تهران, تهران گردی

اطلاعاتی درباره ی باغ راه فدک

اطلاعاتی درباره ی باغ راه فدک

باغ راه فدک به پارک ایران زمین نیز معروف است. این پارک مکانی زیبا و دنج برای مردم است تا اوقات فراغت خود را در آن سپری نمایند. مساحت این پارک ۲۷ هکتار می باشد. شما می توانید فعالیت های بسیار خوبی را در این پارک داشته باشید. دستگاه های ورزشی ، میزهای پینگ پنگ، میزهای شطرنج و بدمینتون در این پارک موجود هستند.

ایران زمین خیابان معروفی است که به شکلی دایره وار، در شمال غربی تهران و در منطقه‌ی شهرک غرب قرار دارد. چیزی که باعث شهرت این خیابان ۳ کیلومتری شده، بافت زیبا و خانه های لوکس آن است. اما اخیرا بوستانی در اواسط این خیابان احداث شده که به پارک ایران زمین یا باغ راه فدک مشهور است و زیبایی های این خیابان مجلل را چند برابر کرده. در ادامه به معرفی این بوستان زیبا می‌پردازیم.

از جلوه و جاذبه های طبیعی ای مانند گل آرایی های زیبا، درختان سرسبز، آبنما، نورپردازی و برج های نوری برخوردار است و نمای برج میلاد از بالای پارک بسیار دیدنی است.

آبنماهای زیبا موجود در این پارک موجب می شود تا بازدید کنندگان از فضا و مناظر زیبا لذت ببرند. درختان بلند و سر سبز آب و هوای مطبوعی را در این پارک ایجاد کرده اند.

برای گذراندن یک روز عالی به همراه خانواده و دوستان به این پارک سفر نمایید.

 

آدرس_باغ_راه_فدک

این پارک واقع در خیابان ایران زمین است. از طریق میدان صنعت می توانید به راحتی به این پارک دسترسی پیدا کنید. به واسطه ی متروی تهران میتوان به باغ راه فدک رفت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *