تهران, مال, مراکز خرید

مرکز خرید اسکای سنتر در مناظرزیبا و بکر لواسانات

مرکز خرید اسکای سنتر در مناظرزیبا و بکر لواسانات

مرکز خرید اسکای سنتر ، با طبیعت خوش آب و هوا و مناظر هیجان انگیز سد لتیان از مراکز خرید مفرحاست.

فروشگاه گل و گیاه منتخب با عرضه گل های خوشبو در هایپر استار مرکز خرید اسکای سنتر، موجب طراوت روح است.

در سفر گردشگری، این بار قرعه اقبال، ما را به دره ای ییلاقی، واقع در دامنه های جنوبی کوههای زیبای البرز می کشاند. بله می خواهیم کمی از تهران و هیاهوی مستانه اش، دور شویم. البته نه چندان دور، تنها ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران و آنگاه به لواسان می رسیم.

لواسان با دور نمای مناظر بسیار زیبا که از رودخانه جاجرود با آب زلالش تا دریاچه روح افزای سد لتیان بقاء یافته است. پس از استنشاق هوای پاک لواسان، حالا با تمامی قوا به تماشای یک شاپینگ سنتر لوکس و لاکچری خواهیم رفت. مرکز خرید اسکای سنتر.

مرکز خرید اسکای سنتر (Sky Center) پلی به دنیای ییلاق‌نشینان پایتخت

نماو دکوراسیون داخلی ساختمان،نمایانگرتجملات و طراحی سبک کلاسیکآن است. ستونهایی که زیباست و ظاهری رفیع دارند. گستردگی سقف های پرتجمل ساختمان، در حالی که نظم و هماهنگی را با عظمت و شکوه در هم آمیخته اند. بی شک خواهید اندیشید که براستی مرکز خرید اسکای سنتر،لاکچری ترینTrade Center در لواساناست.

به هرحال بدانید که مجتمع تازه تأسیس مرکز تجاریاسکای سنتردر سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. مرکز خرید اسکای سنتر با برخورداری از زیر بنای مفید ۱۷۰۰۰ مترمربعی خود، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شد.مرکزخرید اسکای سنتر، با نگاه جاودانه خود به آسمان آبی، در بلندای ۹ طبقه که پنج طبقه آن در زیر زمین و سه طبقه در بالای همکف قرار دارد، نمود ظاهری می یابد. البته بدانید که ۲۷ فروشگاه و واحد تجاری در Shopping Center وجود دارد.

در گوشه گوشهمرکز خرید اسکای سنتر احساس جذابیت محیط، همچنین شکوه و عظمت بنا شما را درگیر خود می نماید. حتی برندهایگرانقیمتپاساژ اسکایسنترلواساننیز هرگز نمی توانند شما را از گردشگری این بازار مدرن، دلفریب و طبیعت پاک لواسان، پشیمان سازند.

دسترسی به مجتمع خرید اسکای سنتر

وقت را غنیمت بشمارید و با دل سپردن به ارتفاعات روح بخش لواسان، قدم از تهران آکنده از دود بیرون بگذارید. آنگاه مرکز خرید اسکای سنتر را از طریق آدرس زیر بیابید.

آدرس:تهران – لواسان – بلوار امام خمینی (ره) –خیابان گلها – پلاک ۱
تلفن: ۱ – ۲۶۵۴۳۸۸۰ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۱۰ تا ۲۳

برندهای تجاری مرکز خرید اسکای سنتر

باید بدانید که یک بی کانسپت استور جالب توجه، در مجتمع خریداسکای سنتر وجود دارد. مجموعه از دو بخش تشکیل شده است. نواحی بزرگتر به مبلمان و وسایل دکوراتیو منزل از انواع فرش، میز ناهار خوری، میز عسلی، انواع چراغ خواب، آباژور و …اختصاص دارد. ناحیه کم وسعت، نیز به طراحی مد و پوشاک، کفش، شال، روسری، سرویس جواهرات و … تعلق می یابد. این بی کانسپت استور، تمامی سلیقه های مختلف از سبک های زندگی را در بر می گیرد.

در مرکز خرید اسکای سنتر،برند ویکتوریا سیکرت (victoria’s secret) امریکایی در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد. برند توسط روی ریموندRoy Raymond در سانفرانسیسکو و در زمینه لباسهای زیر زنانه که دارای لطافت لازم و کیفیت مناسب بودند،افتتاح شد. امروزه با توجه به موفقیت شایان توجه برند، خط تولید آن غیر از لباسهای زیر زنانه در انواع عطر، محصولات آرایشی، لباس شنا و لباس شب زنانه نیز گسترش یافته است.

در مرکز خرید اسکای سنتر همچنین از برندهای معروف دیگری نظیر کومولایف، سفیر، مجموعهمبلمانهارمونیک، کیا گالری و … نیز در اقسام و اجناس مختلف می توانید، خریدی مطلوب و با کیفیت بالا را به خانه ببرید.

 

خوراکی های خوشمزه

حتماً پس از پیاده روی در مرکز خرید اسکای سنتر، هوس خوردن غذاهای ایرانی، فرنگی و یا لبنانی را خواهید نمود. پس با خیال جمع به سراغ رستوران کوبابا، در مرکز خرید اسکای سنتر بروید. این رستوران با فضای دل انگیز و دلباز، همچنین با چشم انداز مناظر شگفت انگیز، شنیدن موزیک شاد و دکوراسیون زیبای خود آماده پذیرایی از شماست.

شما می توانید غذا را با مزه های گرم مانند،سمبوسه گوشت و جعفری یا سیب زمینی تند لبنانی شروع نمایید. صبر کنید به عنوان پیش غذا بهتر است،حمص سنتی یا انواع سالاد نظیر فتوشیا سزار را انتخاب کنید.همچنین بدانید که در انتخاب کباب آدانا با برنج خوش عطر یا غذاهایی ایتالیایی مانند انواع پیتزا، اسپاگتی، لازانیا و … مختارید. ضمناً بهتر است در انتهای غذا لیموناد یا شربت آلوورا را نیز در مرکز خرید اسکای سنتر،نوش جان نمایید.

از دیگر کافه های مرکز خرید اسکای سنتر، کافه هوگوناست. باید بدانید که در رستورانها و کافه های مرکز خرید اسکای سنتر، برخورداری از فضای زیبا و مناظر دل انگیز، امری عادی است. در کافه هوگون سالاد کاهوی گردو و پس از آن پنینیبیکن یا رپ مرغ و بادمجان را در نظر داشته باشید.

صبحانه ایرانی یا امریکایی هوگون نیز دلچسب است. تازه می توانید بجای همه اینها از انواع کیک کوکی پای سیب و … یکی را انتخاب و با دمنوشهوگون میل نمایید. همچنین بدانید رستوران فرنگی و ایرانی تومو، رستوران و کافی شاپ گامی لند و کافه قنادی Cook نیز در مرکز خرید اسکای سنتر شعبه دارند.

 

امکانات موجود جهت رفاه شما

در استفاده از فضای دنج و آرامش بخش مرکز خرید اسکای سنتر، از جهت جای پارک شما با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.زیرا اتومبیل شما یقیناً یکی از ۲۰۰ جای پارک مرکز خرید اسکای سنتر را، در ۴ طبقه پارکینگ مجتمع تجاری به خود اختصاص خواهد داد. تازه مسئله رفت و آمد شما نیز، از طریق ۴ دستگاه آسانسور و پله های برقی موجود به سهولت قابل حل است. اما خوشحال باشید که سرو کله تماشایی یک هایپر استار مارکت نیز جلوی چشم شما خودنمایی می کند که کار شما را در خرید آسان می سازد. حالا نوبت خوشحال کردن دوستداران مطالعه و کتاب است.

در مرکز خرید اسکای سنتر، یک فروشگاه بزرگ کتاب قرار دارد. کتابفروشی که تلفیقی از کتاب، موسیقی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی و حتی نوشت افزار را، نیز عرضه می دارد. بنابراین با خرید کتاب دلخواه خود از مرکز خرید اسکای سنتر،لذت مطالعه را دو چندان سازید.

 

سخن آخر:

سایت تعطیلات مارکت عقیده دارد که به تماشای مناظر بی بدیل لواسانات بروید. آنگاه با آرامش روح و آسایش جسم، گردشگری از مرکز خرید اسکای سنتر را،در لیست برنامه های خود قرار دهید و آماده ادامه مبارزه و تلاشی دیگردر زندگی بشوید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *