تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی کافه رستوران مجنون با فضای روباز و محیطی دلچسب

معرفی کافه رستوران مجنون با فضای روباز و محیطی دلچسب

یکی از تفریحات و سرگرمی های امروزه در شهر های بزرگ ، گذراندن چند ساعت در کنار دوستان و عزیزان و خوردن غذا یا نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد در محیطی دلچسب و پر از ارامش می باشد . بله درست حدس زدید ! این مکان جایی نیست جز کافه یا رستوران . اگر کافه رستوران دارای فضایی زیبا و گرم باشند می توان چند ساعتی را به دور از هیاهوی شهر و ترافیک و دغدغه های زندگی در انجا سپری نمود . داشتن فضای رو باز با هوای تازه و کافی شاپ همراه با کشیدن قلیان در کنار خوردن غذا می تواند تفریح یک روز را برای شما کامل کند . کافه رستوران مجنون یکی از همین مکان ها می باشند.

کافه رستوران مجنون تهران

کافه رستوران مجنون در تهران در شهرک غرب واقع شده است . با فضای رو باز ، شیک و مدرن ، غذا هایی با کیفیت عالی و دیزاین تمیز و مدرن که قبل از خوردن حتما از ان عکس خواهید گرفت . رستوران های مجنون شعار جالبی دارند و همان طور که از اسمش پیدا است باید مجنون وار زندگی کنید . تا زنده اید زندگی کنید ، عاشقی کنید ، مجنون شوید و از زندگی لذت ببرید .

ساعت کاری رستوران مجنون

این کافه رستوران همه روزه از ساعت 00 : 08 صبح تا 00 : 12 شب آماده ی پذیرایی از شما و عزیزانتان خواهند بود . در این مکان از صرف صبحانه ، ناهار و شام می توانید بهره ببرید . اگر قرار کاری دارید به شما توصیه می کنیم که حتما کافه رستوران مجنون را در نظر داشته باشید ، همچنین انتخاب موزیک زیبا و گوش نواز ، نور پردازی مناسب ، دکوراسیون زیبا و راحت و فضای وی ای پی ( vip ) موجود این مکان را به محیطی دلچسب تبدیل کرده است . شما با استفاده از فضای وی ای پی می توانید ، جشن های تولد ، مهمانی ها ، جلسات کاری و … بر گزار کنید . پرسنل بی نظیر مجموعه ، یکی از عوامل تاثیر گذار می باشد ، که باعث شده تا مشتریان از انتخاب خود پشیمان نشوند .

آدرس کافه مجنون

این کافه رستوران در شهرک غرب ، باغ راه فدک واقع شده است . این رستوران دارای بالکن و تراس می باشد با فضایی زیبا و منوی متنوع ، اماده ی پذیرایی مهمان ها است .

 

کلام آخر

سایت تعطیلات مارکت کافه رستوران مجنون را به شما عزیزان برای تفریح یا صرف غذا پیشنهاد می دهد ، تا با عزیزانتان غذای مورد پسندتان را میل کنید و از فضای آنجا لذت ببرید. وبسایت تعطیلات مارکت یک سایت ایرانی است ، برای شهروندان عزیز تا با انواع مختلف تفریحات کشورمان ایران آشنا شوند . در این سایت علاوه بر مکان های تفریحات و بازی ها ، مکان هایی مانند رستوران ها و کافه ها را به شما ارائه می دهند تا هنگام سفر به شهر های مختلف بتوانید در ابتدا مکان های تفریحی و دیدنی را بشناسید و سپس برای صرف غذا رستوران یا کافه ی مورد نظر تان را انتخاب نمایید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *