تهران, مال, مراکز خرید

حس زیبایی و اعجاب، در مرکز خرید گالریا در ولنجک تهران

حس زیبایی و اعجاب، در مرکز خرید گالریا در ولنجک تهران

مرکز خرید گالریای ولنجک با درآمیختن هنر و زیبایی در بزرگترین لوستر خاورمیانه، جاذبه ای دیدنی جهت گردشگران محسوب می شود.

خریدی لوکس و تجملاتی همراه با گردشگری تماشایی و لذت بخش را، در مرکز خرید گالریا در ولنجک تجربه کنید.

آیا اطلاع دارید که مراکز خرید لوکس و معتبر، گذشته از مسئله فروش لوازم مورد نیاز خانواده ها، شامل مجموعه ای تماشایی و تفریحی نیز می باشند؟

امروز در گردشگری از تهران بزرگ، سری به یک مرکز خرید لاکچری خواهیم زد. هدف، مرکز خرید گالریا، واقع در ولنجک است. یکی از معتبرترین مراکز خرید تهران. در بررسی از مرکز خرید مجلل گالریا، همراه ما باشید.

تماشا، هیجان و لذت در مرکز خرید گالریا (Galleria)

مرکز خرید (SHOPPING CENTER) گالریا در واقع مجموعه ای پر از جذابیت و زیبایی واقع در شمال تهران است. هر آنچه را که درخرید ازپاساژ و مراکز خرید لوکسیمانند ایران مال و … انتظار دارید، به سهولت می توانید در مرکز خرید گالریا بیابید.

بوسیله پله برقی های شیک و آسانسورهای ساخت برند معروف فنلاندی KONE، چهارمین شرکت سازنده آسانسور جهان،در پنجاه و پنج واحد تجاری این مجموعه که در پنج طبقه آن قرار دارد، رفت آمد کنید. هر کالای پوشیدنی از معروفترین برند ها، لباس های شیک مجلسی، البسه مربوط به ورزش و خواب، مجموعه کاملی از زیباترین سرویس های طلا و جواهرات و … را از ( SHOPPING CENTER) گالریا تهیه و از خرید خود احساس رضایت نمایید.

زیبایی بنای مرکز خرید گالریا

استفاده از مصالح گرانقیمت ساختمانی نظیر سنگ های منحصر به فرد تراورتن صادراتی و سنگ گرانیت ایتالیایی که دارای زیبایی بی مانند و کیفیتی بی نظیر است، بر شکوه و عظمت مرکز خرید گالریا می افزاید. این مرکز خرید زیبا دارای ۱۵ طبقه جنوبی و ۱۷ طبقه شمالی است.

همچنین مرکز خرید گالریا جهت ایمنی لازم بر اساس آخرین و بالاترین استانداردهای جهانی، ساخته شده است. و اما تماشای لوستر مجموعه گالریا با ارتفاعی بالغ بر سی متر و عرضی برابر دو متر که به عنوان بزرگترین لوستر دست ساز خاورمیانه است و هرگز بدون دیدن آن قادر به ترک این مجموعه نمی شوید.

لوستربا ابهت مرکز خرید گالریا، که در آبکاری رنگ مشکی و گوی هایی به رنگ زیبای طلایی، هارمونی حیرت انگیزی را به نمایش می گذارد.

شایان ذکر است، دسترسی به مرکز خرید گالریا از آدرس زیر امکان پذیر می باشد.
تهران- ولنجک –انتهایخیابان سیزدهم شرقی –پلاک ۵
وب سایت مجموعه: http://galleriaTehran.irو تلفن مرکز خرید گالریا ۲۲۴۳۳۰۴۰ ۰۲۱

شما می توانید تماشای این مجموعه زیبا و تماشایی را، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۲:۳۰
همچنین روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۰ لغایت ۲۳ و در روز تعطیل جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ در برنامه خود قرار دهید.

برند های تجاری مرکز خرید گالریا با معروفیت جهانی

اگر قصد خرید کیف و کفش از برندی شناخته شده و مشهور را دارید، بدون شک برند اسکچرز (Skechers) انتخاب شما خواهد بود. اسکچرز یکی از برندهای معروف امریکایی است که در سال ۱۹۹۲ تأسیس و در مدتی اندک دارای رشد چشمگیری در جهان شد.

 

امروزه اسکچرز به عنوان یکی از شرکت های برتر تولید کننده کفش های ورزشی با توسعه کار خود علاوه بر تولید کفش در انواع زنانه، مردانه و کودکانه، به تهیه پوشاک ورزشی، کیف، کوله، جوراب، ساعت و عینک نیز می پردازد.

در میان برندهای جهانی مرکز خرید گالریا، نام اینگلوت (INGLOT) در بین خانمها درخشش چشمگیری دارد. برند معروف لوازم آرایشی و گریم اینگلوت، مارک مشهوری است که در کشورهایی نظیر امریکا، کانادا، بریتانیا و … محصولات خود را ارائه می دارد.

در مرکز خرید گالریا بهترین و برترین محصولات آرایشی و گریم، همچنین برس های ویژه را خواهید دید. شما خانمهای خوش سلیقه و صاحبان سالنهای زیبایی با مراجعه به این مرکز، هر آنچه از لوازم آرایشی باکیفیت و برتر می خواهید، تهیه کنید.

همچنین فروشگاههای این مجموعه برند های شناخته شده دیگری نظیر دلسی، آرمانی، الیت هاوس، برتونیکس و … را در اقسام متنوع پوشاک، اکسسوری های مختلف و انواع لوازم، مهیای فروش نموده اند.

طعم دلچسب و خوش رایحه غذاهای رستوران و فود کورت (Food Court) مرکز خرید گالریا

اگر پس از تماشای سیرنشدنی فروشگاهها و دیگر مکانهای تفریحی مجموعه، احساس گرسنگی و ضعف نمودید، نگران نباشید. باید بدانید که گذشته از رستوران مخصوص شاندیز واقع در طبقه ششم بالای همکف، یک فود کورت بسیار عالی نیز در طبقه پنجم در انتظار شما است.

اینرستوران به همراه کافی شاپ ها و فودکورت در مرکز خرید گالریا،بر قدرت جاذبه گردشگری مجموعه می افزاید. رستورانیکه با سالنهای پذیرایی ویژه وتراسی با سقف متحرک، براستی شاخص است. انواع غذاهای خوش طعم و خوشمزه ایرانی و بین المللیبه همراه دسرهای دلچسب درمنوی از صبحانه تا شام رستوران موجود است.

همچنین در فود کورت مجموعه مژده اقسام غذاهای محبوب ایتالیایی، مکزیکی، ایرانی و … را به شکم های گرسنه خود بدهید. در این فود کورت انواع غذاهای فرنگی، گریل، پیتزا و پاستا را از خانه کودک مجموعه تهیه و نوش جان کنید.

 

همچنین از اقسام سوخاری های دلچسب رستوران گردبال، یا آبمیوه های لذت بخش و بستنی خوشمزه بن آیس (Ber Ice) این فود کورت لذت ببرید. آنگاه با طعم دلچسب غذاها، خوشی وافری را از گردشگری در مرکز خرید گالریا احساس کنید.

تجربه شیرین بازی، سرگرمی و ورزش در مرکز خرید گالریا

در مرکز خرید گالریا بچه ها نیز از برنامه روبوکیدز (Robokids) به عنوان اولین مکان بازی رباتیکی در ایران، لذت می برند. فرزندان شما در این مکان تفریحی رباتیکی، با سامی و آرسو خواهر و برادر رباتیکیآشنا می شوند.

با ورود به سفینه رباتها،کودکان انواع شادی و هیجانات تازه را از طریق بازی های فکری و پرورش حس خلاقیت درک می کنند. در مرکز خرید گالریا حتی می توانید جشن تولد رباتیکی کودکانتان را، با نوآوری های تازه برگزار نمایید.

تازه بانوان عزیزی که به سلامتی و تناسب اندام فکر می کنند، بهترین روشهای ورزشی به همراه تغذیه سالم را در مرکز تخصصی ورزشی انرژی، خواهند آموخت. همچنین با شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره های گالریا، ممکن است که جوایزی را از این مجموعه نصیب خود بسازید.

 

سخن آخر:

پیشنهاد ویژه سایت تعطیلات مارکت در ایام فراغت،دیداری تماشایی از مرکز خرید گالریااست.راستی صبر کنید، هیچ می دانید که علاوه بر پوشاکشما در این مجموعه می توانید، لوازم دیگری نظیر وسایل منزل، لوازم دیجیتالی، فرش، دکوراسیون، انواع عطر و ادوکلن، خشکبار، شیرینی جات خوش رایحه و خوش طعم و … را نیز بخرید. بی شک سایت تعطیلات مارکت با دعوت شما به مرکز خرید گالریا، مطمئن است که گردشگری یک روزه شما با خریدی دلخواه از مرکز خرید گالریا،با خاطرات خوبی همراهخواهد شد.

 

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید تهران روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *