جاذبه های طبیعی, خراسان رضوی, گردشگری

بازدید از کوه سنگی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد

بازدید از کوه سنگی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد

بسیاری از جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی واقع در شهر مشهد هستند. این شهر زیبا و توریستی جاذبه های گردشگری طبیعی و شهری زیادی دارد که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد که در بین گردشگران و اهالی مشهد محبوبیت زیادی دارد، کوه سنگی است که از معروف ترین و قدیمی ترین پارک های تفریحی در این شهر به شمار می رود. از آنجا که دو کوه بزرگ سنگی در این جا وجود دارد، نام این پارک را کوه سنگی گذاشته اند.

درباره کوه سنگی

کوه سنگی که از بهترین دیدنیهای استان خراسان رضوی است، در جنوب غربی شهر مشهد و در انتهای خیابان کوهسنگی قرار دارد و در بین مردم محلی و گردشگران به پارک کوهسنگی مشهد معروف است. در گذشته این جاذبه توریستی در خارج از شهر قرار داشت، اما به دلیل گسترش شهر و رشد جمعیت، امروزه جزئی از مشهد است. پارک کوهسنگی دومین پارک بزرگ بعد از پارک ملت مشهد است و با ترکیبی از سنگ، آب، نورپردازی و فضای سبز طراحی شده است.

کوهسنگی مشهد

موزه بزرگ خراسان

در داخل ساختمان پارک کوهسنگی، یک موزه تاریخی برای دوستداران تاریخ وجود دارد که هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 عصر پذیرای علاقه مندان است و در روزهای تعطیلات رسمی، تعطیل است. این موزه یکی از مهمترین جاذبه های پارک کوهسنگی است که با رفتن به این پارک می توانید با هزینه ای ناچیز از آن بازدید نمایید.

در سفر به مشهد یکی از مناطق دیدنی این شهر که توصیه می کنیم حتما از آن بازدید کنید، پارک کوه سنگی است که از محبوب ترین و مشهورترین جاذبه های شهری در استان خراسان رضوی به شمار می رود.

Mashhad Tourist Destination: Kooh Sangi Park

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *