تهران, مال, مراکز خرید

تجربه خرید، تماشای فیلم و سرگرمی در مگامال اکباتان

تجربه خرید، تماشای فیلم و سرگرمی در مگامال اکباتان

مگامال با برخورداری از با کیفیت ترین و مرغوبترین مواد اولیه در ساخت، یکی از امن ترین مراکز خرید ایران است.

فضای جالب هایپرمی (از سوپر مارکت های زنجیره ای) در مگامال، جهت رفع مایحتاج ساکنان محله اکباتان ضروری است.

امروزه موضوع زیبایی سازه در مراکز خرید، امری عادی محسوب می شود. مراکز خرید اغلب بازارهایی متنوع و برخوردار از امکانات بصری، شنیداری، خریداری و همچنین تفریحی می باشند. بنابراین بنای مدرن، مستحکم و دارای مقاومت تا ۹ درجه ریشتری مگامال نیز، از دسته مراکز خرید لوکس، مجلل و برتر تهران است. گذشته از آن قرار گرفتن در منطقه زیبا و هارمونی دل انگیز شاپینگ سنتر، با مناظر دلچسب پارک نیز موضوعی است که بر جذابیت مگامال می افزاید.

قدم بر دیار ناشناخته های زیبای مگامال

سرانجام مگامال در فاز ۲ محله قدیمی اکباتان افتتاح شد در حالی که نمای مدرن و باعظمت مرکز تجاری، آمیزه ای از سنگ، شیشه به همراهی کامپوزیت و آلومینیوم آن را به شکیل ترین صورت تجلی می دهد. در دیوارها، کف پوش و سقف مگامال خبر از سنگ های با ارزش مرمریت، گرانیت که انعکاسی از کریستالهای زیبای آن در رنگهای شکلاتی، کرم و مشکی است، می بینیم. این تزئینات با سنگ مدرن و منحصر به فرد تراورتن سفید، هماهنگی زیبایی یافته است. مگامال در مساحتی تقریبی ۱۹ هکتار ساخته شده است.

همچنین بالغ بر ۲۰۰ واحد تجاری است که در ۵ طبقه از طبقات پاساژ قرار دارد. پارکینگ مدرن مجتمع تجاری در سه طبقه و مجهز به کارواش نیز می باشد. یکی از مزیت های مگامال قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه خط ۴ مترو است. از دیگر عوامل جذابیت مگامال برخورداری از آی تی لند، مرکز فروش موبایل، لب تاب و رایانه است.

آدرس: تهران – بزرگراه شهید ستاری – شهرک اکباتان – فاز ۲ – میدان شهید صارمی
تلفن: ۴۴۶۳۰۰۳۴ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۹ تا ۲۴

جذابیت برندهای لوکس در مگامال

برندهای مشهور مگامال در زمینه فروش کالاهای متنوعی از قبیل پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، انواع کیف و کفش های زیبا و باکیفیت، ساعت، زیور آلات، عطر و ادوکلن فعالیت می کنند. همینطور در عرضه بهترین و برترین اجناس ورزشی، وسایل آرایشی، بهداشتی و حتی لوازم دکوراسیون داخلی نیز کوشا هستند. از جمله آنان می توان به برند شناخته شده ترکیه، یعنی ال تی بی (LTB) اشاره کرد.

برند به تولیدی البسه چاک تکستیل (CakTekstil) تعلق دارد. زمینه فعالیت برند ال تی بی مگامال، در رابطه با تولید انواع شلوار جین و پیراهن های جین زنانه و مردانه می باشد. حتی مدلهای گوناگون شلوارک های جین برند نیز، طرفداران زیادی دارد. این برند علاوه بر تولید لباس و پوشاک در ترکیه، در کشورهای دیگر نیز دارای فعالیت است.

در ادامه به برند ایرانی و معروف نوین چرم اشاره خواهیم کرد. مدیر عامل با ذوق این برند، بواسطه شغل قصابی پدرش در اوان زندگی با مسئله پوست و دام آشنا شد. او کار خود را از یک کارگاه کوچک کمربند سازی شروع کرد. در سال ۱۳۷۰ توانست فعالیت خود را در رابطه با انواع محصولات چرم طبیعی از قبیل کیف، کفش، کمربند، اقسام اکسسوری و هدایای دیگر گسترش دهد. سرانجام در سال ۱۳۸۲ برند معروف نوین چرم، در زمینه تولید محصولات چرمی شروع به کار نمود.

موسس این برند موفقیت در حوزه کاری خود را، در ارتباط با استفاده از هنر طراحان تراز اول، همکاران علاقمند، با استعداد و مشتریان شیک پوش و برند پسند می داند.

لذت طعم خوراکیهای خوشمزه در مگامال

فود کورت مگامال در پیوستگی به یک تراس وسیع قرار دارد. از تراس بخوبی مناظر هیجان انگیز قامت ایستای کوههای البرز تماشایی است. آنگاه می توان طعم غذاهای خوشمزه را با لذت دیدار از این چشم انداز مهیج، هماهنگی بخشید. امروز به سراغ رستوران ایتالیایی بلاویتا (Belavita) در این Trade Center خواهیم رفت. رستورانی شیک، مدرن و با فضایی دلباز در مگامال که علاوه بر کیفیت بالای غذا در آن، خوشبختانه با پرسنلی خوش برخورد نیز مواجه خواهید شد.

با این اوصاف شایسته است که غذا را با یک سالاد مخصوص شروع کنید. از پاستا و پیتزاهای خوشمزه و معروف ایتالیایی هر آنچه که می خواهید، از منوی رستوران انتخاب کنید. شاید هم بخواهید از استیک فیله گوساله یا پاستا چیکن آلفردو و یا حتی پیتزا بلاویتا، پذیرایی از خود را ادامه دهید. تازه می توانید پیتزا پپرونی، مرغ گریل یا پیتزا استیک و سیر نوش جان کنید. امیدواریم در معرکه غذاهای ایتالیایی، در مگامال فقط خوش بگذرانید و از تست غذای ایتالیایی لذت ببرید.

حالا پس از صرف غذا قصد داریم در مگامال به سراغ یک بستنی فروشی معروف، به نام رول بستنی کاردک برویم. تهیه و آماده سازی این بستنی خوشمزه که همراه با انواع میوه های تازه و شکلات های خوش طعم است، در جلوی چشمان شما صورت می پذیرد. آنهم بوسیله دو کاردک و گیرایی کار هم در همین موضوع نهفته است.

همچنین در مگامال شما می توانید به کاپ لوکس و ساندویج های دلچسب آن، آل هات داگ با سیب زمینی های خوش طعم، کافه کندو و کافه ملانژ نیز سری بزنید و غذاهای دلخواه خود را انتخاب و نوش جان کنید.

سرگرمی های جانانه

یکی از اهداف مگامال اکباتان، گذران لحظات خوش و البته متفاوت در این مجتمع تجاری است. در وهله اول خبر خوش وجود یک شهربازی مدرن و مترقی در مگامال، جهت بازی کودکان و نوجوانان شماست. شهربازی مگامال با جدیدترین دستگاه های الکتریکی و مکانیکی به یقین، ساعات خوشی را برای فرزندان شما رقم خواهد زد. بنابراین اسباب نشاط و شادابی را از کودکان خود دریغ نورزید. البته اگر علاقمند به بازی پر هیجان و دلچسب بولینگ هستید، در طبقه دوم مگامال یک باشگاه مدرن، برای این بازی وجود دارد.

باشگاه بولینگ مگامال دارای ۱۲ لاین می باشد که ۴ لاین به گروههای شرکت کننده خانوادگی، اختصاص دارد. پس با جمع دوستان و یا اعضای خانواده به باشگاه بولینگ در مگامال بروید و سلامتی و نشاط را در این بازی تجربه کنید. صبر کنید هنوز از وجود یکی از بزرگترین سرگرمی ها، در مگامال سخنی نگفته ایم. پردیس بزرگ سینمایی آن که به روزترین و جدیدترین فیلم های دنیا و ایران را اکران می کند. البته بزرگترین سالن این پردیس گذشته از نمایش فیلم، به اجرای کنسرت و تئاتر نیز اختصاص دارد. این سرگرمی ها در مگامال، آن را به جاذبه ای برای خرید، خوردن و تفریحات سالم مبدل نموده است.

سخن پایانی:

سرگرم شدن کودکان بوسیله ماسه ها، در رشد استعدادها و خلاقیت آنان تأثیر به سزایی دارد. جهت رشد فکری و درک لذت خلق آنچه که کودکان دوست دارند، سایت تعطیلات مارکت از شما دعوت می کند که با بردن فرزندانتان به سرزمین ماسه مگامال، ضمن خرید و گردشگری از این Shopping Center کودکان را از تجربه لذت بخش بازی با شن و ماسه ها در مگامال بهرمند سازید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *