خرید، گذر به مرکز تجاری ایران زمین(Iran Zamin)

مرکز تجاری ایران زمین، در فاصله چندانی از مجتمع تجاری میلاد نور و یا پاساژ مهستان قرار ندارد، اما در رابطه با مرکز خرید گلستان، سخن چیز دیگری است. همسایه رودر رویی که هر روز بهم نگاه کرده و با سلامی پر از رقابت، هریک به کار خود می پردازند. شروع ساخت این مرکز تجاری در سال ۱۳۷۰ رقم خورد. اما مجتمع در سال ۱۳۷۵ به نام مرکز تجاری ایران زمین افتتاح شد. مجموعه مدرن و مترقی در ۹ طبقه ساخته شد.

باید بدانید که این بازار دارای ۱۰۰ واحد تجاری است که فروشندگان آنها در ۳ طبقه مرکز تجاری ایران زمین، فعالانه به جلب مشتری و رضایت آنان می کوشند. علاوه بر واحد های تجاری، مجتمع مشتمل بر ۴۳ واحد اداری نیز است که در ۴ طبقه آن قرار دارند.

هیچ می دانید که یکی از عوامل جذب مرکز خرید ایران زمین، وجود ویترین های جذاب و گیرای مغازه های رو به سمت خیابان آن است. لازم به ذکراست که رفتار خوشایند و مناسب فروشندگان و کیفیت بالای کالاها از عوامل دیگر جذب، خریداران، به مرکز تجاری ایران زمین محسوب می گردد.

آسانترین طریقه دسترسی

شاید شما از افرادی باشید که با وسیله سریع و هیجان آور متروی شهری قصد آمدن به مرکز تجاری ایران زمین را دارید، در این صورت در نزدیکترین ایستگاه که صنعت می باشد، لطفاً پیاده شوید. اما اگر مقصد را با اتوبوس می یابید، در این صورت ایستگاه گلستان، نزدیکترین آن به مرکز تجاری ایران زمین است.

آدرس مجتمع تجاری ایران زمین:
تهران – شهرک غرب ( قدس) – خیابان ایران زمین – روبروی خیابان مهستان
تلفن: ۸۸۰۹۷۷۷۵ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۸:۳۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ۱۶ تا ۲۳

دنیای زیبای برند ها و شیک پوشان

بی شک مشخص است که در دنیای زیبای مجتمع تجاری ایران زمین، برندهای معروفی وجود داشته باشد. فروشگاه فرکام برتون ( Burton) یکی از برند های سرشناس در پوشاک، لباس تخصصی و تجهیزات اسکی و اسنوبرد در جامعه جهانی است. این برند معروف در سال ۱۹۷۷ میلادی، بوسیله جیک برتون کارینتر تأسیس شد. برند برتون با توجه به کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید لباس، پوشاک اسکی، پابند، پوتین و … بسیار موفق است.

در اینجا لازم است به برند ایرانی و معروف مکنزی (Mocenzy ) اشاره کرد. کار این برند توسط طراح و موسس آن، علی رضا ابراهیمی در سال ۱۳۷۰ شروع شد. برای مرحله نخست هدف کار، ارائه پیراهن مردانه بود. اساس کار بر تولید برتر با کیفیت بهتر و رضایت خریداران قرار گرفت. هم اکنون این برند با موفقیت چشمگیر در کار و معروفیت بسیار در زمینه تولید کت و شلوار، کت تک، پیراهن، کراوات، کفش و … فعالیت دارد.

مجتمع خرید ایران زمین فروشگاه های معتبری در زمینه پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی مانند فروشگاه ورزشی علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی، لوازم خانگی و تزئینی، آرایشگاه مردانه، مزون لباس عروس و سفره عقد نظیر مزون آوان، هرا گیفت در رابطه با دیزاین هدایا و بسته بندی، گالری پوشاک زنانه هایس، فروشگاه کلکسیون محمد و … دارد . استفاده از این برندها لذت خرید شما را چند برابر خواهد نمود.

 

رستوران مرکز تجاری ایران زمین

البته که پس از گشت و گذار در مرکز تجاری ایران زمین گرسنگی به سراغ شما خواهد آمد. اما نگران نباشید. ما از یک کافه با خوراکی های خوشمزه در مرکز تجاری ایران زمین صحبت خواهیم کرد. شما همه چیزهای خوشمزه، خوش طعم و خوش رایحه را در کافه لانجین در مرکز خرید ایران زمین می یابید.

در کافه لانجین لاته کوچک و بزرگ با ظاهری زیبا، کاپوچینوی خوش طعم و تازه، ماشروم برگر، انواع پنینی نظیر گوساله، ژامبون گوشت و پنینی گوجه با پنیر موزارلا را می توانید انتخاب و نوش جان کنید. تازه به عنوان پیش غذا توصیه می کنیم که سالاد مخصوص لانجین را میل بفرمایید. همچنین در این کافه انواع متنوعی از اسنک و برگر نیز برای تست کردن شما وجود دارد.

اگر هنوز سیر نشدید انواع کیک نظیر کیک شکلاتی، ردولوت و کیک زردآلو را نیز می توانید جهت هضم غذا امتحان کنید. تازه رستوران دارای اقسام خوشمزه شیرینی از قبیل سینامون رول و یا شیرینی بلژیکی و … است. بنابراین در کافه لانجین بخورید، بنوشید و از زندگی لذت ببرید.

امکانات قابل استفاده در مرکز تجاری ایران زمین

گرچه چندین سال از ساخت مرکز تجاری ایران زمین می گذرد، اما نگرش تازه، جدید و بروز Trade Center هنوز هویدا است. در مرکز تجاری ایران زمین، پارکینگی در دو طبقه و با ظرفیت پارک ۸۵ اتومبیل وجود دارد. همچنین شما براحتی می توانید از ۴ دستگاه آسانسور و حتی پله برقی جهت تردد بین طبقات در مرکز تجاری ایران زمین استفاده کنید.

البته تجهیزات امنیتی نظیر دوربین مدار بسته در کلیه طبقات، سیستم اطفای حریق، سامانه سرمایش، گرمایش و … نیز در مرکز خرید ایران زمین موجود است. شایان ذکر است در مرکز تجاری ایران زمین، شما برای انجام امور مالی نیازمند خروج از مرکز نیستید. زیرا شعب مختلف بانک نیز در این شاپینگ سنتر به ارائه خدمات فعالیت دارند.

راستی شما که دوستدار حیوانات و پرندگان هستید و در روزهای سرد و برفی بیشتر به آنها می اندیشید، مطلع باشید که در مرکز خرید ایران زمین، پت شاپ ایران زمین در زمینه فروش غذای حیوانات و پرندگان فعال است. بنابراین با خرید از پت شاپ، محبت خود را به حیوانات نشان دهید.

 

کلام پایانی:

سایت تعطیلات مارکت در گذران هر چه بهتر و مناسب تر اوقات تعطیلات، با شما آنلاین است. لذا در این زمینه از شما شیک پوشان و خوش سلیقه های ایرانی دعوت می کند که به مرکز خرید سرزمین ایرانی بروید. آنگاه با خریدی شایسته از مرکز تجاری ایران زمین، تجربه ای لذت بخش را کسب نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *