بازی, تفریح, تهران

کافه بازی مایند اسپرت کافه ای در سرزمین عجایب

کافه بازی مایند اسپرت کافه ای در سرزمین عجایب

کافه بازی مایند اسپرت کافه در سرزمین عجایب

اگر حوصله تان از فقط به کافه رفتن و قهوه خوردن بسر رفته است کافه بازی مایند اسپرت جایی است که باید برای خوردن قهوه و نوشیدنی بعدیتان انتخاب نمایید.

کافه بازی مایند اسپرت واقع در خیابان گیشا یکی از کافه های خاص شهر پایتخت می باشد که با فراهم آوردن محیطی زیبا و دلپذیر و همچنین طراحی منحصر به فرد در زمینه کافه و بازی، کافه ای است که میتوانید با رزرو قبلی به همراه دوستان و افراد خانواده خاطره ای دلپذیر از بازی های دورهمی و هیجان انگیز را تجربه نمایید .

شاید هیچ چیزی به اندازه بازی کردن آن هم از نوع گروهی اش نتواند شما را از یک روزمرگی دائمی رهایی بخشد این روزها طبق تحقیقات دانشمندان حوزه جامعه شناسی نیاز به بازی های فکری و دسته جمعی برای بهتر شدن کیفیت زندگی و همچنین تکراری نبودن روزهای هفته کاملا بدیهی شده است .

کافه بازی مایند اسپرت دارای تعداد زیادی از انواع بازی های دو نفره و چند نفره می باشد که تنوع این بازیها و نحوه انجام آنها می تواند هر سلیقه و هر نوع علاقه ای به بازی های دورهمی را راضی و خرسند کند و اگر اهل بازی های دورهمی و دست جمعی باشید مطمئنا چندین بازی در سبک های مختلف و متنوع را می توانید انتخاب و بازی کنید و از لذت یک تفریحات هیجانی دورهمی برخوردار شوید .

شما میتوانید علاوه بر اینکه در یک محیط زیبا و با نورپردازی و طراحی دلپذیر در این کافه بازی به بازی و هیجان برنده شدن ادامه دهید و خاطرات خوشی را با دوستان و نزدیکانتان رقم بزنید از انواع نوشیدنی و خوراکی های با کیفیت و خوشمزه نیز استفاده نمایید و یک ضیافت فوق العاده از بازی ، دورهمی ، نوشیدنی و خوراکی و در کنار هم بودن را داشته باشید .

یک ویژگی خاص برای کسانی که تنها هستند

اگر به دنبال پیدا کردن دوستان تازه در یک فضای هیجان انگیز و با یک شروع خاص هستید این کافه بازی این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با رزرو زمان های خاص و دیدن آموزش های لازم در خصوص بازی مورد نظر به همراه افراد دیگر دوستان تازه و جدید پیدا کنید و بتوانید در بازی های بعدی بدون اینکه به فکر این باشید که همراهی با خود ندارید به کافه بازی مایند اسپرت بروید و هیجان بازی کردن را کنار پیدا کردن دوستان تازه دو چندان نمایید .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و رزرو میز و همچنین آگاهی از انواع بازیهای قابل ارائه در کافه بازی مایند اسپرت از طریق لینک زیر و یا شماره تلفن های درج شده اقدام نمایید و یک تجربه فراموش نشدنی و جدید را برای خود و دوستانتان و یا افراد خانواده رقم بزنید .

https://www.instagram.com/p/BsfU-SYHwUR/

‎آدرس : گیشا،بلوچستان،ک۱۱ام
شماره تلفن : ۸۶۱۱۱۸۶۳

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *