تهران, فرهنگ وهنر

سینما رفتن به سبک هرم هیجان چیتگر

سینما رفتن به سبک هرم هیجان چیتگر

سینما رفتن به سبک هرم هیجان چیتگر

شاید برای شما هم دیگر فقط به تماشای یک فیلم سینمایی نشستن در سینما هیجان انگیز و مفرح نباشد اگر اینطور هست حتما سری به هرم هیجان چیتگر واقع در پارک خلیج فارس (چیتگر) بزنید تا سینما رفتن به سبک سوپر نوا را تجربه کنید .

هرم چیتگر شاید بهترین گزینه برای غروب های روز جمعه و یا هر روز تعطیلی که نیاز به یک تغییر هیجان انگیز دارد باشد. که میتواند برای افرادی که به دنبال تجربه های جدید و متفاوت و همچنین هیجان انگیز هستند بهترین انتخاب باشد ، انتخابی که مطمئنا دوباره از طریق دوستان دیگر تکرار خواهد شد .

هرم چیتگر به عنوان اولین و منحصر به فرد ترین هرم شهر تهران که توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و اجرا گردیده است محسوب میشود نحوه طراحی این هرم به گونه است که در هر بار چهار نفر امکان نشستن در کابین را دارند، کابینی که در ارتفاع سه متری از زمین قرار میگیرد و حالت معلق آن از همان ابتدای سلول های مغزی شما را با شرایطی جدید روبرو و مواجه می کند و پس از آن تصاویر فوق العاده سینما چند بعدی با افکت ها و ویژوال افکتهای خاص شما را در فضای فیلم به حرکت و هیجانی وصف ناشدنی وارد میکند.

تجربه حس آلیس در سرزمین عجایب

برای لحظاتی هم که شده حس آلیس در سرزمین عجایب را تجربه خواهید نمود زیرا علاوه بر دیدن تصاویر سینما چند بعدی و در واقع لذت بردن بصری از سینما دیگر حس های شما نیز بوسیله افکت هایی مانند برف و باران و ….. نیز به همراه حرکت دوربین در فضای فیلم تحریک و بهره مند می گردد که این ویژگی ها باعث تجربه ی محیطی فوق العاده لذت بخشی میشود .

به تمامی این ویژگی ها باید طراحی منحصر به فرد شرکت زیمنس آلمان در خصوص نورپردازی ، افکت ها صوتی ، صندلی های خاص کابین و طراحی دکور هرم هیجان چیتگر نیز اشاره نمود .

نحوه دسترسی به به هرم هیجان چیتگر و شرایط ورود به کابین

برای رفتن به هرم چیتگر کافی است که به سمت غرب تهران حرکت کنید و پس از رسیدن به دریاچه خلیج فارس یا همان دریاچه چیتگر به راحتی می توانید هرم هیجان چیتگر را ببینید و وارد شود اما جهت استفاده از کابین هرم هیجان چیتگر باید نکاتی را درنظر بگیرید از جمله اینکه محدودیت سنی برای افراد زیر پنج سال وجود دارد و ورود برای خانم ها و آقایان در تمام روز های هفته آزاد است و شاید هرم چیتگر برای کسانی که اضافه وزن دارند انگیزه ای باشد برای کمی لاغر تر شدن و استفاده از این هرم هیجان انگیز زیرا محدودیت وزنی برای کسانی که بیشتر از ۱۳۰ کیلو هستند جهت استفاده از هرم چیتگر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هرم چیتگر و یا خرید بلیط می توانید از طریق لینک زیر اقدام و یا با مراجعه حضوری به آدرس و شماره تلفن های مندرج اقدام نمایید .

آدرس: تهران، پارک چیتگر، ضلع شمالی دریاچه خلیج فارس، هرم هیجان و یا سوپرنوا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *