تفریح, سرگرمی, کیش

تور سوارکاری کیش را از دست ندهید

تور سوارکاری کیش را از دست ندهید

تور سوارکاری کیش یکی دیگر از مهیج ترین تفریحاتی است که می توانید در این جزیره امتحان کنید. این تور امکانات بسیار زیادی دارد اما لازم به تذکر است که در فصل زمستان امکان انجام تور سوارکاری نخواهد بود و فقط می توانید در فصل زمستان و بهار از آن بهره ببرید. پیشنهاد ما این است که در وهله اول از سافاری کیش لذت ببرید و بعد تور سوارکاری کیش را انتخاب کنید.

علاوه بر این یک باشگاه سوارکاری در شمال جزیره کیش در سال ۱۳۷۲ برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس گردید که  داخل مجموعه المپیک بوده است، این باشگاه در حال حاضر دارای ۵۰ رأس اسب از نژادهای دوخون، درهشوی، تربرد و عرب است. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند برای استفاده از امکانت اسب سواری از این باشگاه استفاده نمایند.

تور سوارکاری کیش چگونه است؟

تور سوارکاری جذابیت بسیاری در بین جوانان داشته و از سراسر ایران برای تور سوارکاری کیش به این جزیره می آیند. اسب سواری در این مجموعه به راحتی انجام شده و نیازی به آموزش خاصی نخواهد بود. به طور کلی اسب حیوان آرامی بوده و فقط لازم است برخی نکات را رعایت کنید.

باشگاه تور سوارکاری در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و بسیاری از مسابقات بین المللی سوارکاری در این مجموعه برگزار می شود. ناگفته نماند که در این باشگاه بیش از ۵۰ اشب در شکل و نژادهای مختلف قرار گرفته است. اگر به ورزش اسب سواری علاقه دارید ما این تفریح هیجان انگیز را به شما پیشنهاد می کنیم.

سخن_آخر

تور سوارکاری یکی از تفریحات هیجانی است که در طول عمر خود تجربه خواهید کرد. در نتیجه شما می توانید از این تفریح بی نهایت لذت بخش و مهیج در کیش استفاده کنید و در اسکله تفریحی و زیبای کیش از اسب سواری لذت ببرید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *