جاذبه های طبیعی, گردشگری, مازندران

آلاشت مازندران دقیقا کجاست؟

آلاشت مازندران دقیقا کجاست؟

منطقه آلاشت کجاست؟

یکی از زیباترین ییلاق های داخل کشور در شمال ایران، آلاشت مازندران زیباست. تنها با یک بار رفتن به اینجا سیر نخواهید شد. تا چشم کار می کند، سبزینگی و منظره های سرسبز پیداست. آلاشت در 39 کیلومتری سوادکوه مازندران قرار دارد. آب و هوای بسیار مطبوعی دارد برای همین بسیاری از مردم برای مسافرت و خوش گذرانی آنجا را انتخاب می کنند. شاید برایتان جالب باشد که اینجا را از جمله مناطق بکر ایران می دانند که تغییرات زیادی در آن بوجود نیامده است. ارتفاع آلاشت از سطح دریای آزاد 1900 متر است اما هنوز به بلندی روستای زیبای فیلبند نمی رسد.

فکرش را بکنید درمیان کوچه های سنگفرش و خانه های با سقف شیروانی قدم می زنید، درحالیکه تمام اطراف شما را کوههای بلند و سرسبز و هوای پاک دربر گرفته است. درختان سیب و آلو و گیلاس را به وفور می توانید در این روستا پیدا کنید.

در ارتفاعات این روستا، مدام توسط ابرها محاصره می شوید. مه قشنگ و سکوت زیبایی که بر منطقه حکمفرماست.

طبیعت بکر آلاشت

آلاشت مازندران

این روستای زیبا تنها 4 ساعت با تهران فاصله دارد. اگر در تابستان قصد سفر به جایی خنک و خوش آب و هوا را دارید، پیشنهاد ما، آلاشت مازندران است. البته امروزه این منطقه را تحت عنوان شهر می شناسند. چون وسیع تر از پیش شده و بافت شهری به خود گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیدنیهای گردشگری استان مازندران و جاذبه های گردشگری استان مازندران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا به آدرس اینترنتی ما www.tatilatonline.com مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *