تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

ماهیگیری تفریحی جالب در کیش

ماهیگیری تفریحی جالب در کیش

ماهیگیری_تفریحی_جالب_در_کیش

ماهیگیری یکی از تفریحات جالب برای تمام سنین است. آب های نیلگون خلیج فارس پر از ماهی های زیبا و متنوع است که گردشگران از دیدن آنها لذت می برند. به طور طبیعی برخی از این ماهی ها برای خوراکی مناسب بوده و به همین دلیل تفریحی به نام ماهیگیری در کیش شکل گرفت. اگر به ماهیگیری علاقه دارید، می توانید آن را در جزیره کیش امتحان کنید.

خاک جزیره کیش ساختاری مرجانی دارد که در زیر نور آفتاب رنگ نقره فام آن درخشندگی خیره کننده ای دارد و همین ویژگی باعث متفاوت ساختن ساحل جزیره کیش از سایر سواحل دنیا شده است، همچنین آب دریا در کیش بسیار شفاف و روشن است و تا فاصله ای دور میتوانید به راحتی کف دریا را مشاهده کنید.

شرایط_ماهیگیری_در_کیش

سواحل جزیره کیش دارای تفریحات آبی متنوعی است. اما ماهیگیری سرگرمی بوده که افرادی با روحیه آرام بیشتر آن را انتخاب می کنند. آنها ساعت ها لب ساحل می ایستند و به همراه تماشای غروب به ماهیگیری می پردازند.

بنابراین کلوب های ماهیگیری در جزیره کیش قرار دارند که با مراجعه به آنها و تهیه لوازم ماهیگیری می توانید ماهی های خوشمزه ای را برای خانواده و دوستان خود تهیه کنید.

ماهی های تزیینی و سایر آبزیانی که در این سواحل زندگی میکنند یکی از استثنایی ترین جاذبه های جزیره کیش به حساب می آیند که وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی کنند و می توانند ساعت ها مسافران را مجذوب و سرگرم خود کنند.

علاوه بر این ماهی های زینتی و زیبا، مرغوب ترین ماهی های خوراکی کشور ایران نیز مثل ماهى شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلایى، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل در سواحل زیبای کیش صید میشوند و افرادی که علاقمند به تفریح ماهیگیری در کیش هستند میتوانند در سواحل زیبای کیش به صید این ماهی ها بپردازند.

نتیجه_گیری

انواع روش های ماهیگیری مانند سوف کستینگ، روی صخره و اسکله فلای فیشینگ وجود دارد. برای این تفریح می توانید به همراه فرزندان خود بلیط تهیه کنید و لذت همراه شدن با کودکان را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *