تفریح, تهران, سیرک و باغ وحش

لحظاتی مفرح و شاد را در سیرک پارک ارم تجربه کنید

سیرک پارک ارم تهران

سیرک پارک ارم که سیرک آفتاب نام دارد در شهربازی ارم واقع شده است و می‌تواند یکی از بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات در تهران باشد. در سیرک پارک ارم نمایش با حیوانات وجود ندارد و این یکی از نکات مثبت این سیرک در حمایت از حقوق حیوانات است.

سیرک پارک ارم در واقع زیر مجموعه سیرک‌های آفتاب است که دفتر مرکزی آن در شهر مونترآل کانادا واقع شده است. در این سیرک هنرهای سیرک با هنرهای نمایشی خیابانی ترکیب شده‌اند و هنرمندان به نام در این سیرک هنر خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

سیرک‌ها همیشه یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای ما بوده‌اند و تماشای هنر افراد خارق العاده برای ما جذاب است. سیرک رفتن جزو تفریحات خانوادگی است که می‌تواند تمامی اعضای خانواده را سرگرم کند و به همین دلیل مورد استقبال ما ایرانیان خانواده دوست قرار گرفته است.

برنامه‌های سیرک

در سیرک پارک ارم برنامه‌های مختتفی اجرا می‌شود که می‌تواند مخاطبان با هر سیلقه‌ای را به خود جذب کند. این برنامه‌ها عبارتند از؛

  • نمایش شاد و زیبای رقص افریقایی
  • نمایش موتورسواران در کره مرگ
  • اجرای نمایش‌های آکروباتیک و تعادلی
  • اجرای برنامه‌های کمدی توسط دلقک‌های بامزه سیرک آفتاب
  • بند بازی
  • آتش بازی

در سیرک آفتاب هنرمندانی کار آزموده با مهارت‌هایی بی نظیر از سراسر جهان فعالیت می‌کنند که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این سیرک شده است.

اطلاعات سیرک پارک ارم

برنامه سیرک آفتاب از چهارشنبه تا جمعه اجرا می‌شود. روز چهارشنبه یک سانس و در روزهای پنجشنبه و جمعه دو سانس در هر روز برنامه‌ها اجرا می‌شوند.
شما می‌توانید با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به پارک ارم سبز بیایید. در ارم سبز برای وسایل نقلیه پارکینگ وجود دارد. همچنین کلیه امکانات رفاهی برای داشتن اوقات فراغت باب میل شما فراهم است.

آدرس سیرک ارم

پارک ارم- پارکینگ شماره ۳

تلفن تماس سیرک ارم

شماره تلفن:  ۴۷۰۰ ۸۸۱۷ ۰۲۱


خرید آنلاین سیرک ارم

توجه

در هنگام خرید لطفا به اسم سیرک ارم توجه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *