تفریح, تهران, سرگرمی

تجربه ای شگفت انگیز در پارک اعضای بدن

تجربه ای شگفت انگیز در پارک اعضای بدن

پارک اعضای بدن جایی که شما شگفت زده می شوید. اگر قصد تفریح و سرگرمی در محلی متفاوت را دارید پارک اعضای بدن را انتخاب نمایید.

در این مکان تفریحی قطعات بزرگی از بدن انسان را ساخته و توسط کارشناسان توضیح داده می شود. اگر می خواهید یک تفریح آموزنده و مفید برای فرزندانتان ایجاد نمایید بازدید از این پارک را به شما پیشنهاد می دهیم.

امکانات پارک اعضای بدن

محل این پارک بسیار قابل دسترس بوده و شما می توانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی به آن دست یابید.

اگر با اتومبیل شخصی خود به پارک مراجعه نمایید پارکینگ جا دار و مناسبی وجود دارد که می توانید اتومبیل خود را به راحتی در آنجا پارک نمایید. کافی شاپ و رستوران بسیار شیک و مجهزی وجود دارد که می توانید وعده غذایی خود را میل فرمایید.

این مکان جایی بسیار عالی برای تفریحی شگفت انگیز و آموزنده است. حتما برای شما هم پیش آمده که خودتان یا خانواده یتان دوست داشته باشید تا تفریحی متفاوت را تجربه کنید. این پارک دقیقا همان جایی است که شما می خواهید. پارکی منحصر به فرد که شما را وارد سفری اسرار آمیز می کند.

قطعه های بزرگ متشابه به اعضای بدن انسان ساخته شده است که شما با وارد شدن به هر بخش گویا سفری به داخل بدن خود کرده اید. کارشناسان خبره پارک اطلاعات کافی از هر بخش را به شما می دهند ، اگر در هر بخش سوالی در ذهن داشتید می توانید از آنها بپرسید.

نه تنها برای بچه ها بلکه برای خود ما بزرگتر ها هم خیلی جالب و شگفت انگیز است که وارد بدن انسان شویم و از نزدیک با کارایی هر عضو بدن آشنا گردیم.

برای تجربه یک تفریح متفاوت و منحصر به فرد پارک اعضای بدن را انتخاب نمایید قطعا خاطره ی خوشی را خواهید داشت.

آدرس و تلفن:

خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، هیومن پارک شماره تلفن: ۲۴۵۵۷

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *