اصفهان, جاذبه های طبیعی, گردشگری

پارک جنگلی ناژوان

پارک-جنگلی-ناژوان

پارک_جنگلی_ناژوان

پارک جنگلی ناژوان، یک پارک بسیار زیبا با محوطه گسترده است که در شهر اصفهان در کناره یک اتوبان اصلی قرار دارد. منطقه ای خوش آب و هوا با فضای سبز بی نظیر و هوای دلپذیر به ویژه در هنگام صبح در این پارک جنگلی قابل دسترسی است. برنامه های تفریحی، ورزشی و گردشگری برای تمام افراد در پارک جنگلی ناژوان وجود دارد.

شما می توانید از برنامه های دوچرخه سواری، ورزش‌های مخصوص در زمین بازی و یا استفاده از کلوپ های ورزشی در پارک ناژوان لذت ببرید. اکواریوم اصفهان، باغ پرندگان، باغ پروانه ها و باغ خزندگان نیز مکان های تفریحی هستند که در پارک ناژوان واقع شده اند. اگر تصمیم دارید آخر هفته را در کنار دوستان و خانواده، لحظات خوش به خاطره انگیزی برای خود رقم بزنید پیشنهاد می‌کنیم پارک ناژوان را برای این کار انتخاب کنید.

 

برای دسترسی به پارک جنگلی ناژوان باید از سمت اتوبان شهید حبیب اللهی حرکت کنید و به سمت محله ناژوان یا باغ پرندگان مسیر خود را تغییر دهید؛ از سمت خیابان الفت نیز می توانید به قسمت دیگری از پارک جنگلی وارد شوید.

همه تفریحات و برنامه‌های بازی و سرگرمی برای تمام سنین، از کودکان گرفته تا بزرگسالان در این پارک وجود دارد. بسیاری از فضای سبز در این پارک، سوژه مناسبی برای عکاسی و استراحت آخر هفته است. پیشنهاد می کنیم گردش کوتاهی در پارک جنگلی ناژوان داشته باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *