تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

رستوران مهاراجه تجربه ای به یاد ماندنی در یکی از قدیمی ترین رستوران های هندی تهران

رستوران مهاراجه تجربه ای به یاد ماندنی در یکی از قدیمی ترین رستوران های هندی تهران

رستوران هندی مهاراجه که در طبقه زیرین هتل جهان واقع در خیابان ولی عصر تهران قرار دارد و اولین رستوران هندی در تهران است.غذاهای بسیار خوشمزه ای داره که افراد تند پسند را راضی می کند.

پیش خدمت رستوران مهاراجه با لباس هندی برای خوش آمدگویی آماده است و دکور سبک هندی و موسیقی هندی تکمیل کننده این رستوران است. از نظر قیمت، قیمت رستوران مهاراجه با رستوران رقیب خود یعنی رستوران هندی تاج محل بسیار تفاوت داره و قیمت های مهاراجه معقولانه تر است. صرف غذا در رستوران مهاراجه تجربه متفاوتی است.

دکوراسیون رستوران هندی مهاراجه

رستوران هندی مهاراجه با بکارگیری معماری و دكوراسیون زیبای سبک هندی حال و هوای خاصی دارد، زمانی که وارد رستوران می شوید اولین چیزی كه توجهتان را جلب می كند مجسمه فیل طلایی است. كاشی كاری های زیبای دیوارها هم حس و حال بودن در کشور زیبای هندوستان رو به شما القا می كند. انواع موسیقی هندی مداوم در رستوران در حال پخش شدن است كه باعث میشه با آرامش غذای خود را میل كنید. نورپردازی این رستوران هندی فوق العاده زیباست و باعث میشه رستوران خیلی زیباتر و رویایی تر بنظر بیاد. لازم به ذکر است که رستوران هندی مهاراجه جز قدیمی ترین رستوران های هندی تهران است و سال هاست خوش طعم ترین غذاهای هندی را برای ساکنین تهران فراهم می کند.

ظرفیت این رستوران هندی بی نظیر و البته قدیمی ۶۰ نفر است و شما می توانید آن را به عنوان یك مکان دوستانه انتخاب كنید و لحظات خوشی را در كنار هم سپری کنید.

توصیفی دقیق از رستوران مهاراجه

هنگامی که پس از گذشتن از ورودی هتل جهان، از پله های رستوران مهاراجه پایین می روید، مجسمه فیل طلایی در جلوی شما اولین نماد هندی است که به شما خوش آمد اولیه را می گوید. بعد از آن در آستانه ورودی رستوران، دیوار پوشی از جنس کاشی های زیبا توجه شما را جلب می کند که به هر قطعه از این کاشی ها تصویری از «سرزمین هزار آیین» ترسیم شده است. از زندگی روزمره و عادی مردم کوچه و بازارهای بمبئی و حیدرآباد گرفته تا چهره های مذهبی و هنری و آثار باستانی این سرزمین کهنسال همگی در این کاشی ها هستند. این کاشی ها بسیار مسحور کننده تا فضای داخلی رستوران و محل طبخ نان و پخت کباب ادامه دارند و در اصل وظیفه اصلی آن ها هدایت کردن شما به سمت محل دنج و آرامی است که نور تابیده شده از لوسترهای رنگی، فضای آرامش بخشی را برایتان فراهم کرده تا چند ساعتی را به دور از هیاهو و روزمرگی زندگی، در جوار تصویر سرسوتی الهه موسیقی و هنر، ایزد بانوی رودخانه ها و همسر برهما بنشینید و خود را بسپارید به نوای دل انگیز و جادویی ساخته شده از 30 تار او، تا وقتی که خوشمزه ترین غذای هندی را برای شما سرو کنند!

منوی رستوران مهاراجه

از لذیذ ترین و پرطرفدار ترین غذا های رستوران هندی مهاراجه می توان به كباب سیزلر، جوجه آشوكا، چیكن بریانی، شاهی قرمه، چیكن تندوری، بریانی گوشت، چیكن پاتیالا و جوجه تیكه اشاره کرد که پیشنهاد میکنم حتما آن ها را امتحان کنید. از منوی نوشیدنی آن هم حتماً لسی که یكی از دوغ های هندی است را انتخاب كنید چون بسیار گوارا و خوش طعم است. گلاب جامون و كلفی هم جز دسرهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار این رستوران است.

نان های مخصوص مهاراجه

غذاهای هندی پیش غذاهای خوشمزه ای هم دارند که پرطرفدارترینشان نان های مخصصوص هندی هستند. این نان ها از آرد سفید تهیه می شوند و با گوشت جوجه و ادویه های مخصوص پر می شوند و در تنور طباخی رستوران و دقیقا مقابل روی شما پخته می شوند. سمبوسه هم یکی از پیش غذاهای پرطرفدار این رستوران است.

غذاهای مخصوص برنجی

اگر تا به امروز غذاهای برنجی هندی را تست نکرده اید، پیشنهاد می کنم حتما یک بار این کار را بکنید. چیکن بریانی که ترکیبی از مرغ و برنج و ادویه تند هندی است و بریانی آن که ترکیبی از گوشت و برنج و ادویه تند است و به سبک مغولی پخته می شود، 2 نمونه از غذاهای برنجی بسیار لذیذ رستوران مهاراجه است که به شما قول می دهم طعمش تا مدت ها زیر زبانتان باقی می ماند.

دسرها و نوشیدنی های هندی

لسی که نوعی دوغ مخصوص هندی است می تواند یکی از انتخاب های شما از منوی نوشیدنی های رستوران باشد. بعد از میل کردن یک غذای پرادویه خوشمزه، خوردن دسرهای مخصوص هندی ضیافتتان را تکمیل خواهد می کند. گلاب جامون نوعی شیرینی هندی است و کلفی یک نوع بستنی مخصوص هندی این که در این رستوران سرو می شوند. البته قطعا شما انتخاب های بیشتری برای صرف دسر دارید.

کباب های رستوران هندی مهاراجه

جوجه مخصوص تندوری، سیزلر و جوجه آشوکا جز غذاهای کبابی این رستوران هندی است که طرفداران بسیاری دارد. سیزلر ترکیبی از کباب های شیرماهی، گوشت گوسفند و جوجه است که در ظرف های چدنی مخصوص سرو می شود و بخار برخاسته از آن به شدت اشتهایتان را تحریک می کند. شما می توانید در مهاراجه از دریچه شیشه ای اتاقک طبخ، مراحل پخت کبابتان را مشاهده کنید.

منوی گیاهخواری

با توجه به اینکه در فرهنگ غذایی سرزمین هند جایگاه ویژه ای برای گیاه و گیاهخواری قائل می شوند. اگر گیاهخوار هستید، می توانید با خیال راحت وارد رستوران هندی مهاراجه در هتل جهان شوید؛ چون این رستوران یک منوی ویژه هم برای افراد گیاهخوار فراهم کرده است.

رستوران مهاراجه اسنپ فود

این رستوران در اسنپ فود نیز حضور دارد و می توانید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای دیدن عکس غذاهای جذاب این رستوران می توانید به آدرس پیج رستوران مهاراجه به آیدی maharaja_indianrestaurant سری بزنید و با دیدن عکس های جذاب و وسوسه انگیر هرچه سریع تر زمانی را آزاد کنید و به این رستوران سر بزنید.

صاحب رستوران مهاراجه

پرویز جهانمهر، اولین مالک رستوران هندی مهاراجه و بنیانگذار مجموعه هتل جهان بود. در سال های اخیر مسئولیت اداره رستوران هندی مهاراجه را فرزند او، جهانگیر جهانمهر بر عهده گرفته است که طی ماه های اخیر در حال بازسازی رستوران است. با تغییراتی جهانگیر در معماری و دکوراسیون داخلی رستوران ایجاد کرده است محیطی به مراتب دلنشین تر و مطلوب تر برای مشتریان آماده شده است.

رستوران هندی مهاراجه کجاست؟

رستوران هندی مهاراجه رستورانی با سابقه بیش از 56 سال فعالیت و منویی از غذاهای خوش طعم و اصیل هندی می باشد. این رستوران دارای فضایی صمیمی و آرام با دیزاینی به سبک هندی است. سرو و پذیرایی از مهمانان با پرسنل ماهر هندی تبار و لباس های هندی انجام می شود که مشتریان را کاملا در فضای خود غرق می کند.

آدرس رستوران مهاراجه تهران : خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع طالقانی، کوچه شهید رحیم زاده، طبقه زیرین هتل جهان

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *