تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی 12 رستوران غذای دریایی معروف تهران

معرفی 12 رستوران غذای دریایی معروف تهران

بهترین رستوران های غذای دریایی در تهران

افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند هرگز از غذاهای دریایی غافل نمی شوند. زمانی که در سفر یا تعطیلات بسر می برید و یا از شهرهای شمالی و جنوبی ایران به پایتخت سر می‌زنید و غذای دریایی همیشه در برنامه خورد و خوراکتان است، احتمالا در تهران به دنبال رستوران های غذای دریایی خواهید گشت.

اگر به میگو و ماهی علاقه‌مند هستیدو طرفدار پر و پا قرص سوشی هستیداین مقاله برای شماست. در بسیاری از رستوران‌هایغذای دریایی شهر تهران می توانید بهترینِ آن ها را پیدا و مزه کنید. در مناطق مختلف شهر رستوران‌های متعددی وجود دارند که غذای دریایی سرو می‌کنند. رستوران جنوبی رافائل، وایت فیش، لاکان، گبگو و نارنجستان از معروف‌ترینِ این رستوران ها هستند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های غذای دریایی تهران می پردازیم.

رستوران دریایی لاکان

«لاکان» رستورانی تیپیکال در مرکز شهر و در میان شلوغی‌های تهران است. این رستوران غذای دریایی برای ناهار با انواع چلو ماهی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از موارد منوی لاکان می توان به انواع چلو ماهی سفید انزلی، سالمون نروژی، سیلور، هوکی، کولی شور، ماهی دودی، قزل آلا و سایر ماهی‌های تازه فصل همراه با میرزا قاسمی و ترشی اشاره کرد.

شماره تلفن رستوران لاکان: ۶۶۴۲٧٨۴۸-۰۲۱

آدرس: میدان جمهوری، ابتدای خیابان جمهوری، پلاک ۱۶۴۸

رستوران‌های فيش اند چيپس

مجموعه رستوران‌های فيش اند چيپس از بهترین رستوران های غذای دریایی تهرانند که بیشتر به عنوان فست فود دریایی شناخته می شوند. این مجموعه با دو شعبه به نام‌های عمو جک  و عمو جیمی فعالیت می‌کنند. ماهی کبابی، سالاد سزار با میگو، پاستا با میگو، نودل میگو و میگو سوخاری از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس شعبه عمو جک: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان غرب، خیابان بهارستان، پلاک ۹

آدرس شعبه عمو جیمی: سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، فودکورت مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۹ 

رستوران غذای دریایی وایت فیش

رستوران وایت فیش یا کترینگ گیلانی ماهی سفید یکی از بهترین رستوران غذای دریایی تهران با رو شعبه است که در آن می‌توانید انواع ماهی و میگو را پیدا کنید. به غیر از غذاهای دریایی انواع خورشت، کباب، غذاهای گیلانی مثل باقلاقاتق، ترشی تره و میرزا قاسمی نیز در این رستوران ارائه می شوند.

آدرس شعبه یک وایت فیش: شریعتی، بالاتر از سید خندان، پلاک ۸۶۱ 

آدرس شعبه دو وایت فیش: اتوبان باکری جنوب، فودکورت هایپر استار مرکزی (نبش ارم)

رستوران جنوبی رافائل

«رافائل» یکی از رستوران های غذای دریایی تهران می باشد که با غذاهای خوش‌طعم جنوبی پذیرای شماست. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای جنوبی و دریایی مثل ماهی دو پیازه، بشقاب دریایی شامل ماهی شیر، سالمون، میگو به‌صورت گریل شده، قلیه میگو و قلیه ماهی است.
با گذراندن ساعاتی در این رستوران همراه با موسیقی زنده به جنوب کشور سفر خواهید کرد.

تلفن رستوران جنوبی رافائل: ۸۸۹۱۶۹۰۳ و ۸۸۹۰۶۳۸۳-۰۲۱

آدرس: خيابان كريم خان، خيابان ميرزاى شيرازى، پلاک ٣٠

رستوران کنزو

در رستوران غذای دریایی کنزو می‌توانید غذاهای دریایی ژاپنی و به ویژه سوشی مخصوص را میل کنید. این رستوران دو شعبه دارد که با فضایی مجلل و زیبا و با سرو سوشی‌های خوش مزه میزبان طرفداران غذاهای دریایی ژاپنی است. علاوه بر اینکه به‌صورت حضوری می‌توانید. علاوه بر سرویس دهی از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب کنزو امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین هم دارد.

آدرس شعبه یک کنزو: میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ۳۰

آدرس شعبه دو کنزو: اوین، هتل پارسیان آزادی

رستوران آوکادو

«سوشی بار آوکادو» از جمله رستوران های غذای دریایی معروف تهران به شمار می رود. منوی این رستوران شامل سوشی، غذاهای ایتالیایی و سایر غذاهای آسیایی است. می‌توانید به صورت حضوری یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. آوکادو یک کافه رستوران است و منوی صبحانه نیز دارد.

شماره تلفن رستوران آوکادو: ۶-۸۸۲۱۲۱۰۵-۰۲۱

آدرس: ونک، خیابان ملاصدار، خیابان شیراز شمالی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، جنب بانک پاسارگاد

رستوران نارنجستان

رستوران بین‌المللی نارنجستان که در سعادت آباد تهران واقع شده است، یکی از بهترین رستوران غذای دریایی تهران به حساب می‌آید. سوشی، میگو سوخاری، پاستا با میگو، ماهی سالمون، ماهی سالمون تنوری و خاویار از جمله غذاهای دریایی این رستوران هستند.

شماره تلفن رستوران نارنجستان: ۲۲۰۸۵۳۵۳-۰۲۱

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، چهارراه قیصر امین‌پور، مجتمع سرو، طبقه ۱۱ و ۱۲

رستوان روشا

مجموعه رستوران‌های روشا در دپارتمان روشا از رستوران‌های به نام تهران هستند که در آن می‌توانید سوشی های خوشمزه و سایر غذاهای دریایی و آسیایی را امتحان کنید. این مجموعه در کنار منوی غذایش، منوی صبحانه از شنبه تا چهارشنبه و بوفه آزاد صبحانه در پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها دارد.

شماره تلفن رستوران روشا: ۱۴۰۰۰ ۲۵۷-۰۲۱

آدرس: نیاوران، تقاطع فرمانیه و عمار، دپارتمان استور روشا طبقه ۹ و طبقه R

رستوران غذای دریایی چینی اژدهای طلایی

اژدهای طلایی از قدیمی‌ترین رستوران‌های چینی دریایی در ایران است که در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده است. این رستوران طراحی فضای چینی دارد و با منویی متنوعی میزبان مهمانان خود است. ماهی، میگو، سوپ تند با ميگو، سوپ نودل با میگو، میگو پفکی، چاپسویی با ميگو از غذاهای این رستوران است.

شماره تلفن رستوران اژدهای طلایی: ۲۲۲۱۹۰۳۶ و ۲۲۲۳۰۲۹۲-۰۲۱

آدرس: خیابان شریعتی، پل رومی، ابتدای بلوار اندرزگو

رستوران جنوبی گبگو

رستوران یا سفره‌خانه جنوبی گبگو یکی از معروف‌ترین رستوران های دریایی تهران است. در این رستوران غذاهای فوق‌العاده و خاص خطه جنوب کشور به ویژه شهر بوشهر را تجربه خواهید کرد. منوی این رستوران شامل لابستر خلیجی، میگو پفکی، قلیه ماهی، ماهی‌شکم پر، شیر ماهی، فیله ماهی سوخاری و سایر غذاهای جنوبی غیر دریایی مثل دال عدس می‌شود. همچنین پس از صرف غذا می‌توانید رنگینک سفارش دهید.
مراسم خیام خوانی و مراسم سنتی بوشهری با اجرای موسیقی زیبای بوشهری از برنامه های جذاب و زیبای گبکو می باشد.

شماره تلفن رستوران گبکو: ۸۶۱۲۷۷۶۹ و ۸۶۱۲۷۲۸۸

آدرس: شهرک غرب، ایران زمین، مهستان، نبش کوچه دوم، طبقه زیرهمکف

رستوران سنسو

رستوران سنسو یاسر به غذاهای دریایی اش معروف است. منوی این رستوران فست فود های متنوعی از جمله پیتزا، ساندویچ و پاستا را داراست؛ اما میگو کبابی، میگو سوخاری، میگو پفکی، ماهی سالمون نروژی و پاستا دریایی با میگو سنسو غذاهای برند این رستوران هستند. کافه رستوران سنسو با دو شعبه در تهران فعالیت می‌کند.

آدرس شعبه یک سنسو: فردوس، رامین جنوبی (مشاهده روی نقشه)

آدرس شعبه دو سنسو: نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز

رستوران کوبابا

«کوبابا» از دیگر رستوران‌های غذای دریایی تهران است که با منوی متنوع غذاهای دریایی مثل ماهى قزل آلا و میگو گریل شده از مشتریان پذیرایی می‌کند. این رستوران دارای چهار شعبه می باشد. رستوران کوبابا امکان سفارش آنلاین و بیرون بر دارد و دو شعبه‌ی آن منوی صبحانه نیز ارائه می دهند.

آدرس شعبه جردن(با منوی صبحانه): جردن، کوچه گلخانه، پلاک ۲۵۷، طبقه اول

آدرس شعبه بام لند(با منوی صبحانه): انتهای اتوبان همت، اتوبان شهید خرازی به‌سمت دریاچه خلیج فارس، خیابان ۴۵ ارغوان، میدان موج، خیابان موج، بام لند

آدرس شعبه لولسان: لواسان، مجتع اداری اسکای سنتر، طبقه سوم

شعبه ایران مال: تهران، بزرگراه شهید خرازی، ایران مال

 

تعطیلات مارکت بزرگترین مرجع آنلاین اوقات فراغت فارسی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *