تفریح, تفریحــــات آبی, تهران

دهکده آبی پارس ییلاق سردسیر و هیجان انگیز شهر تهران

دهکده آبی پارس ییلاق سردسیر و هیجان انگیز شهر تهران

دهکده آبی پارس ییلاق سردسیر و هیجان انگیز شهر تهران

شاید کمتر کسی در فصل تابستان باشد که فکر رفتن به دهکده آبی پارس در این گرمای پرحرارت شهر تهران به ذهنش خطور نکرده باشد .

دهکده آبی پارس واقع در کیلومتر ۲۲ جاده کرج با برخورداری از امکانات و تجهیزات خاص تفریحی ، ورزشی ،  آموزشی و تجاری یکی از مجهزترین مجموعه های شهر تهران در فصل تابستان جهت ورزش ها و تفریحات آبی محسوب می گردد، که اگر بخواهید گریزگاهی برای گرمای فصل تابستان انتخاب کنید بهترین گزینه شما خواهد بود که با توجه به امکانات و خدماتی که در این مجموعه ارائه می گردد تمامی خواسته های شما را برآورده خواهد کرد .

امکانات و تجهیزات دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس علاوه بر داشتن سالن های بدنسازی ، اتاق های ماساژ در انواع مختلف ، رستوران و کافی شاپ ، حمام ترکی ، استخر و جکوزی ،  سونای خشک و بخار ، مجتمع تجاری ، بخش اورژانس و شهر کتاب دارای امکانات تفریحی بسیاری در زمینه تفریحات و بازی های آبی می باشد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم نمود .

این دهکده در بخش بازی ها و تجهیزات آبی از امکاناتی نظیر دریاچه موج که یکی از جذاب ترین بخشها برای شرکت کنندگان می باشد که با طراحی به شیوه ساحل دریا و استفاده از المانهای مختلف به همراه نزدیکترین حالت ایجاد موج توسط دستگاه تداعی کننده ساحلی کوچک می باشد . از دیگر بخش های جذاب این مجموعه می توان به سرسره های مارپیچ و سرسره های سرعت اشاره کرده که یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین قسمت ها می باشد .

چاله فضایی نیز یکی از محل های مورد علاقه بازدید کنندگان می باشد که در کنار قلعه ارواح قرار گرفته است . سینمای ۶ بعدی و سرسره یو نیز از قسمت های هیجان انگیز دهکده آبی پارس محسوب می گردد .

و در کنار این امکانات پارک کودکان محلی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان است اگر خواهان تجربه شنا و آب تنی در فضایی به مانند رودخانه را هم دارید می توانید از قسمت رودخانه استفاده نمایید که با فضاسازی شبیه به مسیر رودخانه شما را در یک آب تنی همراه با مسیری ویژه راهنمایی می کند .

 

مسیر های دسترسی

شما میتوانید برای رفتن به این دهکده از سه مسیر اقدام نمایید :
مسیر اول :
کیلومتر۲۲ اتوبان تهران-کرج
روبروی ایستگاه متروی گرمدره ، خیابان شهدا
مسیر دوم :
اتوبان همت ، انتهای اتوبان شهید خرازی
خروجی گرمدره ، خیابان شهدا
مسیر سوم :
جاده مخصوص کرج ، بعد از نفت پارس
اولین ورودی ، لاین کندرو ، خیابان شهدا

برای استفاده از تمامی امکانات دهکده آبی پارس و یا خرید بلیط های عادی و وی آی پی و همچنین جهت بازدید به صورت تور مجازی و ساعات ارائه خدمات می توانید از طریق لینک زیر و گرفتن شماره تماسهای مربوطه اقدام نمایید و لذتی خنک و گوارا را به همراه دوستان و یا کودکان دلبندتان داشته باشید .

به امید دیدار شما در دهکده آبی پارس

http://www.epav.ir

شماره تلفن : ۰۲۶۳۶۱۱۶

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *