تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

بادی مارینا تجربه حس هیجان بیشتر

بادی مارینا تجربه حس هیجان بیشتر

در بازی های تلویزیونی به احتمال زیاد فضایی شبیه به بادی مارینا دیده اید. این سرزمین بادی شرایطی را ایجاد کرده که علاوه بر بازی و سرگرمی، حس هیجان بیشتری را تجربه کنید. بادی مارینا کیش یکی از بهترین تفریحاتی است که مخصوص آقایان و کودکان دختر و پسر زیر ۱۱ سال است.

پارک آبی یک پارک تفریحی و از تفریحــــات آبی است که از ابزارهای سرگرم‌کننده و بازی‌های آبی یا رایدهایی مانند سرسره آبی، رودخانه تنبل، حمام تفریحی، استخر، استخر موج، سونا و سرسره‌های سقوط آزاد و غیره تشکیل شده‌است. در بعضی از پارک‌های آبی با ایجاد موج‌های مصنوعی امکان موج سواری را نیز مهیا کرده‌اند.

 

بادی_مارینا_را_بیشتر_بشناسید

پارک آبی بادی مارینا، از امنیت بالایی برخوردار است. این فضا به شما کمک کرده تعادل و انعطاف پذیری را یاد بگیرید و در کنار آن ترشح آدرنالین را به وضوح ببینید. این محیط به خصوص برای فرزندان شما بسیار مناسب است؛ زیرا سرعت عمل را یاد گرفته و لذت بیشتری می برند.

این پارک آبی از لحاظ امکانات و تجهیزات دارای بهترین وسایل بوده و بسیار امروزی است. در این مکان از پرسنل و ناجیان بسیار حرفه ای استفاده شده تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز همراه شما باشند. برای کودکان هم کلاه ایمنی و جلیقه نیاز در نظر گرفته شده است.

بنابراین سفری خوش به جزیره کیش را تجربه خواهید کرد و در بادی مارینا لحظات خاطره انگیزی رقم می زنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *