تفریح, تفریحات کودک و خانواده, تهران

شهربازی بیلینو، تجربه ای هیجان انگیز و مفرح برای کودکان

شهربازی-بیلینو-،-تجربه-ای-هیجان-انگیز-و-مفرح-برای-کودکان

شهربازی بیلینو ، اولین شهربازی مدرن ایران است که توانسته به شکلی نوین با استفاده از دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی، در کنار محیطی شاد برای بازی و تفریحات کودک، فضایی جذاب و هیجان انگیز برای کسب تجربه و آموزش، پرورش خلاقیت و استعداد آنها بوجود آورد.

کودکان از دیرباز در دنیای شیرین کودکانه شان دوست داشتن نقش آدم بزرگ ها را بازی کنند و از دستگاه و ابزارکار بزرگترها،سر در بیاورند، تنهایی یا در جمع های کودکانه با اسباب بازی های مصنوعی شان ، معلم، دکتر، پلیس و مهندس می شدند، شهربازی بیلینو به شکلی نوین و امروزی رویای کودکان را برآورده کرده، دراین شهربازی کودکان با انواع دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی، بازی می کنند و درکنار تفریح ، شادی و هیجان می آموزند که چطور از دستگاه ها استفاده کنند؟

 

معرفی شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو واقع در بوستان نهج البلاغه تهران واقع شده است، شامل بخش های جذابی می باشد.

بیل مکانیکی و جرثقیل چنگکی، کودکان می توانند پشت چرثقیل بشینند و براحتی با اهرم های آن اشیاء را جابجا کنند و با دستگاه بیل مکانیکی هم می توانند عملیات خاکبرداری را انجام دهند.

در بخش بعدی یک دستگاه بیل مکانیکی و یک استخر توپ های کوچک رنگی وجود دارد که کودکان با هدایت بیل مکانیکی توپ ها را جابجا می کنند.

جرثقیل حمل الوار و نوار نقاله، در این قسمت کودکان با جرثقیل اشیاء را حمل می کنند و آنها را روی نوار نقاله قرار می دهند.

یکی از جذاب ترین قسمت های، شهربازی بیلینو بخش دستگاه های رادیو کنترلی یا کنترل از راه دور است. کودکان می توانند تمامی دستگاه های راه سازی و ساختمانی را بصورت کنترل از راه دور هدایت کنند. تمام دستگاه های موجود (بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر،کامیون معدن وسایر دستگاه ها) در این بخش از بهترین دستگاه های کنترلی دنیا هستند.

ماسه بازی و خانه کودک یکی از بخش های مفرح و شادی بخش برای کودکان است بچه ها دسته جمعی به اتاقی پر از ماسه وارد می شوند و با انواع اسباب بازی های عمرانی ، ماسه ها را جمع آوری و جابجا می کنند.

تشک بادی، تفریحی هیجان انگیز برای کودکان که همه بچه ها عاشق بالا رفتن ، سوارشدن و سرخوردن از تشک های بادی هستند در شهربازی بیلینو یک لودر بادی بزرگ برای این تفریح هیجان انگیز کودکان قرار داده شده که کودکان از ۲ سال تا ۸ می توانند روی آن بازی کنند.

بخش های جذاب دیگر شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو بخش های دیگری از جمله چرخ فلک و کشتی ، اتاق بازی های دستی مثل شلیک توپ و فوتبال دستی و سایر بازی های مفرح و کلایمکس برای تفریح و شادی کودکان دارد.

تمام دستگاه های موجود درشهربازی بیلینو، دارای استاندارد و ایمنی بالا هستند و خانواده ها می توانند با خیال راحت شاهد هیجان و شادی کودکانشان در هنگام بازی و کسب تجربه باشند.

سایت تعطیلات مارکت دعوت می کند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۲۲ از این شهربازی جذاب و متفاوت دیدن کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *