تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی رستوران کره ای در تهران

معرفی-رستوران-کره-ای-در-تهران

بهترین رستوران های کره ای در تهران

اگر اهل رستوران گردی در سفر هستید، شاید جزو کسانی باشید که به امتحان کردن غذاهای محلی و بومی کشورهای دیگر علاقه دارند. یکی از جاذبه‌های پر طرفدار در سفرها، رستوران گردی است. امتحان کردن غذاهای مختلف می‌تواند حس و حال مردم و آن کشور را به ذهن منتقل کند. رستوران های کره‌ای از محبوب‌ترین مکان های گردشگری هستند که به تازگی در تهران رونق یافته اند.
فرهنگ کشور کره جنوبی در دهه گذشته مورد توجه زیادی‌، خصوصا از سوی نسل جوان و نوجوان قرار گرفته است. در پی این محبوبیت رستوران های کره ای نیز با استقبال گسترده ای در ایران مواجه شدند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از رستوران های کره ای محبوب در تهران می پردازیم.

رستوران باربیکیو کره ای

در شمال تهران و منطقه ای خوش آب و هوا یعنی دربند، می‌توانید مهمان رستوران باربیکیو کره ای شوید. این رستوران ظرفیتی حدودا 50 نفره دارد و یکی از بهترین رستوران های کره ای در تهراناست. برای دسترسی به آن، از مرکز شهر خود را به میدان تجریش برسانید، وارد خیابان دربند شوید، در میدان مجسمه، جنب تله اسکی به رستوران باربیکیو کره ای میرسید.

تلفن رستوران باربیکیو کره ای : 02122715553

کافه رستوران مهر و ماه

در مرکز شهر، با گذشت زمان در چند سال اخیر تعداد کافه ها و رستوران ها از شماره خارج شده اند و شاید پیدا کردن و انتخاب یک رستوران خوب و با کیفیت کار مشکلی باشد. اما اگر که عاشق غذای کره‌ای هستید، رستوران کره ای مهر و ماه بهترین انتخاب است، یکی از جذاب‌ترین کافه رستوران های کره ای در تهران که منو متنوعی دارد. معمولا این کافه در بیشتر ساعات شلوغ می باشد و مشتریان آن علاوه بر غذای کره ای از فضایی گرم و صمیمی لذت می برند و ساعات خوشی را می گذرانند.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب فلسطین شمالی بن بست حاجیان پلاک 7

تلفن کافه رستوران کره ای مهر و ماه: 02166409040

رستوران کره ای بن سای

احتمالا اگر کسی رستوران کره ای بن سای را به شما پیشنهاد داد، مطمئن باشید که با یکی از مشتریان ثابت این رستوران طرف هستید. پرسنل رستوران بن سای حرفه‌ای و آموزش دیده هستند. در فضایی نسبتا کوچک و دنج این رستوران بهترین خدمات را ارائه می کند. کیفیت غذای کره ای در رستوران بن سای بسیار عالی است و زمانی که یکبار غذایشان را بچشید، پای ثابت غذاهای این رستوران خواهید شد.

آدرس رستوران کره ای بن سای : تهران، اتوبان کردستان، خیابان بیست و هفتم کردستان، بیست متری دوم، نبش کوچه 28

تلفن رستوران کره ای بن سای:  02188007807

رستوران سوان

اگر پیگیر فرهنگ و رسوم کره‌ای باشید، به احتمال زیاد اسمرستوران کره ای سوان به گوشتان خورده است. با حضور در این رستوران احساس می‌کنید که در قلب سئول هستید. سوان به عنوان بهترین رستوران کره ای در تهران شناخته می شود که به اسم فست فود کره ای سوان فعالیت می‌کند. سوان سرآشپز و پرسنلی بسیار حرفه‌ای، آموزش دیده و کره‌ای دارد که بهترین خدمات را ارائه می دهند. پیشنهاد می شود که سری به پیج اینستاگرامی این رستوران بزنید.

آدرس رستوران کره ای سوان: تهران پیروزی نیروهوایی ضلع شمالی فلکه دوم

تلفن رستوران کره ای سوان: 02177400209

رستوران کره ای لیز

شاید برایتان سوال پیش بیاید که صاحب رستوران های کره ای و آشپز آن‌ها کره ای هستند یا خیر. رستوران لیز توسط آقای جُنگ افتتاح شده است. سر آشپز لیز هم کره ای است. اصالت و بومی بودن غذاها و ادویه‌های اصلی و محلی منطقه از ویژگی های غذاهای رستوران لیز محسوب می‌شود. غذاها در این رستوران با سه طعم مِکوم، تانجان و باساک ارائه می‌شوند که باید در زمان سفارش به این موضوع توجه داشته باشید و اگر با آن ها آشنایی ندارید حتما سوال بپرسید. طعم سوخاری و نودل رستوران لیز بسیار معروف است و با امتحان کردن آن ها عاشق غذاهای کره ای خواهید شد.

آدرس رستوران کره ای لیز : تهران، بزرگراه کردستان، برج های asp، واحد تجاری ۳۱، رستوران کره ای لیز

تلفن رستوران کره ای لیز : 02188044693

 
رستوران کره ای سو

رستوران کره ای سو از معروف‌ترین رستوران‌های کره ای در تهران به شمار می آید. البته قیمت منوی این رستوران کمی بالاست، اما بهتر است بدانید که تمام مواد پخت و پز در این رستوران وارداتی هستند و غذاهای این رستوران را خاص می کنند. طعم غذاهای کره ای سو عالی است و مشتری های آن هم معمولا ثابت هستند.

آدرس رستوران کره ای سو: تهران، خیابان گاندی، هتل وزرا، طبقه ۲

رستوران شبهای کره

در این رستوران با غذاهای اصیل کره ای از شما پذیرایی می شود و سرویس دهی بسیار رضایت بخشی ارائه می شود. اکثر مشتریان شب‌های کره، به آن وفادار هستند و همین موضوع سبب شده است که میزها بیشتر اوقات رزرو و یا درحال استفاده باشند، درنتیجه حتما پیش از مراجعه تماس بگیرید.

آدرس رستوران شبهای کره: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد، نبش نسترن

تلفن رستوران شبهای کره: 02122146810

 

کلام آخر

حتی در شرایط عادی هم دسترسی به رستوران های خاص کمی متفاوت و سخت است. در حال حاضر و با توجه به پاندمی ویروس کرونا طی دو سال اخیر، فعالیت تعداد زیادی از کسب و کارها مختل شده است پس پیشنهاد می شود که پیش از مراجعه به رستوران های معرفی شده از فعال بودن آن ها مطمئن شوید.

 

تعطیلات مارکت بزرگترین مرجع آنلاین اوقات فراغت فارسی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *