جاذبه های طبیعی, گردشگری, هرمزگان

آبشار تزرج حاجی آباد یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان

آبشار تزرج حاجی آباد یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان

شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان قرار دارد و به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود. این شهرستان زیبا برخی از بهترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان را در خود جای داده است که آبشار تزرج حاجی آباد، یکی از آنهاست. این آبشار بزرگ با 40 متر ارتفاع، تا به امروز به عنوان بلندترین آبشار استان شناخته شده و یکی از بهترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان به شمار می رود. بسیاری از گردشگران در سفر خود به این استان، برای بازدید از آبشار تزرج حاجی آباد، راهی شهرستان حاجی آباد می شوند.

امکانات رفاهی آبشار تزرج حاجی آباد

امکانات رفاهی آبشار تزرج حاجی آباد

آبشار تزرج حاجی‌آباد یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی استان هرمزگان است و روزانه دهها توریست داخلی و خارجی از این آبشار زیبا بازدید می کنند. از این رو در این منطقه، امکانات رفاهی بسیاری از جمله سرویس بهداشتی با آب لوله کشی و روشویی، پارکینگ و سكو جهت استراحت و آسایش گردشگران و علاقه مندان به طبیعت ایجاد شده است. در آینده نیز مکانهایی برای اقامت شبانه مسافران در نزدیکی این آبشار ساخته می شود و می توانید با اقامت در آنها، از صدای زیبای آبی که از آبشار فرو می ریزد، نهایت لذت را ببرید.

آبشار تزرج حاجی آباد

دسترسی به آبشار

برای رسیدن به آبشار تزرج حاجی‌آباد باید به سمت شمال بندرعباس رانندگی کنید تا به شهرستان حاجی‌آباد برسید. این آبشار زیبا و دیدنی واقع در 25 کیلومتری این شهرستان، در جاده ای منتهی به روستایی به نام برآفتاب است. با استفاده از تابلوهای راهنما می توانید به راحتی به این آبشار زیبا را پیدا کنید

https://www.itto.org/iran/city/hajiabad-hormozgan/

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *