اصفهان, جاذبه های طبیعی, گردشگری

باغ پرندگان اصفهان

باغ-پرندگان-اصفهان

باغ_پرندگان_اصفهان

باغ پرندگان اصفهان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اصفهان است که در پارک جنگلی ناژوان قرار گرفته است. این باغ زیبا یک مکان جذاب را فراهم کرده است تا گردشگران و خانواده ها بتوانند در تمام ایام هفته، لحظات خوش و خاطره انگیزی را در کنار یکدیگر سپری کنند. گونه های بی نظیر و منحصر به فرد از انواع پرندگان در این باغ نگهداری می شوند.

باغ پرندگان اصفهان در مساحتی به وسعت حدود ۵۵۰۰۰ متر مربع در منطقه ناژوان ساخته شد. برای اولین بار در سال ۱۳۷۵، با یک برنامه ریزی دقیق، این باغ به منظور مجموعه ارزشمند از پرندگان آغاز به کار کرد. یکی از اهداف راه اندازی این باغ، تحقیق و مطالعه بر روی انواع پرندگان عنوان شده است.

 

در باغ پرندگان، مجموعه های متفاوتی برای نگهداری انواع پرندگان، پروانه ها و اخیراً هم مجموعه ای ویژه برای نگهداری خزندگان وجود دارد. تنوع گونه های جانوری در این مجموعه گردشگری – تفریحی، نظر هر بازدید کننده ای را به خود معطوف می دارد. واحدهای آموزشی در مدارس و مراکز مختلف از این مجموعه به عنوان یک مرکز گردشگری برای اهداف اردو و علمی – تحقیقاتی خود استفاده می کنند.

در باغ پرندگان، تمام واحدهای نگهداری و مراقبت از جانوران، تغذیه، تولید مثل، درمان و پزشکی پرندگان و …، به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند. برای دسترسی به این باغ می توانید از طریق خیابان الفت در منطقه ناژوان وارد شوید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *