اقامتگاه بومگردی, تهران, گردشگری

تهران را مهمان هتل ارم باشید!

هتل ارم تهران

تهران را مهمان هتل ارم باشید!

هتل ارم ؛ یکی از ده‌ها هتل شهر تهران مانند هتل آپارتمان ملل است که با فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب؛ آماده خدمت‌رسانی به مسافران می‌باشد. درست است که بسیاری از مردم حداقل یک فامیل یا آشنای مستقر در تهران دارند؛‌ اما شرایط زندگی امروزه و هزینه‌های جاری زندگی در کلانشهر تهران،‌ مانع از اقامت در منازل دوستان و آشنایان ساکن تهران می‌شود.

اقامت در هتل، هتل‌آپارتمان، مسافرخانه و سوئیت‌آپارتمان مقتضای سفرهای امروزی است. لازم است برای برخورداری از سفری آسان و راحت، نسبت به مکان اقامت خود، شناخت کافی داشته باشیم.

ویژگی‌های هتل زیبای ارم

اغلب سفرهایی که به تهران انجام می‌شود به منظور اهداف کاری است و لازم است فرد در طول مدت اقامتش در این شهر، دائماً در سطح شهر تردد کند. جابه‌جایی در شهر تهران به دلیل وسعت جغرافیای این شهر، کار آسانی نیست؛ همچنین هزینه‌های استفاده از تاکسی‌های شخصی و آژانس‌های مسافربری درون‌شهری نیز در شهر تهران اصلا مقرون به صرفه نیست؛ برای رفع این مشکل سیستم حمل و نقل عمومی در شهر تهران بسیار پیشرفته‌تر و ارزان‌تر از سایر شهرهای کشور است.

لازم است محل اقامت در شهر تهران حتما در موقعیتی استراتژیک باشد تا امکان جابه‌جایی و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی به ویژه قطار شهری مترو، آسان باشد. موقعیت مکانی هتل ارم در نقشه راه‌های شهر تهران؛ موقعیت فوق‌العاده‌ای است؛ این هتل در محل اتصال اتوبان‌های حقانی، مدرس و همت قرار دارد؛ و این امتیاز این هتل ، دسترسی مسافران مقیم هتل به مراکز اداری، فرهنگی، پایانه‌های حمل و نقل هوایی و زمینی را بسیار آسان می‌کند.

یکی از امتیازات یک هتل در تهران؛ بهره‌مندی آن از فضای کافی و آب و هوای مناسب است؛ امتیازی که بسیاری از اماکن اقامتی از آن بی‌بهره‌اند. هتل ارم با قرارگیری در منطقه شمال تهران و قرارگیری در محدوده تپه‌های عباس‌آباد و پل طبیعت و مجموعه‌های فرهنگی کتابخانه ملی، گنبد مینا، باغ کتاب تهران و باغ‌موزه دفاع مقدس؛ از آب و هوای بسیار مطبوع و خوشایندی برخوردار است. قرارگیری در این محدوده و برخوردای از زمینی به مساحت ۷ هکتار، چشم‌اندازی فوق‌العاده در شهر تهران را برای ساکنان هتل ارم به همراه دارد.

امکانات داخلی هتل ارم

این هتل با فراهم نمودن چند مجموعه، امکانات خود را در طی سال‌های فعالیت خود در قالب بخش اقامتی، تالارهای پذیرایی، سالن‌های همایش، مجموعه ورزشی و…، افزایش داده است. در بخش اقامتی، هتل ارم ۷۲ اتاق، سوئیت و اتاق کاملا شخصی (vip) دارد که تمام این فضاها طراحی لوکسی داشته و مجهز به امکاناتی چون تراس، صندوق امانت، تلویزیون، اینترنت، مبلمان و… است.

علاوه‌بر این هتل ارم در بخش پذیرایی، دو تالار پذیرایی بام مهتاب و تالار فیروزه دارد؛ تالار بام مهتاب مجهز به رستوران سنتی طهران کلاس، آلاچیق شیشه‌ای vip، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ است. تالار فیروزه نیز به منظور برگزاری انواع مراسم ازدواج قابل رزرو می‌باشد.

سالن‌های همایش این هتل شامل سالن همایش‌های بین‌الملل هتل بزرگ ارم و سالن همایش و کنفرانس نگین می‌باشد؛ گنجایش مهمان سالن بین‌الملل ۵۰۰ نفر و سالن نگین ۱۸۰ نفر است.

مجموعه‌ ورزشی این هتل نیز در دو بخش اختصاصی آقایان و بانوان شامل مجموعه آبی روباز (مخصوص آقایان) و روبسته، سالن بدن‌سازی، کافی‌شاپ و پزشک مستقر در مجموعه ورزشی بانوان است.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ وسیع هتل، کارواش ویژه مهمانان هتل، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، گل‌فروشی و گل‌آرایی،‌ گالری عقد و سالن صبحانه اشاره نمود.

نشانی هتل ارم: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی- بعد از کتابخانه ملی- جنب روگذر شهید همت غرب- هتل بزرگ ارم
تلفن: ۵-۲۲۲۶۶۶۴۴(۲۱)۹۸+
پیامک: ۳۰۰۰۶۱۷۷

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *