تفریح, تهران, سرگرمی

لذت نوشیدن در شربت خانه ایران مال

لذت نوشیدن در شربت خانه ایران مال

لذت نوشیدن در شربت خانه ایران مال

آیا جزء دسته افرادی هستید که به معماری و فضاهای سنتی علاقه دارید؟ ما به شما شربت خانه ایران مال را پیشنهاد می کنیم. این شربت خانه یکی از جذاب ترین مکان هایی است که روزانه توریست و مردم محلی به آنجا سر زنده و از فضای دلنشین آنجا لذت می برند.

شربت خانه یکی از جذاب ترین مکان هایی است که حس و حال دوران قاجار و تاریخ گذشته ایران را به یاد آورده و باعث شده به یک چشم بهم زدن به تاریخ قدیم و فرهنگ ایران سفر کنید. در واقع شربت خانه ها محیطی باستانی هستند که در گذشته ساخته می شدند تا مردم دور هم جمع شوند و در خصوص مسائل مختلف به ویژه باستان ایران صحبت کنند.

اطلاعات شربت خانه

لازم به تذکر است که اولین شربت خانه ایران پس از ظهور اسلام و در پی ممنوع شدن شراب در اسلام پدید آمد. نخستین شربت خانه در دوران تیموریان و در شهر سمرقند ساخته شد و نظر بسیاری از مردم را جلب کرد.

در همین راستا صفویان و شاه اسماعیل شربت خانه هایی را در سراسر ایران رواج دادند و مردم را برای بنای همچین آثار باستانی تشویق می کردند.

 

امروزه فضایی به نام کافه در ایران جای شربت خانه ها گرفته است و پیشنهاد ما به مردم این است که از فضای فرهنگی سرزمین ایران مانند شربت خانه ایران مال نیز استفاده کنند و لذتی به یادماندنی را تجربه کنند.

شربت خانه ایران مال، فضایی حدود ۲۵۰ متر مربعی را به خود اختصاص داده است. معمار مجموعه شربت خانه ایران مال محیطی مربعی شکل را به بهترین نحو ممکن طراحی کرده و صندلی و میزهای منحصر به فرد را به چیدمان مجموعه اضافه کرده است.

تمام هدف و قصد معماران ایوان شرق ایران مال این است که توریست ها وقتی از سراسر جهان به این مجموعه می آیند؛ در یک نگاه با تمدن و باستان سرزمین ایرانی آشنا شوند و آنجا به عنوان پاتوق انتخاب کنند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *