تفریح, تهران, سرگرمی

بازی پینت بال در باشگاه پرواز سعادت آباد

بازی پینت بال در باشگاه پرواز سعادت آباد

پینت بال، بازی جذاب و بی نظیر در باشگاه پرواز سعادت آباد تجربه ای عالی از یک شور و هیجان است. اگر به دنبال یک تفریح و سرگرمی لذت بخش و متفاوت با دوستان خود می گردید این مجموعه شما را به این بازی دعوت می نماید.

باشگاه پرواز دارای محوطه ای باز و دل گشا می باشد که شرایط بازی پینت بال را برای شما عزیزان مهیا نموده است تا در کنار دوستان و خانواده اوقات خوشی را سپری کنید.

 

پینت بال و امکانات آن در باشگاه پرواز

باشگاه پرواز واقع در سعادت آباد امکانات رفاهی عالی را برای شما عزیزان فراهم نموده است. همانطور که می دانید بازی پینت بال یک بازی دسته جمعی می باشد.

اگر دنبال یک تفریح متفاوت و منحصر به فردی هستید بازی پینت بال یک انتخاب هیجان انگیز است. در این بازی تمامی افراد لباس های مخصوصی را به تن می کنند و با اسلحه هایی که گلوله های از رنگ دارند به یکدیگر تیراندازی می کنند. بازی پینت بال با جمع دوستانه بسیار لذت بخش است.

در این مکان کارتخوان موجود است و لازم نیست پول نقد به همراه داشته باشید، می توانید از طریق کارتخوان به راحتی پرداخت های خود را انجام دهید. برای پیدا کردن جای پارکینگ نگران نباشید، این مکان دارای پارکینگ اختصاصی است که با خیال راحت می توانید خودروی خود را به آن بسپارید.

در باشگاه پرواز کافی شاپ و رستوران مجهزی وجود دارد که می توانید غذای خود را از آنجا تهیه فرمایید. زمین بازی دارای چمن مصنوعی مرغوب و بسیار با کیفیت است تا مشتریان عزیز این بازی را به راحتی انجام دهند.

رختکن مخصوص وجود دارد تا لباس های مخصوص این بازی را به تن کنید. برای تجربه یک تفریح لذت بخش و عالی همراه خانواده و یا دوستان بازی پینت بال در باشگاه پرواز سعادت آباد را انتخاب کنید.

آدرس و تلفن:

اتوبان یادگار امام، ورودی ایثارگران شمالی،مجموعه پرواز پلاس ۰۹۱۲۱۹۹۴۰۷۵

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *