تهران, رستوران و کافه ها, کافه

تفریحات متفاوت را با یک کافه ی متفاوت همراه کنید

تفریحات متفاوت را با یک کافه ی متفاوت همراه کنید

اگر قرار به انتخاب یک مکان به جهت وقت گذرانی و یا دورهمی‌ های دوستانه همراه با تفریحات متفاوت باشد، سراغ چه مکان هایی می روید؟ آیا مکانی برای پاتوق ‌های خود و یا تفریحات متفاوت دسته جمعی خود دارید؟ اصلا تا به حال به لذت داشتن یک پاتوق در سطح شهر فکر کرده اید؟

از آنجا که داشتن پاتوق در سطح شهر یکی از تفریحات متفاوت و دوست داشتنی است، گزینه های متنوع و متعددی را به جهت خلق این فضا های خودمانی خودتان خواهید داشت. اما یقیناً بسیاری از شما کافه ها را به ‌عنوان آن فضای جذاب برای خلق یک دورهمی دوستانه انتخاب خواهید کرد. انتخاب کافه برای این دورهمی های دوستانه و یا خلق یک پاتوق شخصی، انتخاب کاملاً درستی است. چرا که کافه ها را برای همین منظور ایجاد می کنند.

کافه ها فضا های داخل خود را طوری چیدمان کرده ‌اند که هر کسی بتواند در آن یک فضای دنج و شخصی داشته باشد. همین خلق فضا های شخصی در دل یک محیط کاملا عمومی، وجه تمایز کافه با دیگر فضا ها به جهت ایجاد محیطی برای وقت‌ گذرانی و داشتن تفریحات متفاوت می باشد.

کافه ویکولو، فضایی با تعریف کامل از کافه

در سطح تهران کافه های بسیاری وجود دارد مانند کافه ویونا و این تیپ از مکان ها با توجه به استقبال روز افزون اقشار متنوع جامعه که عموما نسل جوان را شامل می شود در حال زیاد شدن هستند. اما هر کافه ای نمی ‌تواند معنای درست کافه را برای شما به ارمغان بیاورد. در تهران هنوز هم کافه ی خوب کم داریم. کافه ای که به درستی کافه باشد و در خلق فضا های مخصوص این مکان ها موفق بوده باشد، به ندرت پیدا می شود.

کافه ویکولو یکی از همین کافه های موفق در خلق فضا های مخصوص کافه‌ ای است. کافه ای خوش نشین، جذاب، هنری و خلاق کاملا مناسب برای تفریحات ثروتمندان. در این مقاله قصد کافه نشینی در همین کافه ویکولو را داریم. البته در فضای مجازی و در دل این مقاله ی ساده. و چرا کافه ویکولو را انتخاب می کنیم؟!

دلیل این انتخاب خیلی ساده است. کافه ویکولو معنای درست یک کافه ی لوکس و کامل در ایران است. کافه ای در بالاترین طبقه برج مدرن الهیه و در محله ی الهیه ی تهران. یک کافه ی لوکس در مکانی لوکس برای تکمیل تفریحات ثروتمندان. خب، قبل از پرداختن به مفهوم کافه ی خوب انتخاب متوجه چرایی این انتخاب شدید. هر چند برای بیان این چرایی بیایید اندکی با کافه ی خوب و ویژگی های حاکم بر آن آشنا بشویم.

 

کافه خوب، مکانی برای تکمیل تفریحات متفاوت

کافه، مکانی دنج و آرام است برای اجتماع اقشار مختلف جامعه. اما در طول زمان و با توجه به رویکرد هنری حاکم بر کافه ها، اقشار خاص به دنبال خلق فضا های دلنشین خود و یا داشتن تفریحات متفاوت به سراغ کافه ها رفته اند. هنرمندان، اندیشمندان، دانشجویان و حتی بازیگران سینما و تئاتر به نوعی فضای حاکم بر کافه ها را همسو با سلایق هنری خود دیده اند، از این رو خلوت های خود و یا تفریحات متفاوت دوستانه ی خود را در این مکان ها جست و جو می کنند.

یک کافه ی خوب با درک این نیاز و توجه به سلیقه ی مخاطبان خود سعی در خلق فضا های هنری خواهد داشت. کافه ها این فضا ها را همراه غذا هایی که در عین زیبایی با رویکرد هنری تهیه شده اند در محیطی امن، راحت و دنج و خلوت برای هر کسی فراهم می آورند.

یک کافه خوب باید بتواند در عین شلوغی، آن فضای خلوت و راحت را برای هر یک از مشتریان خود ایجاد نماید. چرا که هر کسی برای داشتن همین فضا با هدف داشتن تفریحات متفاوت است که راهی کافه ‌ها شده اند. از طرفی افراد کافه دوست علاقه به خلق پاتوق در کافه ها دارند. پاتوقی برای خلوت های خودشان و یا همراهی با دوستان و آشنایان به جهت ایجاد تفریحات متفاوت.

هر کسی که به هر ترتیبی قرار یک دورهمی در کافه را ترتیب داده است، با اطمینان از محیط پاتوق گونه ی خود است که مشغول برنامه ریزی خواهد شد. کافه باید بتواند از عهده ی وظایف خلق فضا های پاتوق گونه برآید. ویژگی کهبه خوبی می توانید در فضای باز و راحت کافه ویکولو شاهد آن باشید.

 

از ویژگی های یک کافه ی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کافه ی خوب، قهوه های خوبی دارد. ماهیت تمامی فعالیت های حاکم بر یک کافه حول قهوه ای که سرو خواهد کرد، می ‌چرخد. کافه ای که نتواند طیف متنوع قهوه و خانواده ‌های همراه با آن را در سطح کیفی بالا و یا مطلوب عرضه کند، چه طور می تواند میزبان خلوت های افرادی باشد که می ‌خواهند همراه با خلوت خود، لذت یک قهوه ی دلنشین را داشته باشند. کافه ویکولو را با قهوه های کلاس جهانی آن می شناسند. از کافه ای با جایگاه ویکولو نباید انتظار کمتر از این را داشت.

مبلمان و صندلی های راحتی

– کافه مکانی است برای خلوت های طولانی و یا دورهمی ‌های دوستانه و یا تجربه ی تفریحات متفاوت شبانه و حتی عاشقانه. پس باید مبلمان و صندلی های راحتی داشته باشد. از طرفی صندلی راحت، افراد را در خود نگه می دارد و هر فردی که زمان بیشتری در کافه می نشیند، احتمالا بیشتر از امکانات موجود در کافه بهره می برد.

راحتی مشتریان

موفقیت هر کافه ای در راحتی مشتریان آن است. کافه ها به خوبی می دانند که داشتن مشتری های دائمی می تواند دلیل موفقیت آنها باشد و مشتری دائمی فضای راحت و دلنشین می خواهد. برای تکمیل تفریحات ثروتمندان داشتن یک مبلمان راحت از ضروریات است و کافه ویکولو تفسیر متفاوتی از راحتی را ارائه میکند.

اینترنت رایگان با سرعت بالا

– خلوت گزینی و یا دورهمی ‌های دوستانه در دنیای امروز همراه با فاکتور جدیدی با نام اینترنت شده است. خیلی ها دوست دارند که در گوشه ای، مکانی هر چند کوچک و خلوت داشته باشند تا با خیال راحت در فضای مجازی سیر و سیاحت کنند. کافه ی خوب اینترنت رایگان با سرعت بالا در اختیار مشتریان خود می گذارد.

غذای خوب و سبک و راحت و کم هزینه

– یک غذای خوب و سبک و راحت و کم هزینه، هدف بسیاری از کافه نشین ها خواهد بود. کافه ی خوب این هدف را می شناسد و به خوبی از عهده آن بر می آید. البته برای کافه ها با هدف جذب ثروتمندان از آنجا که همه چیز خاص خواهد بود خیلی هم شاهد این گزینه نیستیم. بهر حال تفریحات ثروتمندان رنگ و بوی متفاوت تری دارد.

کتاب های خوب در کنار مجلات روز دنیا

– هنوز هم خیلی ها خلوت های خود را با کتاب و مجلات پر می ‌کنند. کافه ی خوب کتاب های خوب در کنار مجلات روز دنیا خواهد داشت.

 

در انتهای صحبت از کافه ویکولو باید گفت که کافه ها بهترین مکان ها برای تفریحات ثروتمندان محسوب می شوند و در سطح تهران کافه ی خوب برای این هدف زیاد پیدا می شود. اگر می خواهید این گونه از تفریحات متفاوت را با نگرشی جذاب تر تجربه نمایید به گونه ای که در کسب این گونه از تفریحات متفاوت دچار سردرگمی نباشید همراه سایت تعطیلات مارکت بشوید.

کافه ویکولو را می توانید در الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴ پیدا کنید و یا همراه با شماره تماس ۰۲۱۲۶۲۰۵۹۶۶ با کافه در ارتباط باشید. کافه در بین ساعات ۹ الی ۲۴ آماده پذیرایی از شما خواهد بود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *