تهران, مال, مراکز خرید

مرکز خرید روشا ، نمونه ای از یک دپارتمان استور ایرانی

مرکز خرید روشا ، نمونه ای از یک دپارتمان استور ایرانی

روشا یک مرکز خرید در تهران با عرضه تعداد زیاد برند های تجاری، در مرکز خریدی بدون دیوار نمونه ای از یک دپارتمان استور است.

پارکینگ مدرن و پر تعداد مرکز تجاری روشا، نگرانی شما را از جهت جای پارک اتومبیل برطرف می سازد.

نوک پرگار دنیای گردشگری می چرخد و در کنار یک مرکز خرید آرام می گیرد. مکان تماشا مشخص می گردد. یک شاپینگ سنتر متفاوت با همه مراکز تجارتی دیگری که تا حالا دیده اید. انگار به پاساژی در سرزمین غرب پا نهاده اید.

دنیای فراوان برند های متعدد شما را متعجب می سازد. با ورود به دریای اعجاب آور عطر و ادوکلن، سرمست از رایحه خوش جاری، در محیط می شوی. لحظه ای به خود می یایی. درست در وسط مرکز خرید شیک و لوکس روشا قرار داری. یکی از مراکز خرید مهم در ناحیه بسیار خوش آب و هوای شمال تهران. مرکز خرید روشا.

 

مرکز خرید نورانی روشا

معنای لغوی اسم مرکز تجاریروشا، نشانی از روشنایی می دهد و براستی که با وجود تعداد کثیر لامپ های LEDو رقص نور در فضای داخلی همه جا ، نورانی و روشن است. ساختمانی هفده طبقه با دپارتمانهای مختلف.روشا یک دپارتمان استور است.

سبک و روشی که در آن مدیریتی یکتا، نقش اساسی می یابد و به اداره تعدادی از فروشگاههای جزء فروشی، به صورت منسجم و یکنواخت می پردازد. چهار طبقه از تمامی ۱۷ طبقه روشا به مراکز تجاری تعلق دارد.

در مواجه با پاساژ روشامی بینید که هیچ برندی بوسیله دیوار مرز بندینمی شود و از برند دیگر به رسم متداول فروشگاهها جدا نمی گردد. محیطی صمیمی که با ورود به هر دپارتمان می توانید بسیاری از برندها رااز یک نوع کالا ببینید و به مقایسه ببردازید.

در Shopping Center روشا همه آموزش های خوش رفتاری و اصول کار در دپارتمان استور، را فرا گرفته اند. همچنین باید بدانید که سه طبقه از طبقات مرکز تجاری روشادر قالب واحد های خدماتی و اداری، فعالیت می کنند. اما از همه چیز گذشته سخن پارکینگ طبقاتی و پر ظرفیت روشا جای خود دارد.

در روشا هرگز از همراه آوردن اتومبیل خود، جهت عدم وجود محل پارک آزرده نخواهید شد. این موضوع ساعات سپری نمودن اوقات گردشگری شما را شیرین تر می نماید. همچنین طراحی آسانسورها و مدلسازیمنحصربفرد، ساختمان روشارا جذابتر و شکوه بنا را بیشتر نشان می دهد. پروژه عظیم تجاری مرکز خرید روشا، در سال ۱۳۹۴ تأسیس و شروع بکار نمود.

دسترسی به دپارتمان استور روشا ( Department Store Rosha)

این مرکز خرید را به سهولت می توانید از طریق آدرس زیر پیدا کنید:
تهران – نیاوران – تقاطع خیابان عمار و فرمانیه
تلفن: ۲۵۷۱۴۰۰۰ ۰۲۱
ساعات کار: از ۱۰ تا۲۳

دپارتمان های روشا

در مرکز خرید Rosha دپارتمان های گوناگونی از قبیل:

پوشاک متعلق به خانمها در انواع مانتو، لباسهای مجلسی، لباس های زنانه خانگی و …
پوشاک مربوط به آقایان و البسه در انواع مختلف بچه گانه

اکسسوری های متفاوت و زیبا به همراهی وسایل آرایشی، عطر و ادوکلن، کیف و کفش، انواع مختلف ساعت و همینطور زیورآلات گوناگون

یک دپارتمان نیز به کلیه وسایل ورزشی و پوشاک ورزشی تعلق دارد. در صورتی که اهل گردشگری و سفر به قلب طبیعت هستید، خوب است که کمپ و چادر مسافرتی باکیفیت، انواع کوله پشتی و دیگر وسایل لازم در سفر را خریداری نمایید، تا لذت یک سفر واقعی را حس کنید.

برند های تجاری در روشا سنتر

سرویس طلاو جواهرات همواره محبوب و دلخواه، روحیه زیبا پسندان دنیا است. یکی از برندهای جهانی که در این مرکز تجمل گرا و مدرن به فعالیت اشتغال دارد، کمپانی سواروفسکی (SWAROVSKI) می باشد. این کمپانی در واقع شرکتی خاص در تولید جواهرات برش خورده، در جهان است.

 

دانیلسواروفسکی مؤسس این برند، متولد سال ۱۸۶۲ در جمهوری چک بود. آغاز کار او در کارگاه برش شیشه و کریستال،با دوران حکومت پادشاهی اتریش همراه بود.سواروفسکی با افزایش شکست نور در کریستالها، موفق به تولید جواهرات بی نظیر و مجسمه های زیبا با نماد گل می شد. در سال ۱۹۸۸ آرم گل در این برند معروف تبدیل به یک قو گردید.

همچنین مارک و برند مشهور جهانیگوچی(Gucci) و لوگوی معروف آن که در بین افراد دارای محبوبیت زیادی است. برند ایتالیایی گوچی، توسط مؤسس آن گوچیوگوچی تولید شد.

در حال حاضر این برند جهانی و معروف محصولاتی نظیر کیف چرمی، عطر و ادوکلن،لوازم آرایشی، ساعت، روسری ابریشمی و … تهیه می کند. همچنین برند های معروف دیگری نظیر برند گس، برند کژوال، کریستین دیور و … در شاپینگ سنتر روشابه فعالیت مشغول هستند.

رستورانها و کافی شاپهای مرکز تجاریروشا

در مراکز خرید اغلب بعد از خرید و تماشا، فکر خوردن وسوسه شیرینی است. خبر خوب اینکه رستورانی زیبا به نام رستوران دهکده، در کنار ایجاد بام سبزروشا، در طبقه دهم وجود دارد. رستورانی در محیطی دلچسب و با فضایی که شما را راهی رویاهای شیرین می کند و البته با غذاهای عربی، ترکیه ای و لبنانی. بد نیست برای تست این غذاهای خوشمزه، وارد فضای فرح بخش رستوران بشوید.

 

از فراز پشت بام، چشم انداز زیبای تهران را تماشا کنید و به عنوان پیش غذا حمصلحمه را میل کنید. یا کباب شیش طاوک و اسکندر کباب سفارش بدهید. در این صورت می توانید به مقایسه طعم غذاهای عربی و لبنانی با غذاهای ایرانی بپردازید. آنگاه از جهانگردی غذایی، در کشور خود لذت ببرید.

همچنین دو رستوران بسیار شیک با غذاهای لذیذ در طبقه نهم این مجموعه تجاری وجود دارد. البته رستوران جاده ابریشم به طبخ غذاهای آسیایی می پردازد. مثلاً می توانید بشقاب میکسسوشی سفارش دهید. یا از خدمه رستوران تقاضای اسپایسیسالمونرولبنمایید. در هر صورت در مرکز خرید روشا با انواع غذاهایی با هزینه نسبتاً بالا، ولی با کیفیت روبرو خواهید شد. همچنین قهوه های، کافه ویوناپلاس نیز جای خود دارد.

امکانات رفاهی و سرگرمی مرکز تجاری روشا

یکی از امکانات، وجود سایت اینترنتی مجموعه خرید است. شما می توانید هر آنچه که در غرفه های فروش موجود است، را به صورت اینترنتی انتخاب کنید. در این صورت وسایل خریداری شده، بنا به درخواست شما می تواند به صورت اینترنتی ارسال گردد. یا عضو باشگاه مشتریانروشا بشوید و طبق شرایط از امکانات رفاهی موجود استفاده کنید.

 

همچنین خبر خوش در شرکت شما در باشگاه ورزشی روشااست. اگر خواهان سلامتی و کاهش وزن بدن خود هستید، شرکت در کلاسهای باشگاه بسیار مفید می باشد.

سخن پایانی:

بی شک دوست ندارید که در وقت خرید با مزاحمت های پی در پی فروشندگان سمج ، آزرده خاطر شوید. بنابراین بدانید که توصیه موفق سایت تعطیلات مارکت این است که جهت خریدی آزادانه با انتخاب پاساژ برتر روشا،به گردش در مجموعه بپردازید و با چشم باز به انتخاب اجناس دلخواه خود بپردازید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *