آموزشی, تهران, هنری

آموزشگاه پویا اندیش از شما یک هنرمند میسازد

آموزشگاه پویا اندیش از شما یک هنرمند میسازد

آموزشگاه پویا اندیش به شما کمک میکند تا با تلاش خود بتوانید به یک هنرمند حرفه ای در زمینه دلخواهتان تبدیل شوید. پس از علاقمندی به هنر، اینکه در چه مرکزی هنر را یاد میگیرید، اهمیت زیادی دارد؛ تا جایی که میتوان گفت ممکن است خوب یا بد بودن آموزشگاهی که در آن هنرجو هستید، در میزان علاقه شما نیز تأثیر بگذارد.

روند آموزشی، استاد و هر آنچه در یک کلاس هنری ارائه میشود، میتواند هنرجو را بیش از پیش به هنر مورد نظر جذب کند و میل او به یادگیری را دو چندان کند. این آموزشگاه پویا اندیش ارائه دهنده دوره های هنری و آموزشی در زمینه های مختلف است و با بهره گیری از بهترین استادها و سال ها تجربه آموزش، دوره های هنری را با بالاترین کیفیت ارئه میدهد.

دوره های ارائه شده در آموزشگاه پویا اندیش

این آموزشگاه برای تمام گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دوره هایی را ارائه میدهد که علاوه بر تفریح و سرگرمی میتواند جنبه مهارت آموزی و یادگیری نیز داشته باشد.

 

کودکان و نوجوانان میتوانند در دوره های نقاشی، سفالگری، رباتیک، مجسمه سازی و موسیقی ارف و پیانو و ارگ شرکت کنند. دوره های ارائه شدهبرای بزرگسالان طیف گسترده تری را در بر میگیرد و شامل زمینه های هنرهای تجسمی، طراحی لباس، طراحی داخلی، طراحی جواهرات و هنرهای دیجیتال میشود.

دوره های ذکر شده خود شامل شاخه های بسیار متنوعی هستند که میتوانید با مراجعه به وب سایت آموزشگاه از آن ها اطلاع پیدا کنید.

راه های ارتباطی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزشگاه پویا اندیش میتوانید به صورت آنلاین و با مراجعه به وب سایت آن اقدام کنید و یا اینکه به صورت حضوری یا تلفنی با مسئولین آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

 

آدرس: تهران – پاسداران – بالاتر از برج سفید – ابتدای گلستان سوم – بعد از رستوران چیتر برگر – ساختمان ۱۲۰ – طبقه دوم

شماره تماس: ۲۸۱۱۱۱۱۰-۰۲۱ و ۲۲۵۸۰۵۰۵-۰۲۱ و ۲۲۵۸۷۵۸۷-۰۲۱ و ۰۹۱۲۹۷۳۷۳۶۰

آدرس وب سایت: https://pouyaandish.com/

با یادگیری مهارت و هنر در آموزشگاه پویا اندیش شما یک حرفه ای خواهید بود!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *