آژانس های هواپیمایی و مسافرتی, تهران, گردشگری

چگونه آژانس مسافرتی مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه-آژانس-مسافرتی-مناسب-را-انتخاب-کنیم؟1-768x541

چگونه آژانس مسافرتی مناسب را انتخاب کنیم؟

برنامه ریزی تعطیلات چه داخل ایران و چه خارج از ایران ممکن است دشوار باشد؛ بنابراین بهتر است برای پیدا کردن یک آژانس مسافرتی مطمئن وقت بگذارید تا بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنید. حتی اگر می خواهید به اطراف ایران سفر کنید، همیشه بهتر است با افرادی که با حمل و نقل، اقامت، هزینه ها آشنا است و قبلا این مسیر را رفته مشورت کنید و آژانس مسافرتی مناسب خود را انتخاب کنید.

قدم اول: از پشتیبانی آنلاین آژانس هواپیمایی کمک بگیرید

یکی از بهترین امکاناتی که اکنون تمام آژانس های هواپیمایی برای مسافران در نظر گرفته است؛ پرسش و پاسخ های آنلاین است. در گذشته به دلیل اینکه اینترنت جایگاه بالایی نداشت از این امکانات استفاده نمی شد اما اکنون با طیف وسیعی از خدمات آنلاین رو به رو هستیم و چه بهتر تمام مشکلات و سوالات خود را از آنها بپرسید.

قدم دوم: لیستی از موارد انتخاب یک آژانس مسافرتی تهیه کنید

چیزهایی که شما نیاز دارید:
تاریخ حرکت
محل و محدوده اقامت
هزینه سفر و خدمات
هتل و امکانات هتل

قدم سوم: سوالات خود را از آژانس مسافرتی بپرسید

کسی که نماینده آژانس مسافرتی است باید تمام و کمال پاسخگوی نیازهای شما باشد. آنها باید بدانند قرار است شما را به کجا ببرند؟ چه مدت قرار است سفر کنید؟ چه مقدار بودجه برای این سفر کافی است یا مناسب ترین هتل برای بودجه شما کدام است؟ یکی آژانس مسافرتی خوب با روی باز و صادقانه جواب شما می دهد و حتی تا ریز هزینه ها را به شما خواهد گفت.

قدم چهارم: چگونه نیازهای شما را شناسایی می کنند؟

آژانس مسافرتی خوب همیشه نیازهای شما را در نظر می گیرد و همیشه مشتری اولویت آنها خواهد بود. برای مثال اگر کودک نوپایی قرار است با شما به سفر آید؛ قطعا باید شرایط و آسایش کودک را فراهم کرده و موقعیتی برایتان در نظر بگیرند تا اعضای خانواده تحت فشار نباشند. یا اگر با شرایطی از این دسته رو به رو بودید حتما باید به آژانس هواپیمایی بگویید تا خدمات بهتری را برای شما مهیا کنند. اگر قصد دارید سفرهای خارج از ایران بروید باید واقع بینانه نگاه کنید و خدمات بهتری را بگیرید.

 

قدم پنجم: سابقه آژانس را بررسی کنید

خیلی مهم است که بدانید آژانس مسافرتی که انتخاب کرده اید چند سال در زمینه گردشگری فعالیت دارد. قبل از هر چیزی حتما تاریخچه آنان را بخوانید و حتی اگر می توانید با مسافرهای قبلی مصاحبه کنید و در خصوص خدمات دهی سوالاتی را بپرسید. مسافرانی که قبلا تجربه سفر با آژانس مسافرتی را داشته اند می تواند کمک بسزایی در انتخاب های شما داشته و به سودتان باشد.

قدم ششم: چگونگی مشتری مداری

دیگر مسئله مهم در آژانس های مسافرتی، مشتری مداری است. اینکه در برخورد اول چطور از شما استقبال می کنند و برایتان از صفر تا صد سرویس دهی خود را توضیح می دهند حائز اهمیت است. آژانس مسافرتی باید با حوصله و صبورانه پاسخگوی نیازهای مشتری و مسافران باشد تا فرد بتواند برای مقاصد گردشگری بعدی که انتخاب کرده باز به آنها اعتماد کند و با اطمینان خاطر سفر کند.

نتیجه گیری برای شما مسافران عزیز:

بنابراین قبل از هر چیزی از تاریخچه آژانس مسافرتی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید و بعد از آنها خدمات دریافت کنید. اگر افرادی آنها را به شما پیشنهاد نمی کنند هرگز انتخاب نکنید زیرا تجربه افراد گویای همه چیز است و نیازی نیست پول خود را به چاه اندازید.
اگر تمام موارد بالا را رعایت کنید و در دستور کارتان قرار دهید قطعا بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب کرده و به سفری بکر و آرامبخش خواهید رفت.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *