تفریح, سرگرمی, کیش

تفریح خانوادگی در پارک دلفین های کیش

تفریح خانوادگی در پارک دلفین های کیش

تفریح_خانوادگی_در_پارک_دلفین_های_کیش

تا به حال فکر کرده اید بهترین تفریح خانوادگی کیش کدامند؟ لازم است بدانید پارک دلفین های کیش یکی از معروف ترین تفریحات خانوادگی کیش است که از کودک تا بزرگسال می توانند به این سرگرمی بروند. دلفین های زیبا و باهوش در این مجموعه تربیت شده اند و برای شما دوستداران حیوانات نمایش اجرا می کنند.

مجموعه تفریحی پارک دلفین یا دلفیناریوم یکی از زیباترین پارک های تفریحی منطقه خاورمیانه به شمار می رود. این مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در این مجموعه پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شماى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند از هنرنمایی آنان لذت ببرند.

شرایط_تهیه_بلیط_پارک_دلفین_های_کیش

همیشه سفر با کودکان سخت بوده و برای پیدا کردن سرگرمی مناسب برای آنها نیازمند وقت است. اما قبل از اینکه بخواهید برای کودکان خود برنامه ریزی کنید؛ ما به شما پارک دلفین های کیش یا دلفیناریوم را پیشنهاد می کنیم. مجموعه تفریحی پارک دلفین ها در کیش، دارای مساحتی ۱۰۰ هکتاری بوده و در جنوب شرق جزیره کیش قرار دارد.

هتل های کیش به نام های سیمرغ، کوثر و شباویز در نزدیکی آن قرار دارند که رفت و آمد را برای شما بسیار راحت تر خواهد کرد. ناگفته نماند که در مجموعه پارک دلفین های کیش، تفریحات دیگری مانند باغ پرندگان و باغ گیاهان کلاسیک شو و آکواریوم آب شور قرار دارد که می توانید از سرگرمی های چند منظوره لذت ببرید.

فراموش نکنید که برای کودکان ۲ تا ۴ سال باید به صورت حضوری بلیط تهیه کنید و خرید اینترنتی امکان پذیر نخواهد بود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *