تفریح, تفریحات کودک و خانواده, تهران

شور و هیجانی به یادماندنی درشهربازی فان تایم

شور و هیجانی به یادماندنی درشهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم ، شهربازی سرپوشیده، پرشور و هیجان در شمال شهرتهران است، وجود بیش از ۱۰۰ نوع وسیله بازی مدرن و ایمن، انواع امکانات رفاهی و پارکینگ، شهربازی فان تایم را به مکانی تفریحی یا تفریحات کودک و خانواده، پرطرفدار و محبوب برای اهالی تهران و گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

در میان دغدغه های زندگی و فراز و نشیب های آن، خانواده ها بیش از هر چیز به آینده فرزندانشان می اندیشند، سلامت روح و جسم و موفقیت و درخشش کودکان در آینده، وابسته به دنیای کودکی آنهاست، هر چه کودکان در عالم کودکی شادتر و پرشورتر زندگی کنند در بزرگسالی انسان هایی سالم تر ، خوشحال تر و موفق تر خواهند بود. شهربازی ها بهترین اماکن برای تفریح ، شور و شادی کودکان در شهرها هستند.

 

معرفی شهربازی فان تایم

مجتمع ارگ تجریش در خیابان سعدآباد تهران یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز است که در دهه اخیر در پایتخت احداث شده.

یکی از جاذبه های مجتمع ارگ تجریش برای خانواده ها، وجود شهربازی فان تایم است، شهربازی با انواع وسایل بازی روز دنیا و تجهیزات مدرن ، که شور و هیجانی وصف نشدنی برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می کند.

آدم آهنی غول پیکری در ورودی شهربازی فان تایم نصب شده، که کودکان را در همان لحظه ورود هیجان زده می کند و نوید ساعاتی هیجان انگیز را به کودکان و خانواده ها می دهد.

شهربازی فان تایم با وسعت ۲۰۰۰ متر مربع دارای بخش ها و امکانات مختلفی برای ساختن لحظاتی پرشور و نشاط برای کودکان و خانواده هاست.

بخش بازی، در این بخش وسایل بازی در دو گروه کودک و بزرگسال دسته بندی شده است.

وسایل بازی کودکان شامل فریزبی، ایرهاکی، بتمن، فایر بال، سیمیلاتور فراری، قطار کودکان، ماشین کوبنده، ساب وی سورفر، موتور کورسا، تمپل ران، ترانسفورمرز،ریسینگ استورم، رینی دیز و ده ها وسیله بازی دیگر می باشد.

اتاق گریم کودک، در این اتاق گریم مورها ، چهره کودکان را با رنگ های بی ضرر، به شکلی زیبا گریم می کنند.

اتاق تولد رویاهای کودکانه

اتاق تولد، روز تولد همیشه و در هر سنی یک روز خاص و دوست داشتنی است اما کودک که باشی معنای روز تولد خلاصه می شود در شادی و بازی درمیان همسالان ، بالا و پایین پریدن باصدای موزیک و رقص نور وسط بادکنک های رنگارنگ و جرقه فش فش ها. شهربازی فان تایم، در اتاق تولد رویاهای کودکانه را محقق می سازد.

در پایان تفریح و شادی خانواده ها می توانند در فضای دل انگیز و زیبای روف گاردن مجتمع ارگ تجریش در رستوران ها و کافی شاپ ها یا فودکورت بنشینند در آرامش از خوردن انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرند.

سایت تعطیلات مارکت برای گذراندن آخر هفته ای شاد شما را از ساعت ۱۲ تا ۲۳ به شهربازی فان تایم دعوت می کند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *